-68

222 14 5
                                    

Ona sarılıp kokusunu içime çektim. Onu hakedicek naptım ben?

İstanbul-24 Eylül Pazartesi

Şuan saat 18:30'du akşam maça gideceğim için şirketteki işlerimi erkenden hallettim.
Kapımın çalmasıyla "Gel." diye seslendim.

"Azra hanım,müsaitmisiniz?" demişti Aslıhan.

"Müsaitim,Aslıhan gel."dedim. Yanıma gelip dosyalarıönüme koydu.

"İmzalamanız gerikiyorda." dedi gülümseyerek. İmzalayıp on doğru uzattım. Oda gülümseyip odadan dışsrı çıktı. Bende çalan telefonumu açtım. Arayan Oğuzhandı.

"Merhaba,müstakbel eşimle mi görüşüyorum acaba?"demişti gülerk.

"Ta kendisiyle görüşüyorsunuz." dedim gülüşüne eşlik ederek.

"Özledin ben..."dedi gülüşünü kesip.

"Daha dün akşam beraberdik ama." dedim.

"Kendin söylüyorsun dün akşam."dedi.

"Akşam, Neşetle beraber maça gelicegim." dedim haberi vardı ama birde benim agzımdan duysun.

"Biliyorum ama tirübünde çok dikkatli oluyorsun." dedi.

"Cem abide var yanımızda bana bir şey olmaz sen merak etme." dedim. Masamın üzrinde arabanın anahtarını ararken.

"Bak rahatsız olursan çık oradan." diye tembihlemeye başlamıştı.

"Oğuzhan neyden rahatsız olabilirimki ya."dedim sitem edercesine.

"Ettikleri küfürlerden felen..." dedi.

"Oğuzhan,benim hayatımın yarısı tirübünde geçti bilmem hstırlıyormusun." dedim biraz ciddi ses tonumla.

"İyi tamam sustum, akşam bende kalıyorsun.... İtiraz istemiyorum."
Dedi.

"Oğuzhan, Neşetle aynı evde kalıyorsunuz. Neşete rahatsızlık vermiyelim."dedim.

"Benim odamda kalıcaksın zaten bebeğim, sabahta beraber kahvaltıya çıkırız olur biter evde varlığın bile hissedilmez."dedi. Aslında onunla beraber kalmak istiyordum ama detaylara çok takılan biri olduğum için sıkıntılı bir durum.

"Sen bana gelsen?" diye sormuştum.

"İllaha gelmiyeceğim diyorsun." dedi gıcık olmuş bir ses tonuyla.

"Evet daha 2 gün önce sende kaldım. Fazla rahatsızlık vermiyim ben sen bana gel."dedim buldum anahtarla etrafa zafer gülüşü atarken.

"Tamam maçtan sonra bakarız sevgilim." ayaga kalkıp sırt çantamı elime aldım.

"Neyse benim şimdi hazırlanmam lazım maçtan sonra konuşuruz."dedim.

"Tamam birtanem kendine iyi bak. Fazla güzel olma." demişti gülerek bir kaç olumlu ses çıkartıp telefonu kapattım.

Azra'nın Evi...

"Bundan sonra bir tane bile maça gelmiyorsun!" diye bağırmıştı. Evet herzamanki maç sonrası problemlerimiz.

"Bağırma bana yaa yeter." demiştim bağırarak.

"Bak şu videoyu defalarca izliyorum ve deli oluyorum. Şerefsizin biri gelmiş sana yavrum diyor." dedi ses tonunu yükselterek.

"Oğuzhan tamam ama Neşetle, Cem abi ona gereken cevabı verdi. Sana bu videoyu atan kişi belliki aramızı bozmaya çalışyor." dedim ayaga kalkıp karşısına geçerken.

"Yaa bunu kim niye yapmak istesin." demişti.

"O hostest otelden ayrılacagımız gün sizinle daha işim bitmedi demişti." dedim.

"Yaa kaç hafta geçti üstünden yapsaydı o zaman yapardı."dedi iki elinide ensesine koyarken.

"Yaa,annemle babamın otelden ayrılacakları gün seninle öpüştüğümüzde çektiği fotografları gösterdi."dedim sehbanın üstüne oturup saçımı sağ tarafa atarak.

"Böyle bir şey yapabilir mi?"diye sormuştu.

"Yapa bilir niye yapamasın, hem senin bana evlenme teklifi ettiğini tüm dünya biliyor nerdeyse. Böyle bir şey yapmaya kimse cesaret edemez bence o kızdan başka." dedim ellerimi ellerinin üstüne koyarak.

"Öylemi diyorsun." dedi oflarken.

"Öyle diyorum sevgilim ve seninde bana inanmanı istiyorum." dedim gülümserken.

"Sana her zaman inanıyorum ben güzelim." dedi ellini yanağıma koyarken.

"Şey ben sana birşey söyliyeceğim yeri ve zamanı olmayabilir ama artık söyleyip kurtulmak istiyorum." dedim çok şaşırmıştı ne söyliyeceğimi merak ediyordu.

"Söyle!" demişti.

"İtalya'nın ünlü bir okulundan iş teklifi aldım." demiştim kafamı aşagıya eğerken.

"Cevap belli reddediceksin." demişti.

"Oğuzhan, bak bence hemen reddetmiyim bir şansımı deniyim kaç kişi bu okulda çalışmak istiyor." demiştim bir umut beklercesine.

"Yaa farkındamısın biz evleneceğiz. Sen gidersen her şeye ara verilecek ve uzayıp gidecek." haklıydı ama bu işi çok istiyorum.

"Hem buradaki şirketin nolucak kim ilgilenecek onunla." diye eklemişti.

"Koray ilgilenir şirketle,ama bu İtalyadaki okul benim için çok iyi bir fırsat olucak kariyerimdeki en büyük adım olucak lütfen Oğuzhan." demiştim ellerini tutarak.

"Benim kararım belli! Son karar senin ama gidersen bu ilişkide biter." demişti tuttuğu elimi bırakıp ayağa kalkarken.

"Beni bir kalemde silip atıcakmısın?"demiştim ayağa kalkıp. Konuşmaya başladı.

"..................................." dedi.


  Uzun Zaman olmuş bölüm atmayalı bea... Bölüm atmayı çok özlemişim şöeqpsjaeiapie her neyse boş yazmayq başladım ben yine😂
Bölüm hakkındakı yprumlarını,ı ve oylarınızı bekliyorum hepinizi çohkkkkk seviorumm bebeklerimmm muuaaahh💋

*en kısa zamanda yb atmaya çalışacağım.

OĞUZHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin