-47

403 18 4
                                    

Azra'dan

Ben Neciple ugraşırken biranda elektiriklerin kesilmesiyle çıglık attım.

Yanıma Oğuzhanın geldigini hisetigimde rahatladım mutfak kapısının oraya baktıgımda ateş biraz olsada etrafı aydınlatmıştı ama bu bir mum degildi hayır ya bu olamaz bugün 1'inci ayımızdı ben onu tamen unnutum.

Ayaga kalkıp Oğuzhana sıkıca sarıldım elerini belime sardıgında biraz irkilmiştim.

"Pastayı keseniz artık" demişti abim onunda haberi vardı bana 1-2 gündür çektirdikleri...

"Sevgilim sarılmaya sonra devam ederiz pastayı keselim istersen" demişti kulagıma sesizce bende olumlu sesler çıkarıp ayrıldım.

Pastayı üfleyip bıçagı aldım ikimizde tutup pastayı kestik herkes alkışlamaya başlamıştı sonra sırasıyla tebrik ettiler.

20-25 dk sonra

Oğuzhan biranda ayaga kalkmıştı
Ona anlamsız bakışlarımı atarken konuşmaya başladı.

"Biz musadenizi istiyelim artık gitmemiz gereken biryer var"

"Oğuzhan nereye gidecegiz ki"diye sormuştu Şermin evet ya nereye gideceksiniz bu çocugun şu ani hareketlerinden sıkıldım.

"Abla seninle degil Azrayla gidecegiz"benimlemi nereye gidecegiz ki.

"Cenk müsade varmı" diye sormuştu Oğuzhan abim olumlu anlamda başını saladıgında Oğuzhan beni ayaga kaldırıp omuzlarımdan tutu.

"Herşey için çok teşekür ederim" diyip beni çevirip omuzlarımdan itirmeye başladı.

"Nereye gidecegiz onu söyle bari" demiştin kapıdan çıkarken.

"Gidince görürsün"en sinir oldugum cevap.

Arabaya bindigimizde Oğuzhan beni süzdü süzmek yeni aklına gelmiş beyefendinin.

"Gel buraya" diyip alnımdan öptü.

"İyimisin sen"diye sormuştum elimi yanagına götürüp.

"Sen yanımdayken ben nezaman kötü oldum"bi ara olmuştu ama şuan onu söylemenin zamanı degil.

"Aşkım senden birşey istiyecegim..." ardından devam etti "gidesiye kadar bana hiçbirşey sormasan" bu benim için zor ama sırf senin için bu merakımı bastıracagım.

Olumlu anlamda başımı saladıgımda arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.

20-25 dk sonra

"Oğuzhan ben bunu takmam"yarım saatir bana elimdeki göz bandajını taktırmaya çalışıyor.

"Ya kızım nolucak taksana"

"Gerizekalı ben karanlıktan korkuyorum"daha demin olanları ne çabul unnutu ya.

"Biliyorun karanlıktan korktugunu ama taksan" hayır takmam ve bu sefer şirinliklede haledemesin.

"Arka arkaya gidelim" fikir kafasına yatmış olacaki olumlu anlamda başını saladı.

"Boşver ne arka arkaya yürü nede bandajı takıp normal yürü zaten elinde sonunda içerdekileri göreceksin"heh şöyle ne gerek var gereksiz,gereksiz şeyler.

"Hadı içeri girelim diyip elimden tutu" İçeri girdigimizde etrafı mumlar aydınlatıyordu.

"Sevgilim 1'nci ayımız kutlu olsun diyip belimden sarıldı"yaptıgı şeyler beni duygulandırmıştı çünkü ben böyle şeyleri ilk defa yaşıyoru ilk defa bu hisleri hisediyorum ve iyiki bu hislerimi Oğuzhanla yaşıyorum.

OĞUZHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin