Danish mengamuk ..

18.2K 136 2
                                    


setelah beberapa jam mama dan adik nya bertandang d rumah nya..mereka pun pulang..

danish segera ke bilik wife dia ..

"ADRIANA..KAU BANGUN ..!!"

adriana terkejut dgn sergahan Danish..dia terus bgun ..dari tilam kecil dkm bilik nya itu..

"kau memang sial kan ..!!kau sengaja kan tunjuk baik dpn mama aku ..?kau tau tak sbb kau mama aku marah aku ..!!!aku benci kau ADRIANA ..AKU BENCI KAU ..!"

rambut adriana d tarik nya sekuat hati..

"arghh...bey tlg lepas..sakit bey..argh..."

terdongak dongak kepala nya bila d tarik rambutnya begitu..

"yg kau rasa nhe tk sesakit apa yg sku rasa adriana..mama aku sndri mara aku sbb aku ambil maid yg hamill..kau fham tk perasaan aku bila org yg aku syg marah aku..!!"

'syg fhm perasaan bey..syg faham bey..setiap hari syg rasa..setiap hari bey ..bey org yg syg .syg marah kn syg ..syg rasa setiap hari bey ..'

adriana merintih dlm hati..

"syg tiada niat pun mcm tu bey..argh.. bey tolong lepas kan..sakit bey.."

danish menarik tubuh kecil adriana itu dgn kasar dan masuk ke dlm bilik air ..dia membuka pili air panas dlm tab mandi itu..setelah air itu agak banyak..

dia masukkan kedua dua tgn adriana dlm tab itu..

"bey ...!!tolongg bey ...!!argh... pedih ..tolong bey ..!!!"

"sakit yg kau rasa. .pedih yg kau rasa tk sepedih aku adriana..pedih kau tau tak mama aku tengking aku sbb kau .!!!"

dia menahan tgn adriana dlm air itu..beberapa minit selepas itu ..dia duduk d tepi tab mandi itu..dia lepaskan tgn adriana..

adriana segera menyiram tgn nyaa dgn air sejuk..

"argh....!!!"

prangg..

bunyi kaca pecah..yaa danish yg buat..dia tumbuk cermin dlm bilik air tu..

"bey ..!"

darah mula mengalir d tgn danish ..

adriana membawa danish keluar..dia dudukkan  danish dekat sofa..dia segera mengambil first aid..

dia meembersihkab darah d tgn suaminya itu..selepas itu dia letak ubt dan dia balut..

"bey..jgn buat mcm nhe lagi..kalau bey marah syg bey pukul saja syg..bey siksa sja syg..jgn sakitkan diri bey mcm nhee..syg lebih rela sakit oleh bey daripada tgol bey sakit..tolong bey..jgn sakitkan diri bey..jgn lepaskan marah bey dgn syg dkt bdn bey..just lepas sja dkt syg.."

dia memegang lengan danish..yaa dia sedih lihat danish mcm tu..

dlm masa yg sama..danish terkilan ..dia rasa bersalah ..walaupun dia buat jahat..adriana tetap lyn dia dgn baik..



______________________________________________

malam menjelma..adriana kini tgh berdiri dpn pintu bilik danish ..

tok tok  .

danish buka pintu bilik nya..

"kau nak apa dtg bilik aku ..?"

"hmm bey ..bole tk kalau mlm nhee syg nak tidur dgn bey..syg teringin sgt tidur dkt bey..tk pa bey syg tidur dkt lantai sja..yg ptg syg dkt dgn bey .."

"kau nhee dah kenapa tiba tiba nak tidur dkt aku ..?"

"tolong bey..syg nak sgt tidur dkt dgn bey ..syg tak kisah walaupun hanya tidur d lantai .."

"ok aku benarkan ..tp kau tidur atas lantai ..aku tk nk tidur sekatil dgn kau  ."

"tk pa bey ..syg tidur ats lntai saja..terima kasih benarkan syg tidur sini .."

adriana masuk ke dlm bilik tersebut..dia juga meminta kebenaran utk menggunakan toto yg ada dlm bilik danish itu ..

dia menghamparkan toto itu d ats lantai ..kemudia dia baring menghadap danish yg tdr d katil ..dia tersenyum..yaa dia bahagia dot tdr dkt suaminya walaupun dia hanua tidur d lantai   ..

dia tengok danish ..danish tk pdng tmpt dia..hmm mungkin suda tidur

dia usap perut nyaa..

"syg ..mlm nhee kt tidur dkt dady yaaa..mamy tau ank mamy nhee dah lama nak tidur dkt dady..tp maaf syg..mamy tk mamlu nak bg dady pgg syg..tk pa laa dlt tidur dkt dady pun dh ok kan syg..sekarang kita tidur yaa..baby jgn nakal ok mlm nhee..mamy tk nak ganggu dady tidur..esok dady krja ..nanti dady penat..jgn tendang kuat sgt yaa syg ..love u ank mamy.."

sia menarik selimut dan dia pun terlelap ..

danish hanya mendengar perbualan isterinya itu..hati dia rasa sedih tp dia pun buntu entah mau buat apa..akhir nyaa..dia pun terlelap ..

pagi itu..sebelum danish kerja..

"hmm bey terima kasih yaa sbb semalam benarkan syg tidur dlm bilik bey .."

"hmm ok .."

"hmm bey hati hati yaa kerja..syg sygkan bey .."

selepas berkata begitu ..adriana segera ke dapur..danish hanya diamkan diri saja ..

n dia ..berangkat pergi kerja...

Setitis KasihWhere stories live. Discover now