- Так набагато краще! – промовив Ерон, розминаючи свою праву руку.
- Бачу, що твоя ліва вже не потребує допомоги. – спокійно промовив Річард.
- Ага. На нас, майстрах меча, рани заживають швидше, ніж на собаках.
- Цікаві в тебе порівняння. – не оглядаючись сказала Вольпа.
- Головне, що правдиве! – промовив мечник з гордо піднятою головою.
- Як малі діти. – сказав маг Річард, приклавши руку до чола. – Добре, для початку треба позбутись твого нагрудника.
Маг клацнув пальцями й нагрудник спалахнув зеленим полум'ям, а через хвилину й взагалі зник, та не було схоже, що Ерон отримав хоч якусь шкоду, ніби він взагалі й не відчув нічого.
- Наступна річ, де знаходиться Девора?
- Зазвичай придворний маг сидить в своїй вежі й покидає її лишень по наказу Еіла. – задумавшись мовив Ерон.
- Значить все має бути простіше, ніж ми очікували.
- Не сказав би. Вежу охороняють в день і в ночі. Як тільки хтось наближається під стіни, охорона одразу ж хапає їх й кидає в темницю, до того ж на всю вежу накладене якесь закляття, яке не дає зайти в середину, якщо придворний маг сама того не захоче.
- Ерон, ти був всередині вежі?
- Лише один раз, а що?
- Чи не міг б ти приблизно описати кімнату?
- Звичайно, але що це тобі дасть?
- Побачиш. Зараз твоя основна задача описати її якомога конкретніше.
- Ну, на стіні висів банер з гербом нашого королівства. Під банером стояв стіл з купою різних кристалів, колб і пробірок. В правій частині кімнати стояла шафа повна манускриптів й гримуарів. Одразу ж біля дверей стояв людський скелет, ну знаєш, який використовують для вивчення анатомії в різних колегіумах. По середині кімнати був розташований великий магічний круг.
- Ти пам'ятаєш хоч кілька рун або якою мовою вони були написані?
- То було давно, але я точно пам'ятаю, що вони написані на мові Перших.
- Мова Перших кажеш? Цікаво-цікаво. Звідки в тебе така впевненість?
- Я точно це знаю, бо краєм ока побачив руну «Небо», а це єдина руна, яку я знаю з мови Перших. Колись, мій наставник розказував мені про легендарний меч, який міг вбити дракона одним помахом. Вчитель говорив, що він може досягнути дракона навіть в небі, бо – Ерон взявся малювати на землі якісь лінії – ця руна допомагає йому розрізати навіть небес.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Верховний маг
FantasyКожна пригода починається з героя, який росте й розвивається, щоб стати найсильнішим й досягнути своєї мети . Але що робити, коли ти вже й так найсильніший і тобі нема до чого йти? Саме таким є Річард - маг, якому доля приготувала несподівану приго...