Частина 2

198 8 0
                                    



/* прекрасний арт Річарда від моєї хорошої подруги Златільди: https://www

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

/* прекрасний арт Річарда від моєї хорошої подруги Златільди: https://www.instagram.com/zltld/  */

Корабель летів попід хмари. Міста й селища, подібні на невеликі плями десь далеко на землі, минали одне за одним. Вітер роздував темне волосся Річарда. Сам юнак стояв й дивився кудись вдалечінь.

- Куди ми летимо? – Вольпа перервала його роздуми.

Маг випрямився й поклав праву руку на потилицю.

- Я зовсім забув про тебе.

- ...

- Ми летимо подалі звідси, з Олоріну, в Дун Хілім.

- Дун Хілім... - тихо сказала ельфійка.

- Так, я знаю, що під час Великого Розколу ельфи й гноми розірвали всі зв'язки, але якщо ми хочемо сховатись, то їхні гори – чи не єдине місце, де нас не знайдуть.

- Ми можемо полетіти в Ен Танес.

- Якби могли, то вже були б там. Хоча не впевнений чи ельфи б прийняли людину в своєму лісі після всього того.

- Ти правий. Після всього, що люди зробили ельфам, їхня нога більше не ступить в священні ліси.

- Я вже казав, що люди бувають різні.

- Ні! Всі люди однакові! Всі вони мають нас за рабів! – злісно кричала Вольпа.

Вислуховуючи ельфійку, Річард почав відхилятись назад притримуючи себе магією вітру й через секунду він вже лежачи висів над поверхнею «корабля». Юнак сумно глянув на ельфійку й промовив

- Раб буде рабом доти, поки він думатиме, що є рабом.

- Та як тобі взагалі язик повертається?! – мало не гарчала ельфійка дивлячись на хлопця.

- За весь час протягом якого ти мене знаєш, я хоч раз назвав тебе рабинею чи ставився до тебе як до рабині чи ти сама весь час повторюєш це й злишся? – спокійно сказав хлопець.

Верховний магWhere stories live. Discover now