minta kebenaran

19.2K 126 5
                                    


"bey ..boleh tk syg minta izin keluar hari nhe..?syg janji syg tk pergi lama ..syg cuma nak pegi check up baby dan beli bju utk baby skit.."

dia meminta kebernaran utk keluarr rumah dari Danish..

Danish memandang nya..dia kesihan melihat wajah pucat itu..

"baik aku izinkan kau pergi hari nhe..tp utk hari nhee sja..lepas tu kau jgn keluar lg..faham tak ..?"

"faham bey..terima kasih izinkan syg keluar..,;"

dia menyalam tgn suaminya dan dia terus keluar.

danish merenung tgn nya yg d cium oleh Adriana tadi..


Di klinik ..

"doktor..mcm mna keadaan ank saya doktor..?"

adriana menanya dgn doktor tersebut..

"alhamdulilah ..buat msa nhee keadaan ank puan sihat..cuma saya nasihatkn puan supaya jgn terlalu letih .."

"terima kasih doktor..yaa in sha  allah saya cuba..kalau mcm tu saya minta diri dlu la ..,"

"baby..alhamdulilah..akhirnya mamy dpt check keadaan baby..hmm mamy happy dgr doktor kata baby sihat.."

dia usap perut nyaa yg semakin besar itu..

"hmmm syg..skrg mamy nak belikan syg tilam ..bju ..dgn bahan mandi yaa syg.."

setelah beberapa jam membeli ..dia pun pulang membawa smua brg brg anaknya..

danish hanya memerhatinya yg membwa bnyak brg..ada tilam baby..baju baby..brg brg mandi baby ..smua utk baby..

"bey terima kasih izinkan syg keluar hari nhe..dpt lah syg belanja utk baby.."

dia senyum memandang suami nya..dia segera masuk ke dlm bilik nya yg berada d dapur..

tnpa dia sedari ..danish mengikuti nya ke dapur..

"baby..mamy cemburu tengok org lain dtg klinik sma husband dorang..mamy cemburu syg..mamy tk pernah rsa mcm tu..mamy tk pernah rsa dady usap perut mamy..bawa baby becakap ..hmmmm apa la mamy nhee kan syg..

suka sgt merepek..syg ..maafkn mamy sbb mamy cuma mampu belikan ini utk baby ..mamy cuma mampu belikan yg murah murah utk ank mamy..tk pa laa ya syg..kalau ada rezeki nanti mamy belikan lg ok.."

dia gembira bila dpt berbual dgn anaknya..

"syg..mamy berdoa semoga suatu hari nanti smua nyaa terbongkar..mamy tk prnh curang d blkg dady..tp mamy tak da bukti syg..hmmm tk pa laa..

syg..mamy mnta maaf..sbb mamy baby tk prnah rsa kasih syg dady..sbb mamy baby tk pernah rasa berbual dgn dady mcm org lain..maafkan mamy syg..semua nhe salah mamy..mamy memang tk guna kn syg..,?

papa mamy pun dah tk nk mamy..dady pun dah tk nk mamy..syg ..syg jgn buang mamy yaa..mamy tiada sapa sapa lg syg..mamy cuma ada baby yg jd penguat utk mamy..mamy syg baby.."

air matanya terus mengalir..dia tidk sanggup utk terus begini ..tp dia terpaksaa..

Danish yg berada d luar bilik turut mengalirkan air mata..dia tekad..dia akn mencari org yg telah merosakkan hubungan mereka..









haii laa danish nhee..bini dia suda 7 bulan mengandung bru mau cri jln penyelesaian ..hmmm

Setitis KasihWhere stories live. Discover now