Kaybedenlere İthafen...
Bu kitabı yazarken gerçek hislerimin etkisini hisseder oldum. Çünkü bizim gibi insanların hisleri bir nebze kalemine bulaşırmış. Bunu da sizler sayesin de öğrendim. Sizlerin hislerine tercüman olmak istedim. Çünkü aynı hisleri ben de yaşadım. Yolun başında olanlar merak etmesin, her his bir gün geçiyor.
Hatta gün gelir kaybettiğiniz her şey için şükranlarınızı yollayabilirsiniz. Zamanında çok kaybetmiş ve fazlasıyla acılar çekmiş olsanız bile. Aklınıza geldikçe de sevinir gülersiniz. Bu mutluluktur. Karakter mutluluğu...
Bu karaktere ulaşmak için binlerce kez acı çekmeniz gerekebilir. Günlerce, aylarca belki yıllarca uyuyamaya bilirsiniz. Mutlu olduğunuz anlar sadece uyuduğunuz süre zarfı olabilir. İnsanlardan soğuyabilirsiniz. Lakin her şey sizin elinizde. Gün gelir ve acılarınızla mutlu olmaya başlarsınız. Bir nevi kabullenmektir bu, yenilmek değil...
Sonra dünyanın ne kadar renkli olduğunu farkedersiniz. Çektiğiniz oksijenin ciğerlerinize dolduğunu hissedersiniz. Mutlu değilsinizdir belki ama artık mutsuz da olamazsınız. Bu aşama yolun yarısıdır. Sonra mutlu olmaya heveslenirsiniz. Yeni umutlar ekersiniz bahçenize. Yolun sonuna geldiğinizde, acılardan kurtulup bu sokağa gelmişsinizdir. Tebrik ederim sizleri. Başardınız!
Artık acılarla mutlusunuz. Hangi acılar sizi yıkabilir? Hangi karamsar duygular bedeninizi sarabilir? Düştüğünüz yerlerden kalkmayı başaramadım diyebilir misiniz? Asla...
Siz kaybede kaybede kaybetmeyi kazanan insanlarsınız. Yani siz, benim gibisiniz. Hepinizi anlıyorum ve seviyorum. Benim gibi düşünen insanların olduğunu bilmekte bana mutluluk veriyor. Yalnız olmama mutluluğu...
İyi ki varsınız canlar. Sizleri çok seviyorum. Bol şanslar...-A. Ercan Aydoğdu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmek Yetmiyor
RomanceHer geçen gün kaybetmek nedir bilir misin? Damla damla rakıya damlamak gibi, yavaş yavaş saflığını dumanlı hayata bırakmak gibi... Kaybetmek nedir? En iyi biz biliriz be dostum. Bu yüzdendir acı çekmelerimiz. Bu yüzdendir kaybetmelerimiz. Aşkta kay...