rumah

19.8K 155 5
                                    

tgn Adriana d tarik oleh Danish untuk masuk ke dln kondo nya..

'hmm dia nhee mesti org kaya..dah la handsome ..rumah cantik lagi'

kata Adriana dlm hati ..

'ehh apa aku merepek nhe..kalau aku suka dia pun dia tak kan suka aku..aku nhe slave dia sja..'

"ini lah rumah aku..sbelah sna tu bilik aku..yg sbelh bilik tu bilik kau ..kalau ada apa apa kau masuk sja bilik aku ok.."

Danish menunjukkan bilik nya dan bilik Adriana..

Danish mendekati Adriana dan memeluk gadis itu dari belakang..

'hmm kenapa aku rasa nyaman saja bila dekat dgn dia nhe..'

Danish berkata dlm hati nyaa..

"start from now..u are my slave..aku nak kau panggil aku bey ..n aku panggil kau syg ok..bru laa ada nafsu sikit aku nak main kalau panggil manja manja mcm tu .."

"hmmm baa..baa ..baik awak.."

cupp

satu ciuman singgah d bibir Adriana..

"kan bey kata tdi panggil bey.."

"ba..baa..baik awak..ehh bey .."

Adriana masih takut takut untuk berkata begitu..

"hmmm syg ..syg pandai masak tak..?bey lapar laa syg ..nak mkn..nak mkn banyak banyak sbb mlm nhee bey nak buat projek dgn syg..jd kena tmbh tenaga dlu .."

tgn Danish masih memeluk pinggang Adriana dari belakang smbil tgn kanan nya mengusap ngusap perut leper Adriana..

"hmm yaa saya..ehh syg pandai juga laa msk..tp yg simple simple sja laa..kalau yg pelik pelik tu sayaa..ehh syg tk berapa pandai.."

cuppp

singgah lagi ciuman tp d leher Adriana laa..

"syg tolong msk utk bey yaa..bey nak mkn..lapar laa syg..msk apa apa jelah..bey ok sja..tp jgn msk pedas pedas ya syg..nanti bey tk larat nak makan syg kalau lepas mkn pedas.."

"haa..??hmmm ok kalau mcm tu syg pegi dapur msak utk bey ok..?"

Adriana mengusap tgn Danish yg msih d pinggang nya..

"hmm ok syg..bey nak mndi dlu ok.."

muahh

ciuman singgh d dahi Adriana..

'hmmm apa dah jadi dgn kau nhee Adriana..??kau sedia ka dia ambil dara kau ..?kau sanggup ka bagi dia..??hmmm tp kalau aku tak bagipun dia mesti mnta sbb dia dah beli aku..lagi lagi aku rsa mcm dah syg dkt dia..yaa aku syg dgn dia..dia lyn aku baik ..'

Adriana berkata kata dlm hati nya..dan yaa..dia kena redhaa dgn apa yg akn terjadi antaranya dgn Danish ..

______________________________________________
"syg ..masak apa tu.??"

Danish yg bru dtg terus memeluk Adriana yg sdg memasak dri belakang..

"hmm syg tgh goreng ayam..syg tak tau nak msk apa..jd syg msk kan utk bey ayam goreng..telur dadar n kubis tumis saja..bey ok kaa mkn mcm nhe..?"

tanya Adriana prihatin dgn lelaki itu..

"hmmm ok sja syg..bey mkn apa apa sja..syg .."

tgn Danish smakin nakal kerana telah meraba raba dada Adriana..

"awak jgn laa..saya tgh msk nhe..pleasee.."

"hmmm saya geram laa tgok awak..nhee dada nhee tunjuk tunjuk mcm mna saya tk geram.."

Adriana tunduk dan yaa buah dada nya kelihatann..dia menggigit bibir..

"bey syg bukan sngaja pun..soryy..tp bey syg tk da bju..mcm mna nak mandi..?"

"hmmm syg guna bju bey jelah dlu yaa..lg pun dlm rumah nhee tk da bju perempuan..bey tk pernah bawa perempuan dtg sni..syg first girl masuk ruma nhe slain mama dgn adik perempuan bey.."

Adriana agak terkejut..dia sdikit rsa brtuah kerana dia perempuan pertama msuk d situ..

"hmm bey lepas boleh..syg nak letak makanan nhee..jum laa kita mkn..syg suda siap msk.."

"ok syg .."

Mereka terus pegi ke ruang mkn untuk msk bersama..

Adriana menghidangkan makanan untuk Danish..

'hmmm seronok pula aku rsa hidup dgn dia walaupun bru sekejap..dia lyn aku mcm suami dia..hmmm'

Danish tersenyum smbil meliht wajah cntik itu..

"hmm awak..ehh bey..syg nak mandi dlu laa..bey mkn sorang bole..?"

"hmm syg tk nk mkn sekali ke..?tk lapar.."

"hnmm syg tk lapar lagi..syg mandi dlu yaa."

"yala kalau mcm tu..but syg mandi dlm bilik bey ok..syg guna je bju bey yg mna mna syg nak guna ..smua ada dekat dlm almari dlm bilik tu..syg buka sja yaa.."

"hmm ok ..terima kasih bey.."

"sama sama syg..owhh ya..bju dlm syg tk da kan..?syg cuci laa yg syg pkai skrg nhe..mlm nhee tk paya pkai ok.."

Daniah berkta smbil kenyit mata dgn syg nya itu..

"hmm ok bey..syg mandi dlu ok.."

Danish hanya mengangguk ..





















hmmm apa dah jadi dgn dorang dua nhe..??mcm masing masing fall in love pula kan..?tk paa nanti author kasi gadu dorang yaa..hihihihi

Setitis KasihWhere stories live. Discover now