Memento Mori

65 2 0
                                    


Річард сидів біля багаття на поверхні. Маленькі химерні сніжинки падали на його темне волосся й посірілу від пригод робу. Десь за муром завивав вітер, рухаючи голими гілками дерев. Юнак перевів погляд на паладинів, що носили мішки і ящики недавно прибулих за велику браму Дун Хіліму. З того часу, як Великий Ліс згорів, пройшов вже тиждень. Кажуть, що навіть тут, в горах, було видно дим від цієї жахливої пожежі.

Дізнавшись про смерть Аурмінд, Меріель кілька днів сиділа в своїй кімнаті. Від людей, що жили поруч, Річард чув, що ельфійська правителька плакала майже весь час, роблячи перерви тільки на сон. Через три дні вона таки з'явилась на людях із великими синяками під очима, та одразу було зрозуміло, що в майбутній битві толку від неї буде мало.

Кілька днів тому, розвідники почали доповідати про поодиноких упирів, що бродять горами, ніби вишукуючи чогось.

Прибувши в дворфське королівство, в Річарда було багато роботи. Він, Тіріон, Торвальд і Вольпа, яка прийняла на себе обов'язки сестри, складали план дій. Весь вільний час юнак любив проводити тут, біля багаття, слухаючи гру старого менестреля, якого всі звали Стенлі.

- Я так і знала, що знайду тебе тут. Твоя подруга шукала тебе.

Біля Річарда всілась рудоволоса жінка в теплій куртці й грубих штанах. Вона виставила руки вперед, гріючи їх до вогню багаття.

- Вольпа...

- Індріс. Сестра розповіла мені все. Ось ми і знову тут, де, можна сказати, почалась наша спільна пригода.

- Але ми обоє вже не ті, що були раніше.

- Річарде, я запитаю прямо – в нас є хоч якісь шанси перемогти?

Юнак похилив голову.

- Хіба якимось дивом нам вдасться вбити Тристрана.

- Зрозуміло.

- В мене є план, але я хочу аби ти пообіцяла мені дещо.

- Звісно, будь-що, якщо це допоможе перемогти.

- Швидше за все я помру.

- Беру слова назад, будь-що, але ти повинен залишитись живим. – перебила його Вольпа.

- Дослухай до кінця. Я знаю Тристрана. Завжди більше ніж втілити свої плани в життя, він хотів довести мені свою правоту. Якщо я вийду до нього, то він точно захоче поговорити. Я візьму з собою Ану і меч. Коли він буде готуватись вбити мене, Ана повинна буде проштрикнути його серце Екскалібуром. Знищити серце одержимого – єдиний спосіб розірвати контракт з демоном й упокоїти його душу. Швидше за все я помру або буду смертельно поранений, тому ти повинна будеш забрати звідти Ану. Не думай про те, що станеться зі мною, просто врятуй дівчинку. Вона – надія для всіх нас.

Верховний магWhere stories live. Discover now