-57

327 14 13
                                    

5 gün sonra

"Elis hadi bekle bekle agaç olduk"

"Yaa ben size ne zaman gelin dedim, siz benim kapıma sabahın köründe dayandınız"

"Azrada benim kapıma dayandı sabahın köründe sonra topluca senin kapına dayandık"

"Hazırsanız çıkalım mı bu saçmalıgın gerçek yüzünü ögrenmek istiyorum"diyip oturdugum koltuktan kalkıp dışarıya çıktım.

Hastane

"Ben biliyordum zaten böyle olacagını"

"Tamam bir sakin ol"

"Ya nasıl sakin olıyım günlerdir içim içimi yiyiyordu bu haber beni çook mutlu etti"

"Ya fena mı olurdu bir çocuk"

"Olurdu hemde çok fena olurdu Eliscim"

"Tamam sinirlendirmeyelim şunu sen Oğuzhanı ara istersen aradı biz kapattık yüzüne"o beni merak etmiştir şimdi çantamdan telefonumu çıkartıp son aramalardan Oğuzhanı buldum ve aradım.

Telefon konuşması

"Sevgilim niye yüzüme kapatılıyor bu telefon"

"Telefonum kızlardaydıda onlarda açmamış"

"Kızlar dedigin kim?"

"Şerminle,Elis yaa..."

"Hmm tamam sen nerdesin bakıyım"

"Ben mi ı-ııı şey nerdeyiz biz"pfff başka sorumu yoktu yaa Oğuzhan😡

"Bendeyiz bendeeee" Elis kendisini göstererek 'bendeyiz bendee' diyordu...

"Biz Elisteyiz"

"Hmm.... Banamı geçsen sen acaba?"

"İyi fikir aslında"

"O iyi fikiri degerlendirmek lazım dimi?"

"Bizde degerlendiririz"

"Anahtar zaten sende var bende duş felen alıp eve gelirim sevgilim"olumlu anlamda sesler çıkartıp telefonu kapattım.

"Kızlar benim gitmem lazım"

"Anladık o kadarını" diyip gülmüştü Elis

"Ama tek başına gitmiyorsun bizde geliyoruz"

"Niyeee yaa ben sevgilimle tek başıma kalmak istiyorum belki allah allah"

"Azıcık kötü görümcelik yapıyım ben" demişti şermin, ve Elisle Şermin Kahkaha atmaya başladılar cidden korkuyom bu kızlardan.

"O kötü görümceligi başka zaman yapsan"evet ben şuan sadece Oğuzhanla baş başa kalmak istiyorum.

"Hayır o yüzden arabana bin ve dogru kardeşimin evine kuzum" diyip yangımdan makas aldi ve Elisin arabasına bindi.

OĞUZHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin