JUNGKOOK
Okamžite ako sme vošli do Jiminovej izby sa mi Tae vrhol na pery.
,,Taeeee.." zamrnčal som a snažil sa ho od seba odtisnúť.
Pripomínal mi nejaké divé zviera, ktoré zahnalo do kúta svoju korisť.Surovo ma strčil až som sa zapotácal dozadu a dopadol do mäkkej postele.
Ešteže tak, lebo by som sa inak rozplacol na tvrdej podlahe a to by už nebolo také vzrušujúce.
Teda ak by ho nevzrušoval pohľad na moje telo, ktoré by v tej chvíli pripomínalo rozpučenú placku.
Lebo mňa by to teda rozhodne nevzrušovalo.
Svojou veľkou a podotýkam, že až neprirodzene horúcou rukou mi zablúdil na hruď.
,,Tae, čo robíš?" vyhŕkol som sniažiac sa znieť, čo najvyrovnanejšie to šlo, čo však v tej chvíli bolo neskutočne náročné. Musel som totižto predstierať, že to čo bude pravdepodobne nasledovať, nechcem, aj keď som po tom v tej chvíli túžil ako po ničom inom.
Bez odpovede svoju ruku presunul na moje brucho a potom si pomalými mučivými pohybmi razil cestu čoraz nižšie až k môjmu citlivému podbrušku.
Vyšvihol sa nadomňa a obkročmo si na mňa sadol.
Jazykom mi prešiel po krku a nechal na ňom mokrú stopu.
Z krku sa presunul na moje pery, do korých sa snažil prebojovať jazykom, avšak ja som sa urputne bránil a nechcel ho do nich pustiť.Tae sa však nevzdával a rozhodol sa pre inú taktiku. Jeho ruka sa dostala do mojich vlasov, za ktoré ma silne potiahol, vďaka čomu som bolestivo zaskučal, čo Tae samozrejme využil a strčil mi jazyk do úst.
Čím ďalej sme pokračovali tým ťažšie bolo odolávať jeho horúcim dotykom a vášnivým bozkom. Keď rukou zablúdil k lemu mojich boxeriek nachvíľu sa mi v očakávaní zastavil dych. Dostal sa pod boxerky a začal hladkať môj penis. Za nedlho to vzdal a rovno mi boxerky stiahol dolu.
Znovu som sa snažil brániť, no opäť mi to bolo hovno platné, keďže ma väznil svojim silným telom.
V tej chvíli bol úplne ako vymenený.
Samozrejme, že som to s ním chcel robiť, ale nie takto.
Nie, keď sme boli v izbe môjho najlepšieho kamaráta a ktokoľvek z nich nás mohol kedykoľvek počuť.
Nebudeme si klamať, predsa len tie steny nie sú úplne hrubé.Po chvíli ma zdrapil za zápästia a neviem ako sa mu to podarilo, ale jednou rukou mi ich pridržal nad hlavou.
Tak a teraz som bol už úplne bezmocný.
Voľnou rukou opäť zablúdil k môjmu tvrdému kamarátovi, ktorého následne stlačil, vďaka čomu sa mi z hrdla vydral trošku hlasnejší ston.
,,Pššššt ... musíš byť potichu." zašepkal mi do ucha a nezabudol mi naň venovať mľaskavý bozk.
,,Tae ... prosím nie..." zašepkal som.
Tae ma úplne odignoroval. Chytil môj penis a začal s ním šikovne hýbať. Palcom prešiel po žalude a mne ušiel ďalší ale tentokrát už tichý ston.
Hneď ako to Tae započul, pomaly olizol môj penis a následne si ho celý strčil do úst. Začal robiť pravidelné pohyby hlavou a ja som musel držat ruky v päsť, aby som sa nezosypal.
Netušil som ako to môže robiť tak dobre, ale radšej som nad tým veľmi nerozmýšľal a užíval som si teplo jeho úst.
Onedlho som mal pocit akoby som mal každú chvíľu vybuchnúť.
ESTÁS LEYENDO
Kiss me softly [ᵏᵗʰ•ʲʲᵏ]
Fanfic,,Dúfať, že vyhráte boj bez toho, aby ste vedeli, ako bojovať, je trúfalosť. No aj tak to stojí za pokus.'' Jeon Jungkook. Obyčajný chlapec, ktorý sa deň, čo deň snaží splynúť s davom, len aby už nemusel znášať útoky svojich spolužiakov. Avšak, veľ...