TAEHYUNG
V momente ku mne maličký zdvihol svoj pohľad. Bolo na ňom vidno, že je mierne zaskočený mojími slovami.
,,Myslíš t..to vá..vážne?"
Pohľadil som ho rukou po tvári a s úsmevom odpovedal. ,,Áno maličký, milujem ťa."
V jeho očiach sa v sekunde vystriedalo niekoľko emócií zároveň.
Nejakú chvíľu sme iba v tichosti ležali a dívali sa jeden druhému do očí.
,,Aj ja ťa milujem TaeTae."
JUNGKOOK
Bol som prekvapený, že sa mi nezatriasol hlas a ani som sa nezakoktal ako obvykle.
Možno to bolo tým, že som bol neskutočne šťastný alebo ... ale vlaste bol som si istý, že to bolo tým.
Zo široka som sa usmial a pozrel na Taeho.
Bol tak nádherný.
Rozcuchané vlasy akoby sa iba teraz zobudil, líčka mal jemne červené a pery napuchnuté z nášho bozkávania.
Pri tej spomienke som sa jemne začervenal.
Tae mi prstom zdvihol bradu a vtisol jemný bozk na pery.
Cítil som sa ako narkoman, ktorý sa nevie nabažiť svojej drogy.
Usmial som sa a stisol jeho ruku. ,,Keď ma rodičia v detstve varovali pred drogami, nikdy nie pred tou, čo má hnedé oči a tlkot srdca."
TAEHYUNG
,,Nie...Nie!"
Vyletel som do sedu a zmätene sa obzeral okolo seba. Hľadal som príčinu toho strašného kriku.
,,Prosím....prosím...Nie!"
Okamžite som sa zvrtol k maličkému, ktorý bol strojcom onoho kriku.
Chytil som ho za ruky a snažil sa ho nejak upokojiť.
,,Pššt maličký... som tu. Je to len zlý sen." tíšil som ho a popritom mu utieral slzy stekajúce po jeho lícach.
,,Huh...oni...oni..."
,,Pššt je to v poriadku. Bol to len zlý sen."
Stiahol som ho do objatia a upokojujúco ho hladkal po chrbte.
Asi to zabralo, pretože si zaboril hlavu do mojej hrude a zhlboka vydýchol.
Vtisol som mu pusu do vlasov a jemne sa usmial.
Čím ďalej tým viac som ho ľúbil.
...
,,Tae, čo je podľa teba láska?" spýtal sa maličký zatiaľ, čo sme obydvaja ležali vedľa seba.
DU LIEST GERADE
Kiss me softly [ᵏᵗʰ•ʲʲᵏ]
Fanfiction,,Dúfať, že vyhráte boj bez toho, aby ste vedeli, ako bojovať, je trúfalosť. No aj tak to stojí za pokus.'' Jeon Jungkook. Obyčajný chlapec, ktorý sa deň, čo deň snaží splynúť s davom, len aby už nemusel znášať útoky svojich spolužiakov. Avšak, veľ...