Післямова

54 4 5
                                    


Ну от і все. Два роки роботи і перша повноцінна історія позаду. Дякую всім людям, які прочитали або ще прочитають цю історію. Особлива подяка моїй коханій дівчині Златі, яка намалювала обкладинку і всі прекрасні ілюстрації, а також прочитала й відредагувала кожну із глав історії, пану Сіріусу, який написав рецензію на мою книгу й давав свій відгук на кожну із глав, ну і кожному з людей, які вподобали чи прокоментували мою історію. За цей час Річард і решту персонажів ставили для мене майже як рідні й мені було дуже важко закінчувати цю історію, але думаю, що так буде найкраще. Поки я не буду говорити про якесь продовження чи розширену версію історії, але скажу, що в мене вже є деякі ідеї для подальших книг. Зараз я йду на канікули, але скільки вони триватимуть поки сказати не можу. Я буду займатись розробкою сайту для моєї творчості, ака блог чи типу того, ну і писати якісь чернетки для подальших історій. Надалі я буду публікуватись в більшості на ЛітНеті, тому тут, на Ватпаді, буде рідко щось виходити. Аби не пропустити нових історій, ви можете перейти за посиланням: https://litnet.com/uk/yatochka-u1375778 Ще раз дякую всім хто так чи інакше причетний до написання й розвитку цієї книги. Підписуйтесь аби не пропустити новини або запитати в мене цікаві вам речі, вся інформація буде в описі моєї сторінки. Всіх з Новим Роком, до якого я не встиг завершити історію, і Різдвом. Ну і по-традиції: Make love, not war. Спишемось)

🎉 You've finished reading Верховний маг 🎉
Верховний магWhere stories live. Discover now