-49

284 13 7
                                    

"Oğuzhanda aynı işte bütün haltları yiyip yalakalıkla affetiriyor kendini"biz bunları konuşurken çoktan gelmiştik.
Necip arabayı park edince hemen arabadan indim ve arabanın kaputuna yaslanmış bir adet Oğuzhan gördüm.

Necip'den

"Vayy kimler gelmiş benimle param için evlene kızda burdaymış"

"Azra sen şu anahtarı al git kapıyı aç bende şu salagı kimse uyanmadan sustırıyım"Azraya anahtarı verip Oğuzhanın yanına gittim.

"Bagırma salak insanları uyandıracaksın"

"Uyansınlar herkes duysun bu kız benimle param için sevgili oldu"dedi Azraya nefret dolu bakışlarını atarak.

"Oğuzhan sen neye inanmak istersen inan yürü içeriye sabah magazinlere düşmeni istemem"diyip kolundan çekiştirip içeri dogru sürükledim
Azranın yanından geçerken kıza tip tip baktı.

Oğuzhanı koltuga atıp kendimide tekli koltuga attım Azra'da tekli koltugun kol koyma yerini oturdu.

"Yaa ben seni en son hastanelik etmiştim sen ne ara çıktın" diyip bir kahkaha atmıştı.

"Sen şuna bir kahve yap anca ayılır" olumlu anlamda başını salayıp mutfaga gitti.

"Yaa neco birşey söyliyecegim siz böyle bekar takılacagınıza sevgili olsanıza bak bendende hayır yok Azraya senin paranı yer artık" diyip gülmeye başladı cidden katlanamıyorum artık kız nasıl katlansın siz sevgili olun ne ya cidden her sarhoş halini çektim ama buna katlanması zor hemde baya zor.

"Al şunu iç kendine gel"Azra kahve fincanını orta sehpanın üstüne koydu ve eski yerine tekrar oturdu"

"Zehir koymadın dimi içine" diyip gülmüştü gülmesi sinirimi bozuyordu.

"Fare zehri koyacaktımda bulamadım şansına küs"diyip gözlerini devirdi Azra.

"Bu arada bizim ilişkimiz bitti biliyorsun dimi"Azranın gözleri dolmuşt aglayacaktı ama Oğuzhanın yanında aglamasını istemiyorum kızı iyicene piskolojisini bozabilir.

"Azra sakın aglama bunun yanında aglama lütfen"Azra göz yaşlarını elinin tersiyle silip konuşmaya başladı.

"Bunca zaman olması zatten bir hataydı"Azra cümlesini kurdugunda Oğuzhana baktım o çoktan sızmıştı bile.

Azra yanına gidip oturdu ve saçlarıyla oynamaya başladı.

"Uyurken çok güzel oluyor deminki halinden eser yok"

"Her insan öyle degilmi bir katil düşün oda uyurken bu kadar masum oluyor."

"Haklısın"diyip tebesüm etmişti Azra.

"Azra Oğuzhan pişman olup yaptıklarından pişman olup kendini affetirmeye çalışırsa affedermisin" Oğuzhanın yüzüne bakıp yanagını okşamaya başladı.

"Sence bu kadar söyledigi şeyden sonra bana geri dönermi"

"Oğuzhan bu herşeyi beklerim"diyip gülmüştüm.

Bir yerden telefon titreşim sesi geliyorsu ama nereden.
Azra telefonu bulup havaya kaldırdı ozzynindi bu telefon.

"Şermin arıyor napıyım"

OĞUZHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin