~Güçler~

81 51 5
                                    

Lucasla yaptığımız garip konuşma,matthin su mataralarıyla dönmesi,mileyin lucasın yüzünü görünce tekrar panik atak geçirip bayılmasının ardından tam 1saat geçmişti ve nasıl yemek yiğebileceğimizi düşünüyorduk eğer biraz daha aç kalırsam bende miley gibi bayılabilirdim sanırım ,dkler sonra umutsuz bir şekilde başımı göle çevirdim,bu geceyi burda geçirip yarın sunyi doğmadan yola devam edecektik,"Buldum..."başımla gölü işaret ettim"Eminimki orda birkaç balık yakalayabiliriz"dedim.Bu sözlerim üzerine matth,miley ve lucasın tepkisi iyi şanslar olmuştu,bende onlara yakalarsam vermeyeceğimi söyleyerek göle doğru yürüyordum,nasıl yakalayacağım konusunda hiçbir fikrim yoktu ve içimden birses hiç kolay olmayacağını söylüyordu,
Birkaç başarısız deneme,sonra dalı kırıp sivri ok yapma çabalarım,birkaç kez boğulma tehlikesinden sonra küçükte olsa bi balık yakalamıştım ve kimseye verme niyetim yoktu.kusura bakmasınlar,tekrar yanlarına döndüğümde Gülseler bile,aç kalmaktan iyidir diye düşünüyordum ama çığ balık ne kadar güzel olur bilemiyorum.Artık hava akşamı geçmişti ve sanırım ben gölde 2saatten fazla oyalanmıştım,ama değmişti ya,yani sanırım!!!
Ziyafet çektikten sonra ilk nöbeti mattht yıktığım düşüncesiyle,ağaca yaslandım, 1.günümüz olmasına rağmen o kadar çok şey yaşamıştık ve ben bunları düşünüp mantıklı cevaplar bulmaya çalışıyorum ,artık bedenim direnmiyordu.yavaşça gözlerimi sunyi ile ayın muhteşem ahenkine bakarak kapattım.
Kesik...kesik... anılar...
Anlayamadığım birsürü ses ve o küçük kız,artık ondan korkmuyordum aksine bana yardım edeceğini düşünüyorum,sonsuz boşlukta yanıma geldi ve benim ona sormak istediğim soruları ben söylemeden cevapladı"Sana özel gücünü söyleyemem,Sana zarar verirler...
Bunu kendin bulmalısın içinde hissetmelisin..."gözümü kırptığımda yoktu,gözümü birdahaki kırptığımda şimdi o en baştaki beyaz odadaydım,bidaha şimdi meydanda,bidaha odada,bidaha şimdi...
Birinin beni sarsmasıyla hızlıca gözümü açtım,zaten rüyadan ötürü dönen başımı dahada ağrıtmıştı bu hareket,"hadi nöbet sırası sende sabaha kadar seni bekleyemem."
Diyen lucasa baktım ve biraz ayılırım düşüncesiyle yerimden kalktım,benim kalktığım yere Lucas oturup saniyeler içinde uykuya dalışını izledim.
Yavaşça,Ay ile Yıldız'ın aydınlattığı,elmas gibi parlayan gölün yanına yürüdüm.Ellerimle yüzümü  birkaç kez yıkadıktan sonra yanıma uzanmak için harekete geçmiştimki,gölde bi yansıma gördüm,panikle gölden birkaç adım uzaklaştım ve etrafıma  bakmaya başladım,herkes aynı yerinde uyuyordu,yansıma yoktu,koca ormanda tek bir ses bile yoktu ve olduğunca garipti helede sabahki canavardan sonra,Birinin adımı söylediğine yemin edebilirdim.Artık korkum hat safadaydı,bizimkilerin yanına doğru koşmaya başladım ama bir el suyun içinden çıkıp bileğimi tutmuştu ve kurtulamıyordum."Lucas,miley,matth,Yardım edin....Hey uyanın yardım edin"beni duymamakla beraber yerlerinden bile kıpırdamıyolardı,suyun içindeki el beni iyice çekmiş artık yarım su içinde kalmıştı,adımın defalarca kere söylenmesiyle beraber,yardım çığlıklarımla suya gömüldüm.Su sadece karanlıkltı,bileğimi tutan el bırakmış,hızla yukarı çıkmaya çalışıyordum.gölün kıyısına kadar gelince hızla bizimkilerin yanına yanına koşmaya başladım,aynı yerlerinde yatıyorlardı hiçbirşey olmamış gibi,gölden bi ses gelince,hızla arkamı döndüm.Hiçbirşey göremedim,Tekrar arkadaşlarıma bakınca,yoklardı.Kafamı kaldırınca ne yapacağımı bilmez halde korkudan geriledim ve arkamda birine çarptim,matth aynı şekilde bana bakıyordu.Hepsi boynundan ağaca asılmış,gözlerinden  ağızlarından ve burunlarından kanlar akıyordu ama sadece matth yoktu aralarında,Şimdi matth ise aynı şekilde karşımda bana bakıyordu,geri geri koşmaya başladım.Yalpalayarak bana doğru koşmaya başladı,bir yandan bağırıyordu"sen yaptın...Sen yaptın"Hayır ben hiçbirşey yapmadım"
"Sen yaptın...suçlusu sensin"
Geri geri biraz daha gitmeyi başaramadım ve ayağımın bir dala takılmasıyla,düştüm ve şimdide kıçım üzerimde kaçmaya başlamıştım.Defalarca adımın söylediğini duyuyordum,matth üzerime gelmeyi sürdürüyor,cesetler aynı yerinde duruyordu.Ani bi hareketle,ayağımla matthe tekme attığım an arkamı dönüp koşmaya başladım.ayağım sertçe takılınca,yere düştüm yerdeki büyük Kayaya kafam çarpınca büyük bi acıyla beraber gözlemi kapattım.
Miley omuzlarımdan tutup beni sarsıyordu,hemen ayağa kalkıp etrafa baktım.sunyi yeni doğmuş,matth ve Lucas göl kıyısında su içiyorlardı.miley bana anlamsız bakışlar atıyordu"noldu...kabusmu gördün?"ne olmuştu anlayamıyordum,rüya içinde rüyamı görmüştüm,ne zaman uyumuştum,nöbet tutmuşmuydum?,"ben ne zaman nöbet tutum?"
"Nöbeti 2saat önce bana devir edip uyudun,noldu?"
Koşarak göl kenarına gittim.lucasın kolundan tutup"beni ne nöbet için uyandırdınmı?
"Evet,hatta çok yorgun olduğun için kalkmak istemedin ama ben seni zorla kaldırdım da neden sordun ki?"
"Yok bişey ya"
Gölün yanına eğilip su içmeye başladım,yüzümü yıkadım.Birazdan gidecektik ve su mataralarımızı ve midemizi su ile doldurmuştuk.Hala anlayamıyorum hangisi rüyaydı,hangisi gerçekti.
Matth garip tavırlarımdan,kötü birşeyler olduğunu anlamış olacakki, bana kötü kötü bakış atmayı ihmal etmiyordu.yolumuza gölün batı noktasından gitmeye karar verdik.Yolda yürürken herkes biradaydık ama kimse konuşmuyordu bende bu na uyuyordum,yere bakarak yürüyorum,yanlışlıkla matthe çarptım,"pardon"dedim.kafasını ileri doğru kaldırarak bi noktaya baktı,orda ne olduğunu anlamaya çalışıyordum,ama sanırım hiçbirşey yoktu."ne var orda?"
"Bu"dedi benim taşıdığım çantamda olan bi su matarası elinde,"Hey,onu ne zaman aldın"
"Çevik olmak yetiyor."kafasına dikti ve 2saate yakın yürüdüğümüz için,bi dikişte bitirdi ve"al sana bi numara daha su az önce vardı,şimdi yok!!"sevimsizce gülümsedim,lucasın dinlenme önerisine hiçbirimiz cevap bile veremeden,yorgunluktan yere yığıldık,yığıldık diyorum çünkü gerçekten, dediği an yere atmıştım kendimi,derin derin nefes alırken çantamdan bi matara alıp su içtim,yerine koyacakken Lucas elimden kapıp,kafasına dikti."sağol"diyince göz devirmekle yetindim,uzandığım yere dün akşamki gibi gelip yanıma uzandı,neden bilmiyorum ama lucasa karşı içimde tarif edemediğim bir güven vardı,elimden gelse ona herşeyi anlatacaktım.sonra aklıma gelen şeyle yanıma döndüm,Lucas sırıtıp"Bende"değince
"Yapma şunu ama"
"Her zaman olmuyo"gözlerimi yeşillerine çevirdim."nasıl?"
"Sadece bazen,oluyo istemeden yada ne bilim siz derin düşüncelere fln dalınca sanırım"
"O bazenler hep bana denk gelmesinde,bence iyi bişey"
"Aynn"dedi.sanırım bu güçten yada herneyse bu zihin okuma işinden,hoşlanmamıştı,anlayabiliyordum ama nedendi?
Yaklaşık 30dklik molamızın ardından yürümeye devam ediyoruz ve hava akşama yaklaşmasına karşın çok sıcaktı,hatta çok nemliydi ve herkes ceketlerini çıkarmış sadece atletle yürüyorduk,Heryerinden terler akıyordu ve ağzım susuzluktan kupkuruydu,su almak için çantayı açtım,idareli kullanmalıydık ve ben sadece bir yudum içmiştim,diğer herkes gibi,matarayı çantaya attıktan sonra,akşama yaklaşmasından dolayı ara verip geceyi güvenli(!)biryerde geçirmeye karar verdik.birazcık ileride ağaçların daha büyük ve gür olduğu alana Doğru ilerleyip,kalmaya karar verdik.İlk nöbet hiç istemesemde bendeydi,biraz vakit geçtikten ve iyice karanlık bastırdıktan sonra herkes yavaş yavaş uyumaya başlamıştı, bende sadece öyle boş bir şekilde oturuyorum,
İleride önce hayal kurduğumu sandığım bi duman gördüm,sonra farkına vardım ki hayal değildi, bu bir şanstı,hemen bizimkileri uyandırıp,o yöne doğru temkinli adımlarla ilerlemeye başladık,içimden bi ses bu duman bizi bile çağırdıysa Emin'im başka canavarlarıda çağırmıştı,içimde büyük bi huzursuzluk vardı.Ya arkadaşlarımızsa büyük ihtimal tehlikedelerdi yada biz zaten büyük bi tehlike olan yere gidiyorduk...

SELAM HERKESE ÖNCELİKELE BÖLÜM UZUN OLDU BU SEFER 
ARKADAŞLAR KİTABIMIZ DAHA BİR HAFTAYI GEÇMEDEN BİLİN KURGU TRENDLERİNDE İLK 100 E KADAR GİRİP 86.VE DAHADA YÜKSELMEKTEDİR.
TEŞEKKÜRLER HEPİNİZE VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN...
Bölüm7: 23kasım 2017
1100 kelime

BETA-(1.EVRE)#WATTYS2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin