"hello kamal ..kau d mana..?""haa hello Zin..aku d ofis..ada apa kau call aku nhee.?"
"aku ada hal nak bincang dgn kau laa toyol..aku dtg ofis kau ehh ..tunggu aku.."
"owhh ok bro..aku tunggu .."
Razin pegi meja bini dia dlm bilik ofis dia
"syg..Razin nak keluar dulu yaa..lg pun tk da meeting apa apa juga kan .."
Razin memberitahu kepada isterinya..
"owhh yaa..syg free hari nhee..hmm syg nak pegi mana..?nak ikut.."
dia buat muka comel ..
"syg Razin...tk paya la ikut yaa..syg nak jumpa Kamal..ada hal nak bincang..ok honey.."
dia cium dahi isteri dia..
"hmm yala kalau mcm tu..hubby hati hati drive..nanti pulang bawa kan syg mc.d ok.."
dia kelip kelip mata..
'aduhaiii bini aku nhee..kuat makan ..'
"ok syg..nanti hubby belikan yaa..hmm baby baba pegi dulu yaa..jgn nakal nakal dlm perut mama.."
dia cium perut bini dia..
"syg pegi dulu yaa..byeee honey .."
dia cium lagi dahi Syazlin..after that..dia keluar dari ofis..
______________________________________________
tok tok ..
"masuk "
laung kamal dari dlm bilik nya..
"ehh Razin..duduk lah ..sory laa bro aku busy sikit..byak payment voucher n cek aku kena tnda tgn .."
"its okey bro..soryy la kalau aku dtg nhe ganggu kau buat krja.."
"ehhh tk pa laa Zin..tk ganggu pun..owh yaa ada apa nhe..mcm serius betul ..smpai kau dtg ofis aku .."
"mcm nhe Mal..aku rsa kt kena selidik laa pasal Danish dgn Adriana..aku rasa mcm ada something happen la bro ..dah lama aku tk nmpk Adriana tu..aku rsa lain laa bro..aku tkut ada apa apa jd kat hubungan dorang.."
razin suda memulakan bicaranya..
"hmm aku pun rasa mcm tu juga Zin..aku ksian dkt Adriana tu..dah la mama ngan papa tk tau kewujudan dia dlm kluarga kita..ksiann dia .."
"entah lah c Dan tu Mal..aku pun pelik tah apa yg dia takut nak ckp ..mama ngan papa okey je lahh ngan pilihan hati bujangan dia kita 3 org nhe..mama tk prnh pun ckp tk suka ka apa..tp tk tau laa dia tu ..dia nak juga sorok psal perkahwinan dia dgn Adriana.."
"tu laa Zin..aku pun bingung..hmm aku rasa kan msti ada something yg jd smpai Dan dah tk prnh ckp psal Adriana..tp apa eh..?"
"yaa aku pun rasa mcm tu..aku cuma takut je Mal perempuan perempuan yg pernh Dan langgan dulu yg buat dorang jadi mcm nhe..you know la kn..byk perempuan nak kan kita dulu sbb poket tebal sja..kalau dorang tk dpt mula laa nak buat perangai.."
"hmmm aku pun rasa mcm tu laa Zin..jgn jgn ..memang ada yg nak musnahkan perkahwinan dorang laa.."
"kita mesti selidik Mal..kt tak boleh diam diri mcm nhee..ksian dorang..aku rasa aku bole upah org utk hal nhee.."
"okey Zin..aku ikut je..asalkan kt dpt bantu kwn kita tu.."
mereka pun sepakat utk bantu Danish..selepas bincang..Razin balik pegi ofis dia dan singgah drive thru mc.d jap utk bini dia..
huuuu ...maaf laa kalau agak membosankan cerita nhee..harap semua yg membaca ok laa..
YOU ARE READING
Setitis Kasih
Randomcover by zreenrah ADRIANA ADELLA-seorang gadis yang sering diseksa oleh ibu tirinya.Tambahan itu,ayahnya juga sering memarahinya kerana berfikir dia biadap terhadap ibu tirinya sehingga sanggup menghalau Adriana dari rumah Adriana hilang arah.Dalam...