Eğer şuan, geçmişi gördüğümüz,bir rüyadaysak acilen,uyanmalıydık.
Eminim uyuyalı baya bir zaman olmuştu ve belkide amy çoktan ölmüştü,bilemiyorum. Eğer ölmediyse,bir şansımız vardı.
Anladığım kadarıyla,Bob,amy,cris ve alseyin beyninde olan çipten,bizde yoktu ve bu onların düzgün düşünemediklerinin,bir kanıtıydı.
Neden bizde olduğunu,bilmesem bile,Eminim eğer uyanırsak,Matthe çok sıkı bir hesap soracaktım.
En başından beri bizi,buraya gönderen matth miydi yani?
Sanırım yukarıdaki insanlar,matthin gücünü anlamış ve onuda,çok iyi bir yarışmacı yapmaya karar vermişlerdi ve matth, bize kurduğu oyuna kendi düşmüştü.
Asıl merak ettiğim konulardan biri ise,burda bulunan dokuz insanı,nasıl buraya getirmişlerdi.
Kandırmaca!,Kendi isteğimiz!,Tehtit!!,Şantaj! Gibi unsurlar, Sadece bunlardan birkaçıydı.Umarım bir ailem yoktur ve beni onla tehtit etmemişlerdir.
Biraz daha düşündükten sonra,mileye kafa işaretlerimle,başarabildiğim kadarıyla,konuşmalıyız işareti yaptı.
Kafamda mileyin sesi"efendim"diye yankılanınca,dehşetle ona baktım.
"Beynimimi okuyosun?"
Miley gözlerini gözlerimden ayırmayarak,"Evet"dedi.
"Neden bunu daha önce söylemedin"dedim.
Kafasını olumsuz anlamda sallayarak"Napim yeni anladım.Şuan benim geçmiş rüyamdayız,Onun için ben senin beynini okuyabiliyorum.Aslında şuan herkesinkileri okuyabiliyorum"dedi.
Kaşlarımı havaya kaldırarak,"Müthişmiş bu ya"der gibi baktım.
Mileyin gene kafamda yankılanan sesi"aynen"dedi.
"Nasıl uyanacağız?"diye,bir soru yönelttim ve sanırım şuan ikimizinde düşündüğü buydu.
Mileyin"Bence çok şiddetli bir şekilde sarsılırsak yada acı çekersek,ani bir uyanma yaşaya biliriz"demesiyle.
Adamların içeri girip bizi silahlarla,zorla dışarı çıkarırken,mileye dediğim son cümle "Öleceğiz yani"oldu.
Zorla dışarı çıkarılırken,Lucas ellerimi tutmuştu ve bırakmayada niyeti yoktu.silahlı adamlar etrafımızı sardığında,Lucas zorlada olsa ellerimi bırakmıştı.odadan çıkarılırken,lucasın dikkat et diye bağırışlarını duyuyordum.
Az önce geldiğimiz koridorlardan,farklı farklı yerlere dönüyor,değişik geçişlerden geçiyorduk. Sonunda zindana benzer,parmaklıkların olduğu bir odaya geldik. Parmaklıkları açıp,yanımdaki iki kişi beni sertçe içeri ittiğinde,dizlerimin üzerine sert bir şekilde düştüm.kafamı çevirip,sertçe parmaklıkları kitleyen gardiyana baktım.Pislik!
Gardiyanlar,kapıyı kitleyip birisi odada kenar bir yerde bir sandalyeye oturup,beni gözetlemeye başladı.
Cinsiyeti hakkında bir fikrim yoktu. Bende onun gibi parmaklıkların ardında bir köşede oturmaya başladım.Uyanmadan,matthle konuşmak,başıma gelebilecek en iyi şeylerden biri olurdu sanırım.
Saatlerdir bekliyordum,ne bir değişiklik nede bir gelen giden vardı.Gözlerim bana isyan edip,kapanmaya başlamışlardı.
Daha fazla gözlerim dayanamayıp,geçmişten uyanmayı dileyerek kapattım.
Kilit açma sesiyle,gözlerimi Hızla araladım ve ayağa kalktım.kapıya baktığımda,istemsiz suratımda bir sırıtış belirdi.matth yanında iki gardiyanla,parmaklıkların yanında kilidin açılmasını bekliyordu.
Beni bekleyen gardiyan,kilidi açtığında.Matth yanındaki gardiyanlara eliyle,durun işareti yaptı.Gardiyanlar zindanının önünde beklerken,matth içeriye girdi.Yanıma yaklaşıp,herzaman aynı sertlikle bakan mavilerini bana dikti.Gözleri hala bendeyken,gardiyanlara"Çıkın"diye bağırdı.
"Beni ziyarete gelmen,gözlerimi yaşarttı"dedim.Benim gibi suratındaki sırıtış genişledi ve "Ah,Evet haklısın seni çok özledim."dedi.elini saçlarıma getirip,okşayınca.
"Seni pislik"dedim.adımlarımı geri atarken.Şu durumda,matthe karşı koymaya çalışsam,sonum iyi olmayacaktı.Bu yüzden elimden geldiğince onu oyalamaya çalışmalıydım.
"Özledin demek?...Beni kandırmadan önce düşünecektin"
Dedim.olabildiğince uzatmaya ve ağzından laf almaya çalışıyordum.
"Takma güzelim böyle şeyleri ya"
Ben geri giderken,matthde üzerime yürümeye ve arsızca konuşmaya başladı."Gitmeden son kez,Bi tadına bakalım bari"diyince.Artık geri gidecek yerim kalmamıştı.Ayağımı olabildiğince sert bir şekilde,erkekliğine salladım.
Matth vurmamın etkisiyle inlerken,arkasına geçip sırtına atladım ve boğazına sarıldım.
Matth sırtımı sertçe duvara vurunca,ellerim istemsizce açıldı ve matth beni hızlı bir şekilde yere çaldı.Sırtımda hissettiğim sızıyla,ayağa kalkamadım.
Matth üzerime gelip"Seni küçük fare"dedi.üzerime çıkıp zorla ellerimi tek eliyle tuttu.Hala çırpınıyordum.Matth Kafamı tutup yere sertçe vurmasıyla,kafamdan kanlar akmaya başlamıştı.kafamın arka tarafından akan kanları,gri betonda görebiliyorum.Matth hızını alamayıp,suratıma en sertinden bir tokat attı.Çırpınmayı bırakıp,gözlerimi açık tutmaya çalışıyordum.matthin suratındaki sırıtışı,yarı açık gözümle anlayabiliyorum.
Matth üzerimden kalkıp,ellerini hala üzerimde olan,ameliyat elbisesinin yakalından tutup kaldırdı.matthin,yakalarımdan kaldırmasıyla,elbise neredeyse kalçamı açıkta bırakmıştı.Matth beni sertçe ikinci kez duvara fırlattığında,durmayıp yanıma gelmeye devam etti.Kapının açılma sesini daha sonra kilit açılma sesi.Biri kilidi açmaya çalışıyordu.Kim olduğuna bakamıyorum.duvarın kenarında,kafamdaki kanların,boynumu ve elbisemi ıslatmasını bekliyorum çaresizce.Matth yanıma gelip,yere eğilmişti."Canın çok acıdımı?"diye sordu.göz kapaklarımı zorla aralayıp,matthin suratına baktım.Saniyelik gözünden geçen pişmanlığı gördüğümü hissettim.yanıma oturup,başımı dizlerinin üstüne koydu.Başımı kaldırmasıyla sertçe inledim.
Elleriyle saçlarımı okşadığını hissediyorum.Canım o kadar çok yanıyorduki gözlerimden akan yaşlara engel olamıyordum.
Sonunda gözlerim kapanırken tek gördüğüm şey birinin matthin kafasına sertçe vurup,onu bayıltmasıydı."Buradan çıkıyoruz...dayan"lucasın burada olması içimi rahatlatırken.Çıkıyoruz demesi,aklımı karıştırmıştı.
Bilincim lucasın,beni kucağına alıp dışarıda bekleyen grubun yanına götürmesiyle kapandı.ilayda-izgi Beni desteklediği için sonsuz teşekkürler.
dilaaa06 beni desteklediğin için sonsuz teşekkürler.
zelrac8 beni desteklediğin için sonsuz teşekkürler.
ARKADAŞLAR BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA KUSURA BAKMAYIN.
MATTHİN,JESSİEYİ DÖVMESİNE NE TEPKİ VERDİNİZ?? BEN YAZARKEN MATTHDEN NEFRET ETTİM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ
VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
TEŞEKÜRLER🌸⭐️12.bölüm:14aralık 2017
750 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BETA-(1.EVRE)#WATTYS2018
FantasyBilim kurgu trendler#67 "Bu son efendim,son grup ucubelerden kurtuluyoruz" Birtakım insan ölmeleri için gösterilen gezegende hayalleri ve geçmişleriyle yarışıyorlar. Onlarda diğerleri gibi maziyemi karışacak yoksa tarih onlar için baştan mı yazılac...