Keturiasdešimt Septinta Dalis

669 39 6
                                    

Ką tik, Harry jau trečią kartą paklausė manęs, kas vyksta ir kodėl taip elgiuosi, tačiau aš ir vėl nieko neatsakiau. Nors ir jaučiuosi ramesnė pripažinsiu, nežinau, ką jam atsakyti. Puikiai suprantu, kad pasakiusi, jog visi mane įžeidinėja sulauksiu tokios Harry reakcijos, kuri pridarys tik dar daugiau problemų, o jų šiuo metu man ir taip pakanka. Nenoriu dar kartą tvarstyti jo žaizdų. 

Mano žvilgsnis nuo pamažu besikeičiančių miesto vaizdų nukrypo į Harry, kai jo pirštai tvirtokai suspaudė mano kelį. Nors ramus Harry  žvilgsnis buvo sutelktas į kelią mačiau, kaip stipriai buvo sukąstas jo žandikaulis, o visi raumenys įsitempę. 

-Paskutinį kartą klausiu, kas nutiko? -Harry balsas buvo persmelktas pykčio 

Galėčiau pasakyti, kad nepasisekė paskaitoje ir gavau blogą įvertinimą, tačiau tai būtų tik vaikiškas melas, kuris vėliau prišauktų tik dar daugiau problemų. Jei tikiuosi atvirumo iš Harry ir pati turėčiau būti visiškai atvira. Kita vertus, jis tikrai nepatikėtų mano versija apie blogą įvertinimą. 

-Kas nutiko? -ramiai pakartojau dar neseniai garbaniaus man užduotą klausimą 

Harry įtariai mane nužvelgė. 

-Pasakysiu Tau, kas nutiko. Man būnant dar visai mažai mirė mano tėtis. Nepraėjus nei metams nuo mano gyvenimą sudrebinusio įvykio, mano motina susirado kitą vyrą, kuris tapo mano didžiausiu bei baisiausiu košmaru. Žinai kiek man buvo metų, kai jis pirmą kartą atėjo į mano kambarį su tikslu manimi pasinaudoti? Penkeri, Harry, man buvo sumauti penkeri... 

Man nespėjus pabaigti sakinio, Harry staigiu judesiu pasuko stovėjimo aikštelės link bei sustabdęs automobilį, abiem rankom tvirtai suspaudė automobilio vairą. Nors mano širdis ir plakė velnišku greičiu, stengiausi išlikti rami. Nežinojau kokie bus tolimesni Harry veiksmai, todėl kurį laiką tiesiog tylėjau ir tik garbaniaus lūpas palikus giliam atodūsiui nusprendžiau tęsti. 

-Jis ateidavo į mano kambarį kiekvieną sumautą dieną, vos tik mama išeidavo į darbą ir tai truko ne vienerius ir ne dvejus metus. Sakiau jai. Sakiau, kad jis mane prievartauja, tačiau tuo metu jai buvo lengviau patikėti vyru, kuris ją žemina, o ne tikra dukra, kuri būdama devynerių nesugebėdavo išlipti iš lovos. -sukūkčiojau  

Mano rankos drebėjo, o visi užplūdę prisiminimai privertė mane tik dar labiau pravirkti. Automobilyje aiškiai juntama įtampa bei pyktis darėsi nebe pakeliami, todėl virpančiais pirštais atidariusi dureles išlipau iš automobilio. Vos tik įkvėpusi gaivaus rudens oro pasijutau taip, tarsi kažkieno rankos stipriai spaustų man krūtinę. Man trūko oro, visas kūnas virpėjo, o širdis rodėsi tuoj iššoks iš krūtinės. Jaučiausi taip, tarsi būčiau uždaryta dideliame muilo burbule, kuris bet kurią akimirką sprogs.  

-Ji bijojo. 

-Ką? -mano sumišęs žvilgsnis įsmigo į šalia manęs stovintį garbanių 

Negirdėjau, kada jis išlipo iš automobilio. 

-Tavo mama. Ji puikiai žinojo, kad Tavo žodžiai nebuvo melas. -žiūrėjau į jį negalėdama patikėti tuo, kas man sakoma 

-Tu kalbėjai su mano mama? -mano balse girdimas pasibjaurėjimas buvo aiškesnis, nei norėjau parodyti 

-Prieš pradedant manęs nekęsti, išklausyk, -smilių švelniai priglaudęs man prie lūpų, kitos rankos pirštais Harry perbėgo sau per plaukus. -Kalbėjau su ja būdamas visiškai beviltiškoje situacijoje, kai nei vienas iš mūsų nežinojom, kur esat. 

-Nori pasakyti, pakalbėjęs su ja vieną kartą, perėjai į jos pusę? -sukryžiavau rankas ties krūtine 

Mano širdis vis dar plakė lyg pašėlusi, tačiau šį kartą ne iš baimės, o iš pykčio. Negaliu patikėti, kad visa tai jis sako tik dabar. Esu beveik tikra, kad jei ne ši situacija, nieko apie tai nebūčiau žinojusi. 

-Klausyk, viskas ką noriu pasakyti yra tai, kad labai dažnai mes nežinom visos tiesos ir teisiam kitus žinodami tik mažą dalį teisybės. Neliepiu Tau taikytis su ja ir apsimesti, kad nieko neįvyko. Kiekvienoje istorijoje yra dvi pusės ir po to, ką vakar Tau papasakojau, geriau nei bet kas kitas turėtum tai žinoti. -Harry iškėlė abi rankas į viršų 

Kad ir kaip norėčiau pykti bei toliau bandyti įrodyti savo tiesą, vis dėlto negaliu. Matant tokį susikrimtusį bei skausmo perkreiptą Harry veidą suprantu, kad ši tema jam ne pati maloniausia. Kelis kartus giliai įkvėpusi bei iškvėpusi nuslopinu visas viduje kunkuliuojančias emocijas. 

-Kai viskas ir taip sumauta, nenoriu pyktis dar ir su Tavim. -nužvelgiau prieš mane stovintį tvirtą vyrą, kurio žaliose akyse mačiau mažo berniuko baimę 

Jis vis dar bijo, kad pabėgsiu. 

Delnais suėmusi garbaniaus skruostus, švelniai jį pabučiavau. Harry rankoms tvirtai apsivijus mano liemenį, pažvelgiau jam į akis. 

-Kai visas pasaulis atgręš mums nugaras, būkim tie, kurie tvirtai laikys vienas kito ranką ir kuriems nebus svarbu ką kalba kiti. -Harry skruostu nuriedėjo ašara 

_____ 

Sveikinu visus su gražiausiomis metų šventėmis! Ačiū, už kantrybę bei palaikymą. 'Ernesta 




Love Beat (Harry Styles)Where stories live. Discover now