"Abi,bir karışma sen" diyip elimi tekrardan tuttu ve Fikret amcanın bizim için hazırlattığı arabaya doğru beni sürükledi ve hâla daha elimi sıkmaya devam ediyordu.
Arabaya geldiğimizde ilk beni bindirdi sonra kendisi bindi araç'ın kapısı kapandığında konuşmaya başladı.
"Yaa Sen! Benim sana yasakladığım şeyleri niye benim inadıma inadıma yapıyorsun. Ben sana dün telefonda ne dedim? Yada daha öncelerinde Azra deplasman maçlarına gelinmeyecek!" dedi bağıra bağıra.
"Yaa,Fikret amca rica etti bende kıramadım anlıyormusun."dedim ondan daha sakin şekilde.
"Kırıcaktın anlıyormusun kırıcaktın arkandaki adamalar sana öküz gibi bakıyordular."dedi ses tonunu dahada yükselterek.
"Oğuzhan bu bakmalar Vodafone Parkta'da oluyor." dedim.
"Yinede orada bizimkiler var onları oradan aldırabilir,bakmamalarını sağlayabilirler."
"Fikret amca vardı yanımda gördün dimi? O görse uyarırdı bunu ikimizde çok iyi biliyoruz Özyakup." dedim Özyakup'u daha sert söyleyerek.
"Yaa konu uyarıp uyarmaması değil Azra anlamıyorsun..."
"Şu sinirini bir kenara bırak ve doğru düzgün anlat."
"Seni deli gibi kıskanıyorum anladın mı? Deli gibi ve sana kimsenin bakmasını istemiyorum."
"Sadece deplasman'da bana erkekler bakıcak diyemi istemiyorsun gelmemi?"
"Evet,erkeler bakıcak diye gelmeni istemiyorum."
"Şu söylediğin çok saçma, yolda yürürken onlarca erkek bana bakıyor. Onlara sen birşey demiyorsunda sadece şu maçalar içn mi diyorsun."
"Onlarca erkek sana bakıncada deli oluyorum, elimden gelse senin dışarı çıkmanı yasaklayacağım."
"Bende kıskanıyorum seni +20 yaşındaki kızlar seninle evlilik hayali kuruyor ben bir şey diyormuyum sana."
"Benim senden başkasına bakmıyacağımı iyi biliyorsun Azra."
"Ama sen benim senden başkasına bakıcağımı düşünüyorsun."
"Nerden neyi çıkardın şimdi sen."
"Gayette böyle düşünüyorsun yalan mı." dedim arabanın açılan kapısıyla. ve aşagıya indim. Arkamdan o da inip elimi sıkıca tuttu.
"Elimi tutmanı istemiyorum." dedim ciddi çıkan sesimle.
"Hiç birşey yokmuş gibi davran şu havalimanından gidena kadar"dedi gülümsemeye çalışırken.
İçeriye geçip yine bir kaç gereksiz kontrolden geçtik ve uçağa doğru yürümye başladık.
"Azra kızım hadi biz gidelim."dedi Fikret amca.
"Azra bizimle gelmiyecek mi?"diye sordu Oğuzhan.
"Yok gelmiyecek. Benim özel uçağımla geldik, onunla dönüceğiz."dedi Fikret amca.
"Bende sizinle gelebilirmiyim Ba...."Oğuzhan daha lafını bitirmeden Fikret amca.
"Tamam gelebilirsin Oğuzhan."dedi Fikret amca.
"Teşekürler."dedi gülümserken.
Uçağa yavaş yavaş yürürken yanıma Necip geldi ve yanağıma ufak bir öpücük kondurdu. Bende onun yanağında ufacık bir öpücük kondurdum.
"Dönüşte bekle beni beraber dönelim. Bana yemek ısmarlarsın."
"Mantı almıştım onu yaparım sana Necom."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OĞUZHANIM
FanfictionBirbirlerine aşık iki genç ama ne oglan kıza onu sevdigni söyledi ne kız oglana onu sevdigni söyledi oglan genç kıza olan duygularını çoktan yok etmişti yada öyle zanediyordur genç kızın ise oglandan başka kimseyi gözü görmüyordur herkese söz geçiri...