'hmmm..kenapa makin lama aku makin syg dekat dia ehh..aku dah jatuh hati dekat dia ka..?hmmm"
Danish termenung di dlm bilik nyaa..yaa sudah 3 bulan dia bersama Adriana..perasaan nya kepada wanita itu semakin subur..dia mula menyayangi wanita itu..
dia pergi ke dapur kerana dia tahu Adriana sdg maskkan sarapan utk dia..
"syg msk apa nhee.."
tanya Danish smbil memeluk perempuan itu dari belakang..dia meraba raba buah dada wanita itu..
"beyy ..jgn la kacau syg..tgn tu duduk diam diam bole kan..?nhee syg tengah msk scramble egg ..bey kn suka mkn scramble egg msa breakfast.."
Adriana berkata lembut..yaa..Adriana memang dah jatuh cinta dgn Danish sejak hari tu lagi..sejak Danish beli dia..tp dia tk nk ckp..
"hmmm syg bey nak yg nhee."..
kata Danish sambil raba raba buah dada Adriana..
"bey..nanti yaa..syg tgh msk utk bey nhee..nanti laa susu yaa..bolehh ..?"
Adriana cuba memujuk Danish ..sbb Danish nhee kalau dah dia nak hisap susu Adriana memang tk nak lepas..
"hmmm janji ..lepas breakfast bey nak susu ok.."
"ok baby boy..janji..jum laa breakfast..bey lapar kan .."
"erm erm..lapar sgt.sbb semalam banyak sgt buat projek smpai 4 round bey hantam syg..jd lapar la.."
"beyy..ehh mulut tu kan..malu laa syg.."
"hihihi sory syg.."
Danish tayang gigi putih dia tu..
______________________________________________
mereka duduk santai d ruang tamu..Danish letakkan kepala atas riba Adriana..Adriana usap usap kepala Danish..
Danish memusing kan bdn nya menghadap perut Adriana..bju Adriana d singkap naik ke atas..
"bey..kenapa..?"
Soal Adriana lembut..
"bey nak susu..syg kata tdi lepas mamam breakfast.."
dia dah mula buat muka dua posen...
"alololo..yala yala..sory syg lupa..."
hmm yaa Adriana dah biasa dah dgn smua nhee..dah 3 bulan dia buat mcm nhe dgn Danish.
Adriana membuka baju nyaa memudahkan Danish menghisap..
Danish segera memasukkan puting susu Adriana ke dlm mulut nya..tgn nyaa memegang susu sbelah pula..hmm mcm baby dah Danish nhee..
Adriana mengusap ngusap kepala Danish..
'awak..saya syg sgt dkt awak..hmmm ..saya sanggup jadi mcm nhee asal kan saya sntiasa dkt awak..i love u bey..'
Adriana sgt syg kan Danish..hmmm..dia berkata dlm hati..
"bey..jgn gigit ..sakit laa.."
Adriana berkata lembut dgn kesayangan nya itu..
"ermm ..."
hanya itu ygd katakan oleh Danish smbil menyambung hisap susu Adriana smpai tertutup tutip matanya menikmati..
"bey jgn tidur..syg tk larat nak angkat bey masuk bilik.."
Adriana usap lagi kepala Danish..hmm manja nyaa Danish nhee..
"syg jum masuk bilik..bey nak nenen lagi..nak bobo..bey ngantuk.."
"hmm yala jum masuk bilik..nenen dekat bilik ok.."
Danish angguk dan mereka masuk bilik..
Adriana menyandar d kepala katil..Danish baring semula atas riba nyaa dan sambung hisap..
"syg ..nak bobo..jgn tarik nenen bey yaa..nak bobo sambil nenen.."
"hmm ok ..syg tk tarik nenen..hmm bobo laa.."
Adriana menepuk nepuk bahu Danishh..dia tersenyum tgok Danishh..
'hmm baby boy..manja nyaa..i love u syg ..'
Adriana hanya mampu ckp dlm hati sja..dia usap usap kepala Danish..dia tengok Danish dah tidur dahh smbil mulut diaa hisap susu..hmm mcm baby laa dia nhe..beberapa jam kemudian ..Adriana tersedar..
'ehh aku pun tertidur juga rupanya..'
"beyy bgun syg..hmmm susu syg sakit sudaa nhe..kena gigi bey.."
"ermmm.."
Danish makin menghisap puting susu d dlm mulut nya itu..
adriana usap lembut kepala Danish..
"bey bangun ..jam 11:50 suda nhee..bgun yaa syg..nanti mlm nenen lg yaa.."
"hmmm ya bey bangun.."
cuupp
terdengar bunyi Danish melepaskan puting susu Adriana..
"beyy see..merah sudah puting syg nhe..hmm "
Adriana menggosok sedikit puting susu nya itu..hmm nasib laa aku syg kau Danish..
"sory syg..bey tk prasan..hmmm syg bey ada nak ckp la syg.."
"bey nak ckp apa..?"
Adriana baring sambil peluk Danish..
"syg bey nak kita kahwin..syg nak tak ..?"
"be..betul ka nhee bey nak kahwin dgn syg.."
"yaa betul syg..bey dah lama cintakan syg..bey nak kita kahwin ..bey tk nak kehilangan syg ..tk nak.."
"syg pun dah lama syg kan bey..i love u so much hubby..love u so much.."
Adriana mengucup bibir lelaki itu..
"syg minggu dpn kita nikah yaa..tp maaf bey tk bole nak bgtau family bey syg psl nhee..bey takut mama terkejut.."
"its okey bey..syg ok ..hmm but.."
"kenapa syg .."
Danish menyatukan dahi mereka..
"papa syg dah halau syg bey..papa dah tk nak tgok syg..mcm mna syg nak nikah..?"
"its okey nanti syg tnya papa ok mnta papa jd wali sja.."
"i am sory hubby..sbelum nhe syg prnah call papa..tp papa kata papa dah tk nak kisah psal syg..apa nak jd dekat syg dia tk kisah..n now..papa dekat luar negara.."
dia tunduk..sedih dgn keadaannya..
"its okey syg..kt guna wali hakim ok..yg otg kita nikah ..i love u so much syg.."
"i love u to bey..beyy terima kasih sbb suda beli n now nak jadikan syg isteri bey..syg bey sgt sgt.."
"sama sma syg..n for u info syg...."
dia dekatkan telinga dkt adriana..
'i love u body so much baby..terutama sekali syg pussy n boobs yg mantap nhee."
"beyy suda laa malu laa.. ehhh.."
"hihi ok syg..dah jum siap kita kluar cri bju utk nikah.."
"ok syg mandi dlu ya.."
"mandi sekali "
dan Adriana hanya mampu senyum sbb kesayangan dia nhee mana dgr pun kalu kata tk bole..
mereka nak kawin..?yaaa lepas kawin apa jadi yaa.._??tunggu part sterusnya yaa
YOU ARE READING
Setitis Kasih
Randomcover by zreenrah ADRIANA ADELLA-seorang gadis yang sering diseksa oleh ibu tirinya.Tambahan itu,ayahnya juga sering memarahinya kerana berfikir dia biadap terhadap ibu tirinya sehingga sanggup menghalau Adriana dari rumah Adriana hilang arah.Dalam...