Jak to bylo

270 27 8
                                    

Stiles

Derek byl bottom?
Cože?
Derek a drogy?
Bože, chci to vůbec slyšet?
Nerozmyslím si to?
Ještě ho mohu zarazit.

,,Od té doby jsem pravidelně spal s Lukem. Nešlo vůbec o city, ani jeden z nás o to nestál. On měl rád kontrolu v posteli, byl rád dominantní, a já jsem díky tomu nemyslel. Všechny myšlenky, všechna bolest s každou ránou byla pryč.
Bolest fyzickou jsem skoro necítil. Na venek v práci jsem působil jako uzavřený, tichý a dominatní človek, ale u Luka nebo v klubu jsem byl zcela submisivní.
Od trávy jsme přešli k heroinu, ale já si nikdy nepíchal.
Vše jsem poctivě hulil."

Na chvíli se odmlčí a zahledí se na mě.
Jeho oči se lesknou.
Mám chuť přelést k němu na klín a uklidnit ho.

,,Takhle to šlo asi půl roku. V týdnu jsem normálně pracoval a o víkendu jsem se zhulil a nechal jsem Luka ať si semnou dělá co chce.
Jenže jsem Luka přestal bavit. Nebyl jsem ten správný submisiv.
Stejně jak to rychle začalo, tak to i skončilo.
Přestal jsem chodit do klubu. Jenže se mi začali vracet sny, a vzpomínky na tebe. A taky jsem na sobě začal pociťovat abstinenční příznaky.

Hned další den jsem vyrazil do klubu v Queens. Byl to přímo gay klub. Sedl jsem si k baru, a objednal si pití.
Na židli vedle mě si přisednul jiný týpek.
Byl menší než já.
Dali jsme se do řeči.
Druhý den jsem se probral v jeho posteli.
Na to, že byl menší než já, byl dominatnější. Jmenoval se Nick, Nick Grimshaw."

Zde se Derek zastaví.
A já nejsem schopen slova.
Kdo vlastně Derek je?

,,S Nickem jsem byl něco přes šest let.
Nikdy to, ale nebyl vážný vztah. Když jsme se viděli byl jsem mu k dispozici.
Byl to Brit hodně si potrpěl na chování. Vlastně jsem mu nikdy nemohl říct jménem.
Pro mě byl vždy Pán. Jediné pozitivní na tomhle vztahu bylo to, že mě vyléčil ze závisloti na drogách. Nesnášel, když neměl kontrolu.
Časem jsem poznal jeho bratra Marka.
A když jsem nemohl drogy užívat, rozhodl jsem se je aspoň prodávat. A k tomu byl dobrý Mark. Začal jsem s ním chodit do klubů po celém New Yorku, a prodávali jsme celkem ve velkém. Párkrát se stalo, že nás málem zabásli. Ale byl jsem dobrý psycholog, to víš sám.
Na policajty jsem to zahrál dobře.
Ty léta s Markem a Nickem jsem si užíval. Jenže po šesti letech přišel zlom. Z Nicka jako by se stal nikdo jiný.
Byl surovější, hnusnější a psychicky i fyzicky napadl přítelkyni svého bratra.
Musel jsem ho doslova od Anny odtrhnout.
A nebýt toho, že se tam vyskyt náhodou Jackson, bratr Anny, tak bych Nicka zabil.
Hrozně mě rozuřilo, že takhle někomu ublížil."

Když se nachvíli Derek ve vyprávění zastaví, zijstím, že mi po tvářích stékají slzy. Taky si neprošel nejlepším obdobím.

,,Nakonec se z toho Anny vzpamatovala. Mark se o ní postaral. Nicka jsme poslali na léčení, a já jsem o něm už neslyšel. Naopak jsem se začal stýkat s Jacksonem, bratrem Anny.
On byl důvod mého zklidnění. Začal jsem s ním chodit, sice né oficiálně, ale byl jsem s ním dlouho. Náš vztah se rozpadl, asi tři měsíce před tím než jsme se mi dva znova shledali. Nemohl jsem mu nikdy dát to co chtěl.
Protože, ač jsem se snažil celé ty roky na tebe zapomenout.
Nešlo to. Vždycky jsem tě miloval, a nechtěl jsem se tě vzdát, i kdybych nikdy nebyl šťastný.
V tu dobu se u mě začali projevovat známky nemoci. A předtím než jsem letěl do Hollywoodu jsem zašel k lékaři, a dál to znáš.
Stilesi, ten polibek co jsi viděl. Byl to Jackson, ale věř mi, že k němu nic necítím. Ani on ke mě, má svého manžela a je s ním šťastný. Bylo to jen pominutí smyslů, byl jsem nešťastný, a prostě se to stalo. Nechtěl jsem ti ublížit. Pochopím, jestli semnou nebudeš chtít být po tom cos odemě slyšel.." teď už sotva Dereka slyším, jak se mu láme hlas.

Když jsem na něj znova pohlédl, a spatřil v jeho očích slzy.
Nevydržel jsem to.
Vstal jsem, obešel stůl, poklekl u něj a slzy mu palci setřel.

,,Dereku, nebudu ti lhát. Vše co jsi mi řekl mě zarazilo a šokovalo.
Ale nic to nemění na tom, že tě miluju.
Jsem rád, že znám tvou minulost, konečně je mezi námi čistý stůl," řeknu mu a pak se nakloním a přejedu svými rty o ty jeho.

On pootevře pusu jako pozvánku, čehož využiji a vklouznu do jeho úst.

Derek

Nemůžu tomu uvěřit.
On mi odpustil.
Chce mě.
Miluje mě.
Nic lepšího jsem si nemohl přát.

Je na něm stále vidět, šok z informací které jsem mu řekl. Ale stejně, neodešel, zůstal u mě.

Po večeři jsme si unaveně lehli do postele. Stiles byl vyčerpaný po cestě, a já nemocí.
Ještě nejsem zcela zdráv, a dnešek mě opravdu vyčerpal. Ale je tu jedna věc co mi chybí do dokonalosti.
Nahnu se nad Stilese a věnuji mu polibek na rty, a postupně svými rty kloužu přes bradu, krk, klíční kosti až k jeho bradavkám.
Ty jemně skousnu. Odměnou mi je Stilesovo sténání. Po měsících strádání je tak citliví.
Rukou zajedu za boxerky s uchopím jeho polotvrdou chloubu, a začnu lehce pumpovat.

,,Ah.. Dereku, to nemusíš.. já, já ach.." zasténá Stiles.

Položím mu prst na pusu aby zmlkl.

,,Nech mě ti udělat dobře, prosím," zašeptám mu do ucha dráždivě a následně ho skousnu.

Ještě jednou ho políbím a pak sjedu k jeho klínu. Jeho chloubu pojmu do svých úst tak hluboko jak mi to dávicí reflex dovolí. A začnu ses pohledem upřeným těch čokoládových očí pohybovat.
Občas jazykem objedu špičku, nebo naopak rozezním hlasivky aby to kolem Stilese příjemně rezonovalo. Netrvá to dlouho a Stiles mi zaplní pusu.

Vše spolknu a vysunu se k němu nahoru, abych mu věnoval polibek na čelo.
Stiles si mě však přitáhne ke svým rtům, políbí mě a zašeptá.

,,Miluju Tě Dereku."
Srdce se mi splašeně rozbuší a já se cítím konečně zas šťastný.

Mám hotovo o den dříve než jsem si slíbila vydat kapitolku. Snad vás potěší a nezklame. Konečně se udobřili.
Teď mám dotaz, mám to tím ukončit, nebo jim dát novou zápletku?? Mám jí vymyšlenou, ale říkám si aby toho nebylo moc.

Jste zlatíčka, moc moc děkuji za každý kometář a hvězdičku❤❤❤❤

Pro malou představu jak si představuji Luka, a Anny.

Pro malou představu jak si představuji Luka, a Anny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Broken BoysKde žijí příběhy. Začni objevovat