sedar

15.9K 123 0
                                    

setelah beberapa jam adriana pengsan..dia tersedar...bila dia bgun ..dia masih d dlm bilik air itu..

"sampai mcm nhe sekali bey benci syg..bey langsung tk nk tlg syg keluar dri bilik air nhe.."

adriana menangis lagi..

"baby..mamy tk kuat syg..mamy tk kuat..tiap hari mamy cuba buang perasaan syg nhee utk dady tp mamy tk mampu..mamy tk mampu buang dady dari hati mamy..sbb dady cinta pertama mamy ...mamy syg dady sgt sgt..tp kenapa dady buat kt mcm nhee.."

tgn nya mengusap usap perut nyaa yg kian timbul..usia kandungan nyaa sekarang suda 6 minggu..

dia bgun dan pergi ke bilik nyaa..Danish keluar bgitu sja ..tinggalkan dia sorang diri d rumah..

kring..kring..

Adriana melihat telefon nya berbunyi..yaa telefon Asus zen fon 5 yg diberikan oleh Danish..sbb dia bgtau Danish dia suka jenama asus..lepas dorang kawin Danish bg dia telefon tu..

nama Kamelia tertera..

"hello Mel.."

"hello kak Adriana..akak apa kabar..dah lama Mel tk dgr kabar kak..sbb tu Mel call..last kt jumpa pun 2 bulan lepas..msa tu Mel buat kenduri kesyukuran msa usia kandungan Mel 3 bulan .."

"akak sihat Mel..Mel ok ..?baby mcm mna..?"

"alhamdulilah..baby sihat kak..dah 5 bulan dah.."

"syukur la kalau mcm tu.."

"hmm yala kak..akak kalau free dtg lah rumah Mel..lg pun abg kamal kata dah lama tk mkn rmai2 sama abg Danish n abg Razin .."

"hmm nanti laa akak ckp dgn abg Danish yaa Mel..hmm ok laa Mel ..akak ada krja sikit..nanti kt calling calling lg yaa."

"owhh ok kak  ..bye.."

"yaa bye.."

dia sedikit mengeluh..hmmm ..dia tk tahu apa nasib nya selepas ini bila Danish pulang rumah ..

Setitis KasihWhere stories live. Discover now