Poďakovanie + NOVÝ PRÍBEH?

1.3K 92 48
                                    

Takže hlásim sa vám po necelom roku. Áno ja viem, už je to nejaká doba.

Keď som začala písať Kiss Me Softly, netušila som, že táto shitka bude mať až také pozitívne hodnotenie.

Celý príbeh mi trvalo napísať cca 11 mesiacov, teda skoro rok.

A keby som to chcela zhrnúť, tak KMS (aká ironická skratka) obsahovalo dokopy 63 372 slov, okolo 23 K pozretí a cez 300 komentárov.

Za tieto čísla som vám neskutočne vďačná.

Aby som nezabudla, chcem sa vám predovšetkým ospravedlniť za neaktivitu v určitom období, ktorú by som odôvodnila tým, že som práve vtedy vôbec nemala chuť písať a priznám sa vám, že som začala pochybovať o tom, že vôbec ešte niečo napíšem. Avšak vďaka vašim milým komentárom a správam som sa k tomu dokopala, lebo mi prišlo strašne nespravodlivé nedokončiť to, čo som začala.

Takže moje obrovské ďakujem patrí @tessjeok za krásny cover, mojej sestre, vďaka ktorej bol dej tohto príbehu taký, aký bol. (Lebo keby to je na mne, tak by už boli všetci doslova mŕtvi.) Potom sa chcem z celého srdca poďakovať vám za vašu neskutočnú podporu a za pozitívne ohlasy.

A ako povedal Jungkook, milujte samých seba.

NOVÝ PRÍBEH?

Takže ľudia dávam vám na výber zo štyroch príbehov. Zdôrazňujem, že sa bude písať iba jeden. Takže je na vás, čo si vyberiete. ❤

1. All The Stars (Yoonmin)

Jimin, osemnásťročný chalan trpiaci rakovinou žalúdka v pokročilom štádiu verí, že mu zostávajú posledné mesiace života. Rozhodne sa ich prežiť v pohodlí svojho milovaného domova, kde mu všetci dajú pokoj, ktorý podľa seba tak veľmi potrebuje. 

Avšak, keď ho rodičia donútia vytiahnuť päty z domu a ísť na stretnutie podpornej skupiny, medzi ľudí s podobným osudom, všetky plány sa mu razom zmenia.

~Tento príbeh je inšpirovaný filmom, Na vine sú hviezdy.~

2. Love, Jimin (Yoonmin)

Šestnásťročný Jimin žije úžasný život. Má super rodinu, kamarátov, dobrú školu, skrátka všetko, čo chlapec v jeho veku potrebuje.

Je normálny chlapec ako všetci ostatní, avšak skrýva jedno obrovské tajomstvo.

Nikto netuší, že je gay.

~Tento príbeh je inšpirovaný filmom Love, Simon.~

3. A Second Chance (Namjin)

Dvaja príťažlivý muži. Dvaja slobodní otcovia. Dvaja ľudia s rovnakým osudom, avšak svojim spôsobom úplne odlišným.

Kim Seokjin a Kim Namjoon.

Namjoon, arogantný majiteľ obrovskej firmy, otec troch detí, ktorým vďaka jeho zamestaniu, nič nechýba. Jedine matka, ktorá ich opustila.

Seokjin, ktorému manželka nešťastne umrela pri autonehode a zanechala po sebe dcéru a dvoch synov, je stále v jednom kole. Nedostatok peňazí sa snaží kompenzovať spoločnými chvíľami a láskou, ktorú deťom dáva. No niekedy to jednoducho nestačí a Jin bude musieť znovu nastúpiť do práce.

Príbeh dvoch ľudí, ktorých spája ich vlastná minulosť, ktorá začne postupom času nebezpečne stúpať na povrch.

4. Cold (Yoonmin)

Chladný. Presne to je popis Min Yoongiho a jeho bandy.

Min Yoongi, dieťa ulice, spolu so svojou bandou vykráda obchody, ničí verejné priestranstvá, díluje drogy, pije alkohol a hýri až do rána.
Blicuje v škole a z ročníka do ročníka prechádza s odretými ušami. Nikto a nič ho nezaujíma. Jediné osoby, na ktorých mu záleží, sú členovia jeho gangu.

Park Jimin, jeho presný opak, žije dokonalý život.
Nikdy nezažil útek pred políciou, nikdy nebol opitý alebo nedajbože nadrogovaný. Jeho život sa točí iba okolo učenia, chvíľ strávených s rodinou a jeho priateľmi.

Jedného večera sa však vďaka hlúpej náhode tieto dva úplne rozdielne svety stretnú a ich osud sa nenávratne spojí.

...............

Takže príbeh Taeho a Kooka je definitívne u konca a vidíme sa zas u nového príbehu.

Teda ak si nejaký vyberiete, samozrejme.

Zatiaľ sa s vami lúčim.

Majte sa krásne.

S láskou, asockayoongi. ;)) ❤

Kiss me softly [ᵏᵗʰ•ʲʲᵏ]Onde histórias criam vida. Descubra agora