"Kızım, sen Antalyaya hotele gidicektim ya, ben sana orasının en iyi hotelinin bir odasını ayarladım. "
"Babacım ne gerek vardı buna, ben hendim yapabilirdim herşeyi. "
"Kızım biliyorum ama faydam dokunsun istedim."
"Tamam babacım, ben yarın sabah eşyalarımı toplayıp ilk uçakla Antalyaya gidicem."
"Tamam kızım. "
Akşam olmuştu ve halamine gittik. Halam okadar heycanlıydı ki anlatamam, halamın bir de kucuk oğlu vardı, ona şöyle söyledi...
"Oglum Mert'im benim, bak ablan gibi ol sen de büyüdüne, okadar gurur duyacam ki seninle."
"Tut turutut tut tutttt. Annecim sen merak etme ben de ablam gibi olcam."
Diyim yatakta zıplamaya başladı. Ben de onu odasına götürüp oynamaya başladık. Bi telefonumda oynuyodu vi beni kıdıklamaya calışıyodu, aslında calışmıyodu bas baya gıdıklıyodu...
Bir anda o yatağından düştü ve kafasını vurdu.
"Ablacım iyi mi sin, kafan acıyo mu? "
"Hayır abla zemin yumuşak, korkma."
Bana bunları söyledikten sonra derin bir ohh cekip onu yatağına bindirdim.
"Abla ben Yoruldum, uykum var bana masal olurmusun uyumam icin? ""Tabiki de. "
Kıtaplıktan büyük bir kitap aldım ve okumaya başladım.
"Bir varmış, bir yokmuş, vaktin birinde, bir dağının arasında cadı yaşıyomuş. Bu cadı öyle bi cadı değilmiş ama, bu cadı iyi bir cadıymış. Vaktin birinde kural Onurun ve kraliçe Buse'in kovduğu cadı........................
Yarım saat sonra Mert'e bakıp uyumuş halde olduğunu gördüm ve onu örtüp telefonumda oynamaya başladım.
Bir aradan sonra aşağıdan, yükarı doğru gelen ayakkabu sesi duydum ve cok, cok ses yapmadan odadan cıktım. Annem geliyodu.
Annem bana gidiyoruz dediğinde biraz üzülmüştüm, neden mi?
Neden se artık bir iki ay sonra görüşücektik halamlarla.Neyse biz eve gittik, abim ve kardeşimle oynadık ve kardeşime, yani ona da masal okudum ve uyıdu. Onu örtüp odadan çıktığımda abi'mi gördüm ve bana eliyle onun odasına gir işateti veriyodu.
Girdiğimde abim'in yatağına oturup konuşmaya başladık...
"Ee abi, noldu neden çağırdın beni? "
"Bak canım kardeşim, benden, bizden ayrılmanı istemiyorum, ama bunu iş icin yaptığını biliyorum. Sana sedece şunu söyliycem. Çocuklarla cok vakit geçirme yoksa ben seni bulur sonra ben onlarla biraz vakit geçiririm. (Döverek)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Bir Kız
Novela JuvenilHikaye şu anda düzenleniyor. Kesilmeler ve yazı hatalarım çok var. Lütfen çoğunu görmezden gelin. En kısa zamanda size tamamlanmış bir şekilde hikayemi sunacağım. Sizleri seviyorum🖤