Частина 8

79 5 2
                                    



Ана відчула, як руки Річарда слабнуть і через мить вона впала на землю. Дівчинка підняла голову і побачила мага, який стояв на коліні й обома руками тримав лезо тонкої рапіри, й другого чорноволосого мечника, в легкому обладунку, що стояв і дивився зверху вниз.

- Хіба воно було варто того, чаклуне? – грубим голосом, промовив чоловік й трохи натиснув на рапіру.

Річард кашлянув кров'ю, але не відпускав леза.

- Ти міг спокійно піти й більше ніколи не повертатись, як вже робив це колись. За тобою б ніхто не гнався, ніхто не переслідував, до тебе б нікому не було діла, але ти вирішив прийти сюди, вирішив битись зі мною, а тепер стоїш на колінах очікуючи смерті. Скажи мені, чаклуне, як це бути на грані смерті?

- Не знаю... – з легкою посмішкою ледве промовив маг.

- Я інколи дивуюсь людям. Як в найвідповідальніші моменти свого життя, вони можуть бути такими безтурботними. – чоловік дужче натиснув на рапіру. Річард трохи зігнувся і застогнав від болі.

Раптом Ана зірвалась на ноги вихоплюючи невеликий сувій і направила його на мечника. Візерунок на фронтальній стороні засвітилась синюватим світлом, та нічого не сталось.

- Дурне дівчисько – спокійно промовив мечник. – Думаєш ваші магічні речі будуть працювати в області, де зупинився час?

Чоловік підняв руку догори, вона була покрита жовтою аурою. Він махнув нею, зліва на право, і його рука стала схожа на вістря меча. Коли удар досягнув дівчинки, на здивування фехтувальника, довкола неї утворився синій щит, що стримав атаку, та він не міг триматись довго й медальйон на її шиї почав покриватись тріщинами.

І коли щит почав повільно зникати, почувся звук металу, що кришить кістки й рубає шкіру, почувся сильний запах крові. Річард зробив ривок долаючи все лезо меча й що сили врізавшись в Першого Меча так, що той відійшов на кілька кроків.

- Дівча, МЕЧ! – викрикнув маг з останніх сил.

Ана зробила ривок й побігла в сторону здоровенної глиби.

Мечник різко зреагував й хотів нанести ще один удар своєю смертельною долонею, та Річард вправно вдарив його в передпліччя й рука фехтувальника трохи збилась з наміченого курсу, а удар розрубав стіну, що була за Аною.

Верховний магWhere stories live. Discover now