32 Bölüm -- İlk öpücük 💋

883 38 14
                                    

Sabah gözlerimi actım ve ne görim Berk ve Mert yan yana yatmış, sarılmışlardı ve uyuyorlardı. Tabi benden kacar mı tabiki de telefonumu buldum ve onların fotoğrafını çekip telefonuma baktım. Cok tatlı çıkmışlardı ama en tatlı gözüme Berk geliyordu. Sevgilim olduğu icin değil tabiki de...sadece, ayyy ne diyorum ben tabiki de ona aşık olduğum icin, ve onu cok ama cok sevdiğim icin gözüme tatlı geliyordu. Hemen doğruldum ve mert'in yanağını kocaman öptüm. Bir anda bacağımın dürtülmesiyle oraya doğru baktım ve gülümsedim Berk'ti.

Berk : Bana bir öpücük yok mu meleğim

Ben : Var da önce yataktan kalk öyle

Berk : Tamam be meleğim neden böyle yapıyon alt tarafı dudaktan bir öpücük

Ben : Yuh dudaktan anlaşmadık, hem uydurmasana, ben yapamam böyle şeyleri

Berk : bak ben senin sevgilinin ve böyle şeyler normal. Yani alışsan iyi edersin

BERK'İN AĞIZINDAN

Şimdi oturmuş canım meleğimle öpücük tartışması yapıyorduk, tartışma değilde, oooff anladınız siz onu.

Cansu : Seni dudağından öpmem, öpemem zaten, utanırım ben senden

Ben : Bak meleğim senin kızarınca nekadar tatlı olduğunu biliyorum ama artık böyle şeylere alışmalısın

Cansu : ya Berk zamanı gelince alışarım sen korkma

Onu bu gün öpmeliydim, öpmem gerekiyordu, artık bir ay olmuştu sevgili olduğumuzdan beri. Ve o gün bu gün dü, onu öpeceğim gün. Ya biraz delice ama ben gercekten onu cok seviyorum dünyaları verseler onun tek bir sac kılını bile takas etmem.

💫💜💫

BERK'İN AĞIZINDAN DEVAMI.....

Hala evdeydik ve bu gün icin hicbir planımız yoktu yani Cansu'yla baş başa kalabilirdim. Ahhhh unuttum ya ben bu Mert bebesi de bizimle baş başa kalıyordu. Offff ya Mert abicim neden herşeyi mahvediyorsun. Neyse. Biz oturmuş cizgi filim seyrediyorduk. Bu Mert bebesi de hem cizgi filim bakıyordu hem de resim yapıyordu. Ama okadar da şikyayetci degilim tabiki de neden mi cünkü ilerde tabiki de ben de çocuklarımla cizgi filim seyredicem. Acaba Cansu meleğim böyle düşünüyormudur.... 😞....

Ben : Cansu acıktım ben

Cansu : Berk bi öğrenemedin yemek yapmaya

Ben : ben senin yemekleri seviyorum ama

Cansu : tamam tamam ne istersin yapim

Ben : sigara böreği yap

Cansu : ne off tamam

💫🕛💫

BERK'TEN DEVAMI....

Oturmuş telefonumla ugraşıyodum taki Mert bebesi benim ustume sıplayana kadar

Mert : Abi şimdi romantiklik zamanı, git ve Cansu ablayı öp

Berk : ulan bebe sende ne biçim bir akıl var

Mert : seninkisinden hızlı olduğu belli zaten. Neyse konumuz bu değil git ve Cansu'yu öp, ama cabuk ol sonra yanıma gelin.

Ben : Arabayla onu bir yere götürcem, orda öoerim kücük bebe

Mert : tamam

Vay bu çocuk fazla akıllı. Neyse konumuz bu değil. Bir uçurumun kenarına gidices biraz konuşcas sonra da öperim herhalde. Hemen giyime odasına doğru ilerledim, tabiki de pijamayla dışarı çıkamam. Giyinme odasına girince hemen giyindim ve cıktım. Mutfağa girince yüzü on olmuş bir melek gördüm bu melek Cansu tabiki de. Hemen yanına gectim ve konuşmaya başladık.

Liseli Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin