Adriana yg telah d halau dari rumah pergi membawa diri..dia hilang arah dn tdk tahu hndk ke mana..dia buntu ..tmbahan pula..hari suda semakin gelap..dia tetap meneruskan perjalanannya untuk sampai ke stesen bas yg berdekatan ..
Dalam perjalanan nya..dia ternampak 3 org lelaki yg sedari tadi mengikuti nya..
"bro kau nampak tak awek tu..?korang rsa kalau kita culik n jual dia d klab mesti banyak masyuk kan..?lg pun aku tengok bdn dia baik laa wey..mcm sedap ..slurppp..." kata seorang dri mereka smbil menjilay bibir nya..
"yala wey..lg pun kt dah lama tk beli brg..kalau kita jual dia mesti duit bnyak kan.."
"kalau mcm tu apa lagi..jum laa kt tangkap dia wey..ak tk sabar nhee nak beli brg.."
mereka ber 3 mengejar Adriana..Adriana yg menyedarinya lari selaju mungkin..tp apa kan daya..dia wanita tdk dpt melawan tenaga lelaki..
tgn Adriana d pgg dgn ksr oleh sala seorang dari mereka..
"lepas kan aku laa..kalau korang nak duit ak tk da duit..lepaskan aku..,!!"
Adriana teriak kepada mereka..
"wah wah wahh..kau byak ckp ehh perempuan..kmi tk nak duit kau pun dan kmi tk nak body kau pun...tp kami nakk...."
mereka berpandangan satu sama lain .
"JUAL KAU ..HAAHAHAHA"
kata mereka serentak ..Adriana ketakutan ..
"lepas kan aku lah..apa masalah korang nhe..lepaskan aku.."
"lau jg melawan bole tak ..banyak bunyi la kau nhee sial ..!!"
pangg
satu tamparan kuat hinggap d pipi Adriana menyebabkan nyaa pengsan ..
"huuu bodohh..byk bunyi..jum bro..kt jual dia d klab.."
mereka segera membwa Adriana d kelab mlm..
______________________________________________
"Tauke..kmi ada brg baru..kalau u mau kmi bole jual..tp mahal skit laa.."
kata seorang dri merela ber 3..
"mana itu perempuan..?cantik kaa..?itu bdn manyak cidap ka..?"
"itu bdn memang terbaik tauke.. itu muka pun manyak cantik .kalau u nmpk kompom u suka.."
2 org kwn nyaa membwa Adriana msuk ..Adriana hanya mamapu menangis..
"nhee tauke.." sambil dia tunjuk Adriana..
"wahhh..kalau ini mcm i bg u 80k laa..amacam ok ..?"
"lahh tauke ..kmi 3 org..up skit laa 90k..?bole tauke..?"
"kau diam laa setan..ak bukan brg yg kau suka suka nak jual jahanam ..!!!" Adriana teriak sekuat hati nya..tp dia tk bole buat apa apa sbb dia kena pgg oleh 2 lelaki ..
"woww byak ganas..bole laku kalau mcm nhee..ok i tmbh lg ..90k ckup kan utk u ber 3.."
"cukup tauke.."
Tauke segera memberi cek bernilai 90k dan mereka ber 3 berambus dri klab itu..dlm msa yg sma.. 2 org bodygard(enth eja mcm mna tp fham2 sja ya) tauke dtg dan bawa Adriana msuk ke satu bilik ..
"mlm nhe jam 8 mlm kau kena kluar dan guna bju nhe..kau kena lyn lelaki yg nk kau mln nhe ..kau faham ..!"
bju gaun ketat paras paha dan tnpa lengan d lempar ke muka Adriana..
"aku tk nak ..!!aku bukan pelacur la setan ..!!!"
"haaha kau bukan ..tp bakal jadi laa malay moy.."
tauke keluar dan menghempas pintu ..
"mama..mama..Adrianaa nak mama..teda org yg nak tolong baby mama..mama baby nak mama..mama baby ...baby syg mama..maaf kan baby sbb tk mampu jaga maruah baby mama..baby tk tau apa nasib baby mlm nhe mama.."
Adriana menangis teresak esak ..lama kelamaan dia pun tertidur..
YOU ARE READING
Setitis Kasih
Randomcover by zreenrah ADRIANA ADELLA-seorang gadis yang sering diseksa oleh ibu tirinya.Tambahan itu,ayahnya juga sering memarahinya kerana berfikir dia biadap terhadap ibu tirinya sehingga sanggup menghalau Adriana dari rumah Adriana hilang arah.Dalam...