11 Bölüm

1.9K 92 12
                                    

Sabah uyandım, saat 5:45 gösteriyordu. Neden bu kadar erken uyandığımı unutmuştum, hemen yüzümü yıkamaya gittim ve işte o an aklıma geldi. Arkadaşımın doğum günü vardı bu gün, hangi arkadaşım diye soruyosanız Nazlı'nın doğum günü vardı. Saçlarımı kıvırıp, beyaz, kısa, T-shirt'ımı giyidim, altıma da kısa, siyah bir mini etek giyidim. Sonra makyajımı yapıp, okula gittim. Hazırlanmam bir saatimi almıştı.

İkinci saatten sonra arkadaşım'in doğum gününü kutladık ve ona hediyelerimizi verdik, ben ona kocaman, peluş bir ayıcık almıştım. Melis ona telefon kabı hediye etti. Meriç ve sevgilisi ona makyaj seti hediye etti. AdAabi dakika, bi dakika tam unutcaktım Melis'in abisi, Mutat ve onun sevgilisi Nazlı'ya bir Kylie likit mat ruj seti hediye etti.

Dersler bitti ve ben actım. Okulun kantinine gittim, ama kapamıştı. Ben de okulumuzun bahçesine cıktım ve bir ağacın altına oturdum. Düşünüyodum...neden acaba hayatım bölyle, arkadaşım Melis neden beni sevmiyor, neden benimle konuşmuyor ve en garibi neden bana inanmıyor. Neden Meriç beni aldattı, neden Murat beni aldattı.

Telefonumu elime alıp Melis'e yazmaya karar verdim. Benimle neden konuşmadığını, neden beni sevmediğini, neden bana inanmadığını sordum.
Ardından telefonumu kapatıp eve gitmeye karar verdim. Biraz yürüdükten sonra arkamdan bir ses geldiğini duydum, arkama döndüm. Meriç'in sevgilisiydi. Kikir kikir gülüyodu. Ona  bakmadan adımlarımı hızlandırdım.

Eve girdiğim an kendimi kanepaye attım. Telefonumu acıp Melisten cevap gelmiş mi diye baktım, ama ne cevap vermişti ne de görüldü atmıştı. Telefonumu kapatıp mutfakta yemek yaptım ve yedim, eteeabii ki de aileme de bıraktım. Sonra yukarı, odama gittim. Ders çalıştım biraz, sonra aşağıya indim. Anneme masayı duzenlemesine ve yemek yardım ettim. Sonra babamı, abimi, kardeşimi çağırıp yemek yedik.

Yemek yedikten sonra odama gittim. Biraz dizi izledim sonra da zaten uyudum...

Devam edicek 💕

Liseli Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin