13. friends with benefits

352 5 0
                                    

POV LUCA

Ik word wakker en leg me hand op me hoofd en zucht. gisteren was een wilde avond. Ik kijk naar beneden en kijk tegen een bruineharige knot aan. Ik glimlach en kijk nog ietsjes schuiner. Ik zie Shay haar slaap gezicht, zo schattig. Ze is me aan het knuffelen en heeft 1 been om me heen geslagen. A/N: zie afbeelding.

Ik streel langzaam haar rug. 'Wakker worden prinsesje.' fluister ik in haar oor. Ze mompelt iets en gaat dieper in me nek liggen. Ik lach en sla me armen om haar heen en trek haar op me. Ze kijkt me geschrokken aan. 'Wat doe je?' vraagt ze slaperig. Haar slaapstem is zo schattig. Ik glimlach wanneer ze me vermoeid aankijkt. Ze kruipt weer in me nek en zucht. Zou ze het nog weten wat ik vroeg? Ik wil eigenlijk meer. Ik wil dat ze het alleen met mij doet en niet met anderen. Ik wil haar voor mij alleen. Maar een relatie, ik kan haar dat niet aan doen. 'Wat ben je stil, is er iets?' vraagt ze voorzichtig. Zou ze me gedachtes kunnen lezen. Ik denk aan pizza. Hmm. Pizza.

Oke komop Luca concentreer.

Zou ik het haar kunnen vragen? Van gisteravond? Ja tuurlijk wel, Ik ben de Luca waar iedereen mee wil. Kom op Luca sinds wanneer ben je zo zwak voor een meisje. Dit is niet goed voor me imago. Ik mag dat sowieso niet laten merken op school. 'Aarde aan Lucatje.' zegt ze glimlachend. Ze is een paar centimeter van me gezicht verwijderd en kijk me vragend aan met haar hoofd schuin. Ik bijt op me lip en knipoog naar haar. Ze wordt een beetje rood en draait haar hoofd weg. Ze gaat op me zitten en port in me buik. 'Zeg nouhou.' zegt ze kinderachtig en ze schud me door elkaar. 'Okee okeee.' zeg ik lachend. 'Heb al nagedacht over wat ik gister zei?' vraag ik met een speelse grijns op me gezicht.

Het is even stil en ik zie dat haar blik wat onzekerder wordt en ze kijkt weg. 'Als je het niet wilt is het oke he.' zeg ik geruststellend en speel met haar vingers. Tuurlijk Luca, zwak dit. 'Ik dacht dat je een grapje maakte.' zegt ze zachtjes. Ik glimlach en schud me hoofd. 'Maar heb je dan niet al andere meisjes ervoor?' vraagt ze onzeker. Ik vergroot me ogen. Kom ik dan echt zo over. Ja duh, ik ben de fuckboy aka de badboy van de school. 'Nee, ik heb wel one night stands gehad maar nooit friends with benefits.' zeg ik zelfverzekerd. 'Maar ik heb het altijd veilig gedaan.' voeg ik eraan toe met een lachje. Ze lacht en ik trek er in een knuffel. We zijn stil en ik geniet van de knuffel. 'Denk er nog overna ja?' fluister ik en ik streel der over der rug. 'Isgoed, maar mijn antwoord veranderd toch onze vriendschap niet?' vraagt ze zachtjes met een zucht. 'Tuurlijk niet, je bent het enige meisje waar ik me fijn bij voel.' floep ik eruit en ik voel dat ik rood wordt.

Zei ik dat echt? En waarom word ik rood.

Ik schud me hoofd en zucht. 'Ik vind dit fijn.' zegt ze zacht. Ik kijk haar aan en zij mij ook. 'Wat?' vraag ik. 'Dit, hoe we liggen, hoe we praten, het voelt vertrouwd.' zegt ze met een glimlach. Ik glimlach terug. 'Ik ook.' zeg ik en geef haar een kus op der voorhoofd. 'Ik ga douche oke?' zegt ze en staat op en loopt naar de badkamer. Wat haar antwoord ook zou zijn, ik laat haar niet gaan. Ik zou haar altijd beschermen. Ookal staat me imago op het spel. Ik verlaat haar niet.

Ook al wordt het me dood..

POV SHAY

De warme stralen van de douche komen over me lichaam en ik doe me hoofd onder de douchekop. Wat moet ik zeggen? Ik ben nog nooit ontmaagd, maar wil ik dat wel door hem? Het is namelijk alleen maar friends with benefits. Like, geen romantiek de eerste keer.

Alleen lust.
Dadelijk wordt ik als het sekssletje van Luca gezien. Ik schud me hoofd en haal me handen door me haren. Ik spoel mezelf af en scheer nog even me benen. Dan stap ik uit de douche en droog ik me af. Ik kijk op de wc bril en zie me kleding niet. 'Fuck.' mompel ik. Ik hoor geklop. 'Shay alles goed? Ben je gevallen?' hoor ik Luca bezorgd zeggen. 'Jaja, gaat goed alleen ben me kleding vergeten.' piep ik. Terwijl ik de deur openmaak houd ik me handoek stevig vast.

If I could Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu