21 Bölüm

1.1K 51 5
                                    

Bir an önümde ki aynaya baktığımda, ne göreyim bay mükemmel gözlerini bana dikmiş bakıyordu. Ama benim ona baktığımı fark edip

"Ben yemeğe iniyorum"

"Tmm"

Dedim ve makyajını bitirdim. Sonra sandalyeden kalkarak telefonuma gömüldüm. Yemek yememize daha yarım saat vardı ama bay mükemmel inmişti bile... Babam'ı aradım

"Alo, baba selam. Ben hotele geldim yani öğlen geldim, ama çok yorgunum ve yatmıltım biraz önce uyandım. Birazdan sonra aşağıya doğru yemek yemeye incem. "

"Tamam kızım. İşlerin yoluna girsin çok sevinicem. Ben kapatıyorum, annen'le yemeğe cıkıcas birazdan sonra.

Ve  telefonu kapattı. Ben de Nazlı'dan yeni bir mesaj gelmiş mi diye tam bakıcakken Nazlı aradı.

"Cansu ben geldimmmm"

"Nereye geldin? "

"Nereye olacak kızım, Antakya'ya geldim tabiki de, sana sıcak hava yaramamış galiba... "

"Nazlı ya... "

"Tamam tamam kızma. Bak şimdi bana kaldığın otelin ismini söyle ben de oraya yerleşiğim, yan yana olsun bali odalarımız. "

"Tamam"

Nazlı'ya oteli tarif ettiğimde biraz şaşırdı ve kalmak istemedi, neden soruyosanız bu otel biraz pahalıydı....

Neyse saat ilerledi ve benim yemeğe innem gerektiğini gördüm ve odansan hızlıca çıktım.

Yemek salonuna geçtiğinde bana bakan bay mükemmeli gördüm. Yeni mek aldım ve yanına gittim.

"Selam"

"Selam cadı"

"Ne cadı mı, bana mi dedin...?!

"Evet sana dedim"

Benim halime, yani sinirli halime gülüyodu.

"Sınırlıyken çok tatlı oluyısun''

Dedi ve ben o sırada tam su iciyodum, boğulup olebilirdim Şuracıkta.

"Sağol"

Güler bir şekilde ama sert söyledim.

Yenek yememiz bittiğinden sonra biz asansöre bindik ve odamıza çıktık. Bana şunları söyledi halay geçerek.

"Bak cadı senin adını bilmiyorum ama benim adım Berk... İçinden bana hangi kelimeyle bana konuşuyosan bira ve sedece Berk de. Hem sen neden bukadar zayıfsın kaç kilo sun sen. Seni hic annen doyurmadı mı? Neyse biz onu bırakalım da, ama sen bana hic konuşmuyosun anca trip at anca trip. "

Ben de ona

"Bakın Berk bey, öcelikle benim adım Cansu ve kilolarımı soruyosanız onlar sizi hic ilgil ilgilendirmez, a sonuncu konuya gelirsen ben size trip atmıyorum, umrumda olan kişilere böyle davranırım ben, yani anlıycanız siz benim umrumda filan değilsiniz.

Devam edecek 💕

Liseli Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin