55 Bölüm - LBK

433 18 1
                                    

Yine ve yine bu lanet alarmın sesiyle uyanmak cok kötü. Şimdi siz soruyorsunuz neden erken kalkıyorum diye. E şimdi herşeyi anlatırım. En başından başlıyim. Yani dün den.

Hala oturmuş öyle konuşuyorduk. Zaten canımız da cok sıkılmıştı. Dolaşalım dedik. Yani tüm tayfa. Ben, Berk, Berkay, Selin, İpek, Kayra, Hilal, Merve ve de Can. Biz işte geziniyoz uzaktan sahili görünce canım oraya gitmek cok isedi. Ama erkekler izin verir mi bize? Vermezzz. Nekadar yalvarsak da izin vermediler. Neymiş efendim ' nekadar yavşak ÖKÜZLERRR.. Sonra da zaten herkez evine gitti. Tadımız kaçmıştı. E tabi erkeklerin de hoşuna gitti bu. Taplandığımda eve hemen annemi öpüp. Tüm ayleme selam verdim ve yukarı odama cıktım. Zaten sonra akşam yemeği yedik, biraz ayle oyunu oynadık ve yattık. Okadardı.

Şimdiyse bu lanet olası alarmıma icten ice sövüyürdüm. Ama hemen kalkmam gerekiyordu. Yatağımdan söylene söylene kalktım ve banyoya girdim duş almak icin girdim...
(30 dakkika sonra). Yarım saatlik duş keyfim sona erdi ve artık banyodan çıkmıştım. Öncelikle üstümü giyinmemle başladım. Sadece eşofman takımımı giyidim ve saçlarıma dağınık topuz şekli yaptım. En sevdiğim! Sonra da zaten odamı toparladım. Tüm kirli çamaşırlarını, çamaşır sepetime attım ve telefonumu şarza soktum. Şimdiyse her genc kızın yaptığı gibi cilt bakımımı onarıyodum. (Onarmak?😂)
Telefonuma bildirim gelince cok da umursamadan işime devam ettim. Ama bu kez telefonum çalmaya başladı. Oflaya puflaya telefona doğru gittim. Berk arıyordu...

- Alo aşkım napyon?

- İyi Berk sen?

- Ha şimdi de sadece Berk olduk..

- Ne vardı canım. İşim var da biraz

- Hazırlan Cansu

- Nereye?

- Offfh soru sorma 15 dakika sonra orda yım. Tamam?

- Offfh Berk tamam.

Ve telefonu kapattım. Biliyorum biraz soğuk davrandım, ama o da izin verseydi sahilde kafa dağıtalım. O ve diğer cucuklara zaten tripliydim ne demek 'onlar size bakıcak, bacaklarınıza, gmtünüze felan" biz de sanki izin verices. Offf neyse...

Hemen üzerindekilerini çıkardım ve yarlerine bir kot jeket, beyaz kısa bir bluz, kot pantolon ve beyaz ayakkabı giyidim. Saçlarımı da hafif dalgalı yaptım. Hafif pembe tonlarında da göz makyajı yaptım. Ve dudak rengi mat bir ruj surudum. Ve işte mükkemel olmuştu.

(Daha da güzel anlayabilmeniz icin😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Daha da güzel anlayabilmeniz icin😘. İstediğim ayakkabı bu değildi ama bunu bulabildim anca.,bence böyle de güzel oldu. Adidas onabilirdi. Neysee.)

Telefonuma mesaj gelince anid n irkindim. Mesajı kimin gönderdiğine baktığımda Berk'ten olduğunu gördüm. "Güzellik mayonu da al" diye bir mesaj gelmişti. Hemen dolaptan mayomu aldım ve sırt çantama yerleştirdim. Binlerce mayom olmadığı icin secmek icin vakit harcamıyordum. İki mayo yeterliydi benim icin.

Aşaya indiğimde abimin ve kardeşimin televizyon izlediklerini gördüm. Abim tabiki kardeşimi sinir ediyordu. Onlarla kalmak isterdim, ama bir öküzle cıkmak zorunda yım. Onlara çıktığımı haber verip evden cıktım. Arabaya yaslanmış, beni bekleyen bir adet Berk gördüm. Ayyy cok tatlı duruyodu. Allahım yiyesim geliyo.

Yanına gidip aniden sarıldım. Böyle yapmama şaşırmış olcak ki öncelikle karşılık vermedi sarılmama, ama sonra o da bana sim sıkı sarıldı. Ben onun kokusunu icime cekiyorum o da benim kokumu. Onun kokusu okadar huzur veriyordu ki bana, ondan hic ayrılasım gelmiyordu, hep sarılmak istiyorum. Hep beraber olmak istiyorum onunla. Boynuma burnunu ve dudakları değince hafiften bir titredim ama boynumu öpmüştü. "Seni cok özledim güzelim " diye fısıldadı ve ben "Ben de seni cok özledim aşkım benim" diye fısıldadım. Birbirimizden ayrılıp arabaya bindik.

Selam arkadaşlar, bliyorum yine yarıda kestim ama okulda olduğum icin cok zor oluyo yazmam.

Size bunu layık görmüyorum, ama yinede hatrınız icin 500 kelimeyi tamamladım.

Ama Cuma günü uzun bir bölüm gelicek. Söz veriyorum size! 😘

Sizi seviyorum hem de cok, ve siz de bunu biliyosunuz 💕

Liseli Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin