Weszłam do Hangaru "A" Usłyszałam jak coś stuka. Nagle ktoś mnie uderzył i tam wepchnal, zamykając odrazu drzwi od changaru. Było zupełnie ciemno, Straciłam przytomność.
Obudziłam się w swoim pokoju.-Ałć moja głowa gdzie jestem?
-Spokojnie jesteś u siebie w pokoju. Kto ci to zrobił?
-Nie wiem na serio stałam tyłem do Drzwi. Kto kolwiek kto zrobił to na pewno miał ubaw po pachy.
-Spokojnie. Tu ci nic nie grozi. - Magnus mnie chwycił za rękę.Ale mu zabrałam.
-Nie może się Optimus o tym dowiedzieć.
Po czym wszedl Optimus.
-jak się czujesz?
-już lepiej.-Spojzalam na Ultra Magnusa-Optimusie musimy porozmawiać i to osobiście. MAGNUSIE czy...
-Dobrze już idę. - i wyszedł.
-Więc o co chodzi?
-Ja.. Niechce być już z tobą.
-ccooo?! Ale czemu?
-Już nie czuje do ciebie miłości
-Ale..
-Wybacz to koniec. Między nami,Od dawna juz się nie układało. nasza miłość Się już Skończyła. - Było mi strasznie przykro gdy to mówiłam. Poleciały mi łzy.
-i z tego powodu że mną zrywasz?!
- Z czasem sam byś mi to powiedział.
-No przepraszam bardzo. Na pewno nie.
-Ważniejsze są dla ciebie chłopacy niż ja.. To już chociaż Ultra... - Zakrylam szybko usta-Ups za dużo powiedziałam.
-To już wszystko jasne.
Od razu Optimus wstał i wyszedł trzaskajac drzwiami.
-Ale narobilam..Muszę powstrzymać Optimusa.
Od razu wstałam i poszłam za nim po cichu,Do hali.
-Magnusie!!!
-hm co jest?! - Optimus szedł wściekły w jego stronę.
-Ty zdrajco! - chwycił go za gardło i przywalil do sciany
-odwal się. - Nie mógł się wyrwać.
Optimus dalej go dusil.Nie mogłam na to patrzeć. Zareagowałam jako Predakon.Chwysilam go w pysk i odrzucilam.Po czym się zmieniłam w botke.Jeszcze troszkę i stracił by przytomność.
-Magnusie nic ci nie jest? - powiedziałam klekajac przy nim
-nie-powiedział lekko co przełykajac sline
-Wiedziałem.Wy razem? Jak mogłaś!
-Ogarnij się sam sobie jesteś temu winiem
-Co?
-Jak bys był inny w obec mnie to bym nie zrywala z tobą. Teraz jest już po zamiatane. Powinieneś to uszanować, a nie zachowywać się jak rozwytszony bachor!
......
CZYTASZ
Transformers Prime:𝑂𝑏𝑐𝑦...𝑎𝑛𝑑 𝑀𝑦 𝐵𝑒𝑠𝑡 𝐹𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑 (done)
FanfictionTo nowa książka,o Optimusie i jego kumplach.Tylko teraz,w formie związana z życiem,z dziewczyną co ciągle ma problemy.