Річарда розбудив голосний стукіт в двері. Останні кілька днів юнак дуже погано спав й засинав майже на світанку, тому він не одразу зрозумів, що стукають в його двері, та грубий голос швидко привів його до тями
- Річарде! Річарде, вони близько! – гупаючи, кричав Тіріон.
Юнак зірвався з ліжка, закинув торбу на плече й швидко відкрив двері, за якими вже стояв старий паладин.
- Де дівчинка? – перепитав Річард.
- Вона, як і всі решта, чекають тебе перед брамою. Солдати вже зайняли оборону по периметру й чекають нападу. Магів поки не було видно, але от упирів на любий смак. Такої кількості нежиті я навіть на стіні не бачив.
Двоє людей крокували освітленими факелами коридорами аж поки не вийшли на невелику площу перед брамою Дун Хіліму. На самій площі стояло багато створінь: люди, ельфи, дворфи, навіть деякі гноми й дроу, що жили в цих місцях, прибули аби встати пліч-о-пліч для захисту своїх сімей і домівок.
- Скільки їх? – запитав маг в кількох людей, що стояли й говорили між собою.
- Поки очі бачать, добродію. – відповів Ерон.
- Ано, ти готова?
- Так, вчителю. – невпевнено сказала дівчинка.
- Тримай – сказав Річард, протягуючи свою торбу. – Я вже розповідав тобі про Мішок Сааїра. Заховай туди меча й будь готовою вихопити його за моєю командою.
- Пане Річард, але ви казали, що предмет сам з'явиться, коли його потрібно буде.
- Так, я говорив таке. Відкрий сторінку двісті п'ятнадцять, там описано як можна витягнути потрібний тобі предмет. Нічого складного в цьому нема, тому підготовки тобі не потрібно.
Дівчинка швидко взялась читати товстий пошарпаний записник, який вона дістала з-за пазухи.
- Почекай, Річарде, про що ти зараз говориш? – спантеличено промовила Еріка.
- Не хотів псувати момент. – юнак повернувся до чорноволосої жінки. – Я піду до Тристрана й коли він перемкне свою увагу на мене, Ана повинна проштрикнути його серце. Сподіваюсь заняття з фехтування від Ерона не пройшли для Ани даром.
- Ти обіцяв мені! – грізно промовила жінка.
- І я дотримаюсь слова. – Річард обняв Еріку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Верховний маг
FantasyКожна пригода починається з героя, який росте й розвивається, щоб стати найсильнішим й досягнути своєї мети . Але що робити, коли ти вже й так найсильніший і тобі нема до чого йти? Саме таким є Річард - маг, якому доля приготувала несподівану приго...