Danish masuk ke dlm bilik nya..alangkah terkejut nya dia ketika melihat Adriana yg bogel d dlm bilik nya itu..
"syg ..syg memang sngaja goda bey ka apa nhe.."
bisik Danish lembut ke telinga Adriana..Adriana terkejut plus malu..dia dlm keadaan naked mcm tu..
"bey kenapa tk cakap dlu kalau nak masuk..syg terkejut la.."
Adriana mencubit tgn Danish d pinggang nya
"syg bey nak syg.."
Adriana memusingkan bdn nya utk menghadp Danish..
tgn nyaa merangkul leher Danish..
"bey..bey dah beli syg..syg nak berterima kasih dekat bey dah bebaskan syg dri jd pelacur murahan..syg tau walaupun lepas nhee syg jd tmpt pemuas nafsu bey..tp syg tetap bersyukur sbb syg tak jd pelacur mcm d luar sna..syg just dgn bey sja..and now..syg bey punya..syg terima bey nak buat apa sja dekat syg .."
Adriana tunduk..dia malu ..
"syg ..bey beli syg sbb bey tau syg tk mcm perempuan d luar sna tu.."
seraya itu ..Danish melekapkan bibir nya pada bibir Adriana..Danish menggit skit bibir Adriana agar membalas ciuman nya..Adriana semakin lemah d perlakukan begitu .
dia membuka mulutnya membenarkan Danish menghisap lidah nya..lama mereka berkucupan..tgn Danish naik merayap ke dada Adriana..
"*delete scene*
dia baring sbelah Adriana..
"thank syg ..i love it so much.."
dia mencium dahi Adriana..
"sama sma bey..bey ..janji dgn syg..jgn tinggalkan syg..syg dah tk da apa apa bey..syg dah bagi smua dekat bey..syg tau syg cuma perempuan yg bey beli ..tp tlg jgn tinggal kan syg.."
airmatanya mengalir..yaa dia takut Danish tinggalkannya..
"shuuu ..dah syg ..jg fikir buukan bukan ok..now kita sleep..bey kerja esok ..syg pun mesti penat kan..?"
Adriana angguk..
Danish bgun dan memakai boxer..dia juga mengambil kemeja kerjanya lalu d berikan kepada Adriana..
"syg pakai bju nhe..nanti syg masuk angin ..cuaca sekarang nhee sejuk bila waktu mlm.."
Adrianaa rasa sgt d sayangi..dia memakai bju itu dan baring semula..Danish menarik dia itu tidur dlm pelukan nyaa..
"good night bey..i love u .."
kata kata itu hanya terungkap dlm hati nya sahaja..dia tk berani nak ckp ..
"night syg..esok pagi kejut bey bgun awal yaa.."
Danish menarik selimut untuk menutup badan mereka daripada sejuk aircond ..
Adriana hanya senyum dan dia memeluk Danish erat..mereka terlelap bersama..
huuuu sory laa....jgn marah yaa..apa apa pun happy reading yaa..kalau ada komen apa apa bgtau sja..saya pun bru sja menulis nhee..
16/08/19 okeyyy saya akan padam scene2 yg tidak bagus .. Thank you yg sudi membaca ☺🙂
YOU ARE READING
Setitis Kasih
Randomcover by zreenrah ADRIANA ADELLA-seorang gadis yang sering diseksa oleh ibu tirinya.Tambahan itu,ayahnya juga sering memarahinya kerana berfikir dia biadap terhadap ibu tirinya sehingga sanggup menghalau Adriana dari rumah Adriana hilang arah.Dalam...