13 Bölüm

1.7K 85 6
                                    

Bu gün uyandım ve neden se telefonuma hic ama hic bakmadım. Hemen banyoya girip yüzüme maske yapıp, yorganların altına yine girdim ve televizyonu açtığımda bana şu haber denk geldi:

Ünlü iş adamının yani Gökan beyin oğlu kaza yaptı. Durumu pek iyi değil, durumunu doktorlar karar vericek. Gökan beyin oğlu Meriç yığun bakımda ve durumu kritik yaşıycak mı yok sa.......

Bu sözleri duydum ve yataktan fırladım hemen yüzümü yıkadım ve üzerime rahat birşeyler giyidim.⬇⬇⬇

Sonra da iki dakika da kahvaltımı yapıp anneme şunları söyledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra da iki dakika da kahvaltımı yapıp anneme şunları söyledim.

Annecim ben cıkıyorum, arkadaşım Meriç trafik kazası geçirdi, onun yanında olmam lazım.

Annem de bana kıyamayıp gitmeme izin verdi. Hemen bi taksi bulmam lazım. Ama burdan hic taksi geçmiyo ki. Hemen hastaneye doğru koştum. Ve tam hızla hastaneye gittim.

Hastaneye girdiğim zaman danışmaya Meriç'in odasının numarasını sordum. Onlar da bana No:666 dediler. Ve hemen asansöre binip altıncı kata düğümesine bastım. Bir anda asansör durdu, elektirikler kesildi ve sesler kesildi. Benim kapalı alanlardan korkum vardı ve o sırada herşey üstüme doğru geliyodu. O sırada olabilecek tüm çıkma yöntemlerini denedim OLMUYODU...
Korkudan ağlamaya başladım tüm dünya üzerime yıkıldı. Korkuyorum.
Bir anda elektrikler geldi ve asansör yerinden kımıldadı ve yukarı gitmeye başladı.

Hemen altıncı katta indim ve odayı bulur bulmaz girdim. Yanında sevgilisi vardı. Ama onu hic düşünmeyip Meriç'e sımsıkı sarıldım. Meriç de bana. O sırada sevgilisi kıskandı ve dışarı cıktı. Ve Meriç bana iyiki geldin, sana ihtiyacım vardı diyip beni yanağımdan öptü.

Onunla konuştuktan sonra ben eve toplanmaya karar verdim ve odanın dışında Meriç'in sevgilisi duruyodu. Odadan cıktım ve tam gidicektim ki kolumu tutup şunları söyledi:

Bak kızım seninle kavga etmek istemiyorum, ama Meriç'in yanında biraz daha dolaşırsan seni maffederim.

Ben de ona:

Meriç kendi seçimini ve kendi kararlarını alabilecek durumda. Bırak da kendi hayatında naparsa yapsın. Ha bi de Meriç bence kendi seçimini yaptı bile. Ona zarar verme, veremiyceksin bu saatten sonra zaten. Bunu o kücük beynine iyice sok!

Devam edicek 💕

Liseli Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin