'Harry P.O.V'
Likęs vienas, nugara atsirėmiau į sieną ir stebėjau, kaip Camila tolsta koridoriumi. Žinau, kad didelė dalis universiteto merginų padarytų viską, kad tik galėtų praleisti laiką su manim, bet jų man mažiausiai reikia. Dabar, vienintelis mano tikslas - Camila. Nors ji visais įmanomais būdais trypia mano vyrišką savigarbą, niekaip negaliu liautis jos norėjęs. Nežinau, tai simpatija ar tik kvaila mano užgaida, bet dar niekada neesu nieko šitaip troškęs.
Kai grįžau pas draugus, visi įdėmiai mane stebėjo. Eva atsistojusi šalia manęs, rankomis apsivijo mano liemenį. Tikriausiai sakydama, kad grįžčiau pas savo merginą, Camila turėjo omenyje Eva. Tačiau ji, tik viena iš daugelio gerų mano draugių ir šokių partnerė. Jokie artimesni ryšiai, mūsų nesieja.
-Tai, kaip jums sekasi dirbti su "Devoted Destiny"? -Semas klestelėjo ant laiptų
-Didelė dalis trupės šokėjų nepatenkinti mūsų prisijungimu, tačiau aš visiškai pateisinu jų priešiškus jausmus mums. Jie laisvai šoka, užsiima tuo, ką labiausiai mėgsta, tik staiga iš kažkur pasirodo keturi pramoginių šokių šokėjai ir viską apverčia aukštyn kojom. Man labai gaila tų trijų šokėjų, kurie dėl mūsų kaltės paliko trupę. -Niall rankomis perbėgo per šviesius savo plaukus
-O man, tos dvi išėjusios merginos, paliko ne kokį įspūdį. -Evos balse girdima panieka, privertė mane prunkštelėti
-Camila ir Melani? -Semas nusijuokė. -Taip, pirmą kartą pabendravus su šitom dviem merginom, galbūt ir galima susidaryti nekokį įspūdį, tačiau iš tiesų, jos visai kitokios.
-Tu jas pažįsti? -paklausiau, ištrūkęs iš Evos glėbio
-Daugiau ar mažiau, mes kartu mokėmės vidurinėj. -Semas gūžtelėjo
Supratęs, kad visi čia esantys žmonės, nepatikliai mane stebi, nusprendžiau daugiau nieko neklausinėti, bent jau kol kas. Norėdamas išvengti Evos ir kitų klausinėjimo nusprendžiau, kad bus geriau Sema priremti prie sienos ir išklausinėti viską, ką jis žino apie Camila tada, kai liksim dviese. Turėdami laisvą valandėlę tarp paskaitų, su vaikinais nusprendėme nueiti į mažą kavinukę, esančią netoli universiteto. Užsisakiusios po puodelį kavos, merginos nusprendė likti universitete ir ruoštis dar šiandien laukiančioms paskaitoms.
Kai grįžome, Eva su Samantha sėdėjo ant vieno iš suolelių, o šalia jų stovėjo keli, eiliniai universiteto tipai. Padavęs merginoms jų kavas, atsistojau taip, kad galėčiau matyti visus, išeinančius iš universiteto pastato. Žinoma, mano tikslas buvo pamatyti išeinančią Camila.
-Kuri iš dviejų, savo grožiu apsuko Tau galvą? -Semas patapšnojo man per petį
-Ką? -piktai į jį dėbtelėjau
-Tave domina Melani ar Camila? -tiesiai paklausė
Dar kartą nusvilinęs jį žvilgsniu, ir vėl dėmesį sukoncentravau į duris. Nepraėjus nei keletui minučių, pro duris išėjo Camila. Šalia jos žingsniavo Rebeka ir dar vienas, man nematytas vaikinas. Jie visi iš kažko juokėsi, tačiau vos tik mūsų su Camila žvilgsniams susitikus, jos veidas apsiniaukė, mat kaip tik tą pačią akimirką, Eva mane apkabino. Visam mano kūnui įsitempus, Eva atsitraukė, žengdama kelis žingsnius atgal. Jos nepasitenkinimas buvo ranka apčiuopiamas, tačiau man, tai buvo nė motais, nes visas mano dėmesys buvo sutelktas į Camila, kuri mano nuostabai ėjo mūsų link.
-Kas negerai? -paklausė Eva, šiek tiek pakeltu balsu
Nieko neatsakiau, tik ir toliau stebėjau Camila. Dabar mus skyrė tik kiek daugiau nei keli metrai. Sekdama mano žvilgsnį, Eva apsigręžė. Niall žengus atgal ir atsitrenkus į Eva, jos puodelio dangtelis atsidarė, ir karšta kava šliurkštelėjo tiesiai ant Camilos.
-Po velnių, karšta. -tylus balsas paliko Camilos lūpas, kai ji bandė nuo kūno atitraukti permirkusią palaidinę
-Aš kaltas. -Niall tarsi gindamasis iškėlė abi rankas į viršų
-Dieve, ar diena gali būti dar labiau sumauta. -Camila piktai mus visus nužvelgė
Po to, kas ką tik nutiko, būrelis studentų stabtelėjo ir įdėmiai įsižiūrėjo į Camila ir Eva, kurios žvilgsniu svilino viena kitą. Žengęs kelis žingsnius į priekį, sustojau tarp merginų.
-Manau, Tau reikėtų atsiprašyti Camilos. -pasakiau sukryžiuodamas rankas ties krūtine ir įdėmiai stebėdamas Eva
-Ką? Neturiu už ką jos atsiprašyti. -Eva išpūtė akis, iš jos sklindantis nepasitenkinimas buvo toks didelis, kad rodos tuoj užtvindys mus nelyginant cunamis
-Tu apipylei ją kava. -ramiai pasakiau
-Dėl visko kaltas Niall, jis pastūmė mane, tegul jis ir atsiprašo. -Eva papūtė lūpas
-Pamiršk. -Camila jau ruošėsi eiti, bet sustabdžiau ją, sučiupdamas už rankos
-Eva aš rimtai, atsiprašyk Camilos už tai, ką padarei. -laisva ranka perbraukiau per neklusnius plaukus
Dar kurį laiką patylėjus, Evos lūpas paliko tylus atsiprašymas.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love Beat (Harry Styles)
Fiksi PenggemarCamila Hudson- devyniolikmetė mergina su sudužusiomis svajonėmis. Mergina vaikystėje patyrusi patėvio išnaudojimą atsisakė mylėti. Visas Camilos pasaulis, tai didžiulis muilo burbulas, kuris bet kada gali sprogti. Dienomis, ji pavyzdinga koledžo stu...