-58

244 11 3
                                    

*Zamanı şimdi günümüze getirecegim kısacası ışınlanacağiz kskxdifpspof*

İstanbul

Dünkü Lask maçından sonra bizimkiler direktmen Erzuruma geçmişlerdi ve ben sevgilimi çok özledim.
Telefonumu elime alıp Oğuzhanı aradım.

"Sevgilimmm"diye açmıştı telefonu.

"Müsaitmisin?" diye sormuştum Şenol hoca'dan firca yemesini istemem sonuçta.

"Senin için her zaman müsaitim"kurdugu cümleyle yanagıma bir sıcaklık gelmişti kısacası yanaklarım kızardı.

"Ben seni çok özledim" dedim hüzünlü bir ses tonuyla.

"Bende seni çok özledim ama dayan yarın gece yanındayım"

"O bir gün bir yıl gibi geçicek ama bana"

"Görüntülü ararmısın beni" dedigine biraz şaşırmış olsamda onlaylayan sesler çıkartıp factime'dan aradım.

Telefonu açtığında gamzeleri belirginleşmişti.

"Oğuzhan o gamzeleri göstermezsen sevinirim etrafta dişi varlıklar olabilir"

"Sana birşey söyliyim burada o kadar güzel kızlar var ki" dedi alt dudağını ısırarak."Ve şuan karşımda yemek yiyorlar"diye ekledi.

"Hemen o masayı göster bana! Ve senin kafanı kıracağım"dedim

"Bak eminmisin o kadar güzeller ki kıskana bilirsin."

"Göster,göster"dedigimde gözlerimi kapttım ve 5 saniyr sonra açınca karşımda Necip,Tolğay,Babel,Tolga Abi vardı.

"Çok fenasın." dedim sinirli bir şekilde.

"Sence ben senden başkasına bakarmıyım."

"Hele bir bak senin o kahverenği gözlerini nasıl oyuyorum."

"Sen bana kıyamazsın..."

"Kıyarmıyım kıyamazmıyım o zaman görürsün" dedim ciddi bir ses tonuyla.

Ekranda necibi görmemle konuşmaya başladım.

"Neco sahip çıkıyorsun dimi? Kızlara felen bakmıyor?"

"Sence şuan yaşıyor olabilirmiydi baksa?"

"Tabiki de Hayır."

"Zaten Avusturalya'dan buraya gelene kadar başımızın etini yedi" dedi arkadan gelen Caner abi.

"Niye direkt İstanbula gitmiyoruz,ben sevgilimi çok özledim gerisini sen tahmin et Azracım."Caner abinin dediklerini ufak çaplı bir lahkaha attım.

"Erzuruma gelsene sen hem bizimkininde özlemi yatışmış olur."

"Sakın! Buraya gelmiyorsun Azra."

"Duydunuz gelemem." dedim buruk bir sesle.

"Ne bağrıyorsun oğlum kıza bırak gelsin." dedi Caner abi.

"Hayır deplasman maçlarına gelmiyecek. Kendi evimizde oynadığımız maçlara gelicek."

"Ver sende şu telefonu Necip" diyip telefonu Necip'in elinden almıştı.

"Ben seni sonra arıyacağım."tamam dememe bile musade etmeden telefonu kapattı.

--------

Saat şuan 20:38 ama hâla daha beni aramamıştı Oğuzhan ve bu beni sinirlendirmişti. Dayanamayıp telefonumu elime alıp Necip'i aradım.

"Efendim Azra?"

"Oğuzhan Napıyor"

"Oğuzhan mı? Bilmem yemekten sonra hiç görmedim."

"Tamam Necip sağol"

"Aramadı mı seni hala daha?"

"Aramadı malesef."

"Tamam sıkma canını sen alır o senin gönlünü."

"Mesele gönlümü alamsı değil çok ani tepkiler vermesi nejepp"

"Nejep ne Azra yaaa?"

"Seviyorum seni Necom hadi görüşürüz. Ha! Bu arada ben yarın erUruma geliyorum."

"Ne! Kızım Ozzy sana fena kızıcak he."

"Fikret amcayla geliyorum bekle kızar."

"İnşallah ilişkini tehlikeye atmazsın."

"Atmam Necom sen merak etme."

"Hadi neyse görüşürüz."

"Görüşürüz seni seviom" dedim ve kapattım telefonumin şarjının az olduğunu fark edince şarja taktım ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫

Herkese Selömmm 23 gün sonra yeni bölüm paylaştım bu ladar hayırlı bir yazarım ben bölümde sınırsızca saçmaladım umarım beğenirsiniz hepinizi seviyorummmm😘

Bol bol vote ve yorum yapamayı unnutmayın sonuçta 23 gün sonra bölüm attım💜😂

Not:Yeni Kitabım 15363 Kilometre||Oğuzhan Özyakup Fanfiction'da bakabilirsiniz🙈

OĞUZHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin