JUNGKOOK
Keď sa mi Taeho podarilo po hodine konečne donútiť vstať z postele a nachystať sa do školy, sme konečne mohli vyraziť z domu.
Už som aj normálne zabudol, aké ťažké je prebrať ho z jeho hlbokého spánku.
Prešli sme v tichosti až ku škole, kde nás už čakali chalani.
,,Čaute.'' povedali sme s Taem jednohlasne.
,,Ahojte!'' zahulákal Hobi, pričom sa mi okamžite okolo krku zavesila jeho ruka.
Jin s Joonom veselo odzdravili a ďalej sa venovali jeden druhému.
Yoongi namrzene kývol a naďalej sa venoval prepaľovaniu diery do chrbta vysokého dievčaťa, ktoré malo očividne nejakú veľmi zaujímavú debatu s Jiminom.
Nakrúcala si pramienok vlasov na prst, čím sa z neho opakovane tvorila jemná vlnka a nadšene počúvala Jiminovo blabotanie.Ten jej veselo rozprával o svojich divokých oslavách, ktoré usporadúva skoro každý druhý víkend, avšak asi mu nedošlo, že jedinú oslavu, ktorú kedy spravil, bola oslava jeho pätnástich narodenín, na ktorej sme boli iba my dvaja a ešte jeden chalan od susedov. Jeho meno si však nepamätám, viem len toľko, že nosil okuliare a vždy (aj v lete) mal oblečený štrikovaný sveter. Vlastne ani netuším prečo tam vtedy s nami bol, keďže sme sa s ním ani veľmi nebavili, no asi bol jediný, ktorý bol ochotný sa zúčastniť tej trápnej oslavy.
Jimin kvôli nej ukradol z otcovej zbierky, fľaše nejakého drahého alkoholu a celý nadšený ich porozkladal na detský stolík v jeho izbe.
Áno, ešte aj v pätnástich mal v izbe detský stolík namiesto počítačového, pretože mu ho bolo vraj ľúto vyhodiť, lenže mňa neoklame. Viem, že ho tam mal preto, že sa mu páčili tie vzory tortičiek, čo na ňom boli polepené.
Všetci traja sme si vtedy dali asi za dva poháriky, keď nás jeden po druhom skolilo k zemi to ,,obrovské'' množstvo alkoholu v našej krvi.
Padali sme ako hrušky zo stromu.Keď sme sa prebrali, odniesli sme fľaše naspäť na ich miesto a radšej sme pokračovali detským šampanským.
Takže tak nejak vyzerajú tie jeho drsné párty.
Akože teraz netvrdím, že by sa na žiadnej párty toho typu nezúčastnil. To by som si naozaj nedovolil povedať!
Jimin bol naozaj spoločenský tvor a takéto jazdy plné chľastu a lacných žien, alias našich pomätených prváčok, ktorým stačilo ukázať fľašu piva a už sa váľali po zemi ako naliate kačice, si nikdy nenechal ujsť. Veď tak väčšinou ich usporadúvala jeho banda, čiže Il Sung a tí ostatní slizniaci, čiže jeho účasť bola tak či tak povinná.
Znovu som pozrel na koketujúcu dvojicu pred sebou. Ledva som zadržiaval smiech, pretože Jimin bol od dievčiny o dobrých 20 centimetrov nižší. Však bola jak žirafa! Výškou sa rovnala asi tak Joonovi, ak aj od neho nebola vyššia.
Yoongi si znechutene odfrkol, keď sa dievča rozosmialo na niečom, čo mu povedal Jimin, ktorý sa na ňu k tomu nezabudol aj lišiacky uškrnúť.
Vždy vedel ako na baby, zmrd.
Nie ako chudák Hobi, ktorý sa už asi tretí týždeň snaží osloviť svoju spolusediacu. Avšak podľa Joonovho rozprávania sa mu to ani nikdy nepodarí, pretože vždy keď sa o to pokúsi, začne sa hrozne červenať a koktať akoby sa dusil a dievča ho miesto toho, aby sa naňho sladko usmialo, začne surovo búchať po chrbte (v domnení, že mu zachraňuje život), pokiaľ sa Hobi neutiahne k Jinovi, ktorý ho ako správna mama ubezpečí, že to nie je jeho chyba, a že to nabudúce dopadne lepšie.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss me softly [ᵏᵗʰ•ʲʲᵏ]
Hayran Kurgu,,Dúfať, že vyhráte boj bez toho, aby ste vedeli, ako bojovať, je trúfalosť. No aj tak to stojí za pokus.'' Jeon Jungkook. Obyčajný chlapec, ktorý sa deň, čo deň snaží splynúť s davom, len aby už nemusel znášať útoky svojich spolužiakov. Avšak, veľ...