Oğuzhan'dan
"Uykucu prenses hadi kalk artık."dedim yüzüne düşmüş bir kaç tutam saçını kulağının arkasına sıkıştırırken.
"5 dakkika daha..." demişti uykulu sesiyle.
"Ben şimdi aşağıya iniyorum çok güzel bir kahvaltı hazırlıyorum ikimize senide yarım saat sonra uyanmış bir şekilde görmek istiyorum."dedim yanağından öperken. Azra birkaç bir şey mırıldandıktan sonra aşağıya indim.
Buzdolabını açıp evde ne olduğuna baktım. Fazla bir şey yoktu o yüzden dışarı çıkmam gerekiyordu.
Üstümdeki kıyafetler gayet normaldi değiştirmeme gerek yoktu. Arabanın anahtarlarını alıp şapka ve gözlügümü taktım. Ve dışarı çıktım.
1 Saat Sonra
Herşeyi hazırlamıştım geriye sadece Azrayı uyandırmak kalmıştı. Yukarıya odaya çıktığımda çoktan uyanmıştı.
"Ben sana uyanınca aşagıya gel demedim mi?" demiştim karşısına dikilip.
"Sana günaydın sevgilim." demişti yataktan kalkarak.
"Hadi kahvaltıyı hazırladım." demiştim belinden sarılarak.
"Biri sanki bana dışarı çıkıcaz demişti dün'yaa noldu şimdi cimriligimi tuttu." diye dalga geçmişti benimle.
"Sevgilisine kendi elleriyle peynirli ve domatesli omlet yapmak istedi o kişim" demiştim yanagından öperek.
"Hımm diyorsun?" demişti tek kaşını kaldırarak.
"Omlet aşagıda soğudu diyorum."dedim Azrayı kucağıma alıp.
"Yaa sen niye beni kucağına aldın şimdi." demişti.
"Aşaga ineceğin yok çünkü senin."demiştim burnundan öperken.
"Şu burnumla oynaman varya..." demişti dudaklarıma gözlerini dikerken.
"Merdivenden iniyorum düzgün dur." demiştim.
"Hıhı..." demişti en sevdiğim ses tonuyla.
Merdivenden indikten sonra ise Azraya baktım.
"Niye öyle bakıyorsun…" diye sormuştu.
"Demin senin baktıgın gibimi."demiştim.
"Nasıl baktım ki ben." diye sormuştu.
"Göstermemi istermisin." diye sormuştum olumlu anlamda kafasını salladığında. Dudagından öptüm arkadan gelen 'çüşş' sesiyle ayrılmıştık.
Azra kucağımdan inip 'Eyvah yakalandık' demişti gülerken.
"Biz çok yanlış bir zamanda geldik galiba."demişti Fatma abla.
Saatime bakıp konuşmaya başladım.
"Erken gelmişsin sen" demiştim."Haklısın oglum ben erken geldim kusura bakma biz şimdi Deryayla gideriz." demişti.
"Yok ablacım öyle birşeye gerek, siz yukarıdaki oturma odasına çıkın orada oturun. Bizde kahvaltımızı yapıp çıkacagız birazdan." demiştim.
"Kahvaltıyı hazırlıyım o zaman ben." demişti.
"Kahvaltıyı hazırladım ben siz yukarı çıkın oturun." demiştim.
"Peki madem, sen nasıl istersen. Hadi yürü kızım." diyip yukarı doğru çıkmışlardı.
"Hadi bizde kahvaltı yapalım."demiştim Azranın elinden tuttup.
"Yanındaki kızı mı?"diye bir soru sormuştu.
"Evette niye sordun." demiştim biraz çekinerek.
"Bakışları hiç hoşuma gitmedi." dedi mutfaga ilerlerken.
"Bizene kızın bakışlarından." demiştim.
"Bize bakışlarını demedim ben sana olan bakışları hiç hoşuma gitmedi dedim ben." demişti sert bir şekilde.
"Tamam ya boşver dalgınlığına felen gelmiştir biz artık kahvaltımızı yapsak olurmu." demiştim Azrayı sandalyeye oturturken.
"Telefonum odada kalmış ben onu alıp geliyim bir." diyip ayağa kalkmıştı.
"Telefonsuz dur 2dakkikada ya." diye sitem etmiştim.
"Alıp geliceğim." demişti
5 dakkika sonra
-Azra'dan"Senden 5 dakkikadır açıklama bekliyorum odamızda napıyordun." diye bağırmıştım yüzüme boş boş bakmaktan başka birşey yapmıyordu.
"Kızım, bir şey yapmıyordu odayı toplamak için girmişti." demişti annesi.
"Ben size odayı toplayın dedim mi? Demedim siz ne hakla benden izinsiz odaya giriyorsunuz." diye bağırmıştım.
"Noluyor burada ya." demişti Oğuzhan.
"Senden hala daha bir cevap bekliyorum."demiştim kıza.
"Sevgilim bir sakin ol."demişti.
"Oğuzhan merdivenden yukarı çıkıyorum. Annesi kapıyı tuttuyor biri geliyormu diye, kızıda bizim odamızda birşeyler arıyor." demiştim.
"Bu doğrumu."demişti Oğuzhan kıza bakarak.
"Yalan söylüyor ben sadece odayı toplamak için girmiştim." dedi o kız.
"Sen konuşmayı biliyormuydun yaa." diye alay edercesine güldüm.
"Evimden çıkıp gidermisinizi derhâl!" diye bağırmıştı Oğuzhan.
"Ama....." deimişti kız.
"Aması, maması yok evimden çıkıp gitmenizi istiyorum!" demişti.
İkiside eşyalarını alıp evden çıkıp gitmişlerdi.
"Çok, yardımcıya ihtiyacın varsa ben sana gönderirim." demiştim. Olumlu anlamda başını salladıgı zaman odaya girip telefonumu aldım.
"Hadi aşagıya inelim."demiştim elinden tuttup.
1 Saat Sonra
"Yaa Oğuzhan hadi." diye çekişmeye başlamıştım. Çünkü beklemekten sıkılmıştım.
"Tamam yaa geldim." demişti merdivenden inerken.
"Sonunda." demiştim göz devirerek.
"Eee kıyafetlerim yıkanmamış ben napabilirim." demişti.
"Hadi çıkalım benim Ecenin yanına gitmem lazım." demiştim montumu giyerken.
"Tamam ben hazırım hadi."demişti belimden itirerek.
ŞURADA BIRAKIYORUM SAÇMA OLDU BÖLÜM AMA YARIN MÜQEMMEL 2 SINAVIM VAR *ALMANCA & EDEBİYAT* O YÜZDEN ŞURACIKTA KESTİM BÖLÜMÜ AMA BELKİ ECE ATARIM YB HEPİNİZİİ ÇOOOOOKK SEVİYORUM VEE GÖRÜŞÜRÜZ AŞKIMSULAR❤💋
~vote ve yorum yapmayıda unnutmayın 😂~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OĞUZHANIM
FanfictionBirbirlerine aşık iki genç ama ne oglan kıza onu sevdigni söyledi ne kız oglana onu sevdigni söyledi oglan genç kıza olan duygularını çoktan yok etmişti yada öyle zanediyordur genç kızın ise oglandan başka kimseyi gözü görmüyordur herkese söz geçiri...