TAEHYUNG
,,Prečo si mi nepovedal, že v škole bola moja mama?!'' vybehol som na Kooka.
Ten sa inštinktívne prikrčil a potichu pípol. ,,Nevedel som, čo chce a bál som sa, že by ti stretnutie s ňou mohlo ublížiť.''
,,S vlastnou matkou?'' zamrkal som. Snažil som sa zahnať slzy, ktoré sa mi drali na povrch. Toľko, čo som vyplakal za posledné dni, som nevyplakal snáď nikdy!
Po jednej stránke mal ale Kookie pravdu. Stretnutie s ňou by mi mohlo ublížiť, pretože nikto nemohol vedieť, čo vlastne chcela.
Mohla mi kľudne prísť vyhubovať, predsa som nevedel aký názor má na môj vzťah, keďže sa nejak k slovám nemala, keď ma otec vyhadzoval z domu.
Ale čo! Dosť bolo tohto ,,obdobia smútku'', už ma to naozaj nebavilo. Naozaj, už som ho mal plné zuby. Predsa nemám prečo plakať. Nie som sirota.Nie som sirota!
Stále mám mamu, ktorá ma ľúbi, predsa som jej syn, či už som gay alebo hetero, a na otca jebem. Je to debil a týmto, čo urobil sa mi to len utvrdilo.
Ľutujem mamu, že tam s ním musela ostať. Vlastne nemusela, ona chcela.,,Tae?'' šepol Kookie. ,,Prepáč...'' previnilo sklopil pohľad k zemi.
Bože, ja som taký idiot! Nechcel som, aby sa kvôli mne cítil previnilo, a aj tak som to spôsobil.
Položil som mu prsty na bradu a zdvihol mu hlavu tak, aby sme sa dívali jeden druhému do očí.
,,Nie, to ty mne prepáč. Zbytočne som preháňal. Vieš čo? Hodíme toto hlúpe obdobie za hlavu a na môjho otca sa vyserieme!'' histericky som sa zasmial. ,,Aj keby ma prosili, tak sa domov nevrátim!'' povedal som rozhodne a usmial sa naňho. ,,Môj otec mi už za celý život ublížil dosť. A navyše už budem mať 18 a môžem si nájsť vlastné bývanie.''
,,Chceš sa odsťahovať?'' fňukol maličký.
,,Áno.'' usmial som sa. ,,A teba si beriem so sebou.'' brnkol som mu po nose a vtiahol ho do medvedieho objatia.
Maličký sa zachichotal. ,,Bože ja ťa tak ľúbim, TaeTae.''
Postrapatil som mu vlasy a následne mu do nich vtisol bozk. ,,Aj ja teba, Jungkookie.''
...
,,Jungkookie, som hladný...'' zafňukal som a objal maličkého okolo pása.
Sedeli sme spolu na sedačke, teda maličký sedel a ja som ležal, a pozerali sme sa na nejaký nudný film.
,,A čo by si môj TaeTae prosil?'' usmial sa Kookie a naklonil sa ku mne.
,,Hmmm...'' zauvažoval som. ,,Čo tak palacinky?'' vypískol som. Cítil som sa ako malé decko a myslím, že som v tej chvíli tak aj vyzeral.
Maličkému sa stratil úsmev z tváre. ,,Myslíš, že viem robiť palacinky?'' nasadil poker face a nadvihol obočie.
Naoko smutne som našpúlil pery. ,,A čo keby sme to aspoň skúsili? Však recept nájdeme na nete.'' naliehal som naňho.
Maličký prevrátil očami. ,,Tae, čo keby sme zašli ku chalanom? Jin ti s radosťou urobí palacinky.'' jemne sa pousmial.
,,Tak dobre.'' spokojne som prikývol a vtisol mu mokrú pusu na tvár.
,,Taeeee! Oslintal si ma!'' zakňučal a začal si rukami utierať tvár.
Snažil som sa zadržať smiech, a tak som začal tlmene hýkať.
YOU ARE READING
Kiss me softly [ᵏᵗʰ•ʲʲᵏ]
Fanfiction,,Dúfať, že vyhráte boj bez toho, aby ste vedeli, ako bojovať, je trúfalosť. No aj tak to stojí za pokus.'' Jeon Jungkook. Obyčajný chlapec, ktorý sa deň, čo deň snaží splynúť s davom, len aby už nemusel znášať útoky svojich spolužiakov. Avšak, veľ...