7 Bölüm -- 😌😌😌😌

2.9K 109 18
                                    

Sabah kuşun sesiyle uyandım, okadar güzel ötüyodu ki bir iki dahika onu sesledim. Sonra aşaya indim ve kahvaltı yaptım. Biraz kuş icin kırıntı aldım ve yukarı bindim. Kuş beni öylecesine bekliyodu ve yatağımın üzerinde duruyodu ben ona hemen kırıntıları brakıp, giyinip evden cıktım.

Tabiki de ilk saate yetişemedim. İlk saatin ortasında odaya girdim ve matematik hocamdan özür diledim ve o bana saatte kalmama izin verdi. Saat bittikten sonra Melise doğru dönüp kızgın mı diye baktığında bana önle bi baktı ki korkup önüme döndüm. Şimdi ne yapıcamı bilmiyodum iki günden beri benimle konuşmuyodu. Neden ama ben ona birşey yapmamıştım.

Neyse ben Meriç'in yanına gittim sarıldık biraz konuştuk ve zaten saat başladı ve herkez yerine oturdu.

Saatler bittikten sonra Meriç bana istersen seni eve kadar götürebilirim dedi ve ben tabiki de sevgilimi kırarmıyım, tabiki de evet dedim. Arabayabindik ve bana biraz makyajım dağıldını söyledi ve önümde ki kutuda mendil olduğunu söyledi. Ben tabiki de önce kızdım, ama kutuyu açtığımda bi baktım ki bana gül almıştı ve ben arabadan inmeden önce onu yanağından öptüm ve eve girdim.

Annemi öpüp yukarı giyinmeye gittim. Tabiki de kuşum orda duruyodu ve bir kyağıt parçasıyla oynuyodu. Neyse ben giyindim ve anneme yardım ettim masayı toplaması icin. Biraz kırıntı aldım tabiki de ve yukarı odama binip kuşuna verdim.

Ödevlerimi yapıp, yemek yiyip, kuşumu doyurup, bir duş alıp uyudum.

Devam edicek 💕

Liseli Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin