POV LUCA
Ik sta op en loop met me hoofd gebogen uit het vliegtuig. Ik ben ook zo ongelofelijk dom. Natuurlijk was ze niks van plan met Vincent, waarom dacht ik dat überhaupt. Ik zet me capuchon op me hoofd en zucht. Zodra ik bij de rollerbank ben voor de koffers zie ik de rest van de groep aan komen, waaronder Shay.
Wacht loopt ze nou met Bryce?
Ik voel jaloezie op borrelen in me lichaam en kijk naar elke beweging die hun maken. 'Yo bro je koffer.' roept Delano en ik kijk langzaam zijn kant op. Ik loop naar hem toe en pak me koffer. 'Thanks man.' mompel ik en richt me blik weer op Shay, die het wel iets te leuk heeft met Bryce. 'Waar zit je met je hoofd man?' vraagt Delano en ik knik naar de overkant. 'Aha, meneertje is jaloers.' zegt die lachend. Ik draai me hoofd naar hem toe. 'Wat? Ik ben nooit jaloers. pff, tss.' sis ik en loop naar de groep. 'Praat gewoon met haar, je houd toch van der?' zegt Delano tijdens het lopen. 'Ja, ik denk het, ik weet het wel zeker.' zeg ik zacht en ga daarna naast Shay staan.
'Babe?' vraag ik en ze draait om. 'Shay.' zegt ze kortaf. 'Shay dan, kunnen we praten.' zeg ik zacht. Ze fronst. 'En over jou leuke avontuurtjes praten met Miranda nee bedankt.' sist ze. Ik grijns en ze kijkt me boos aan. 'Je gaat ook gewoon grijnzen he, je bent echt vies, nee weetje, eerder smerig. Ik kan je echt niet geloven wat een kl-.' roept ze woest maar voordat ze haar zin af kan maken gooi ik haar over me schouder mee en neem haar mee naar buiten. 'Laat me los klootzak!' roept ze en ze slaat tegen me rug aan. Ik grinnik en sla zachtjes tegen haar kont. 'Serieus?! Hoe kan je nog zo doen ugh! Je bent echt een verrotte aardappel.' zegt ze boos waarna ik haar neer zet.
'Nu ga je naar me luisteren oké?' zeg ik en ik kijk haar doordringend aan. 'Ik hou van jou, heel veel zelfs en ik ben jaloers ja? Maar hallo ik mag dat zijn want jij bent het mooiste meisje die ik ooit heb gezien en je kan zo makkelijk overstappen naar een andere jongen, die je niet in de problemen brengt. Dat met Miranda ik weet ook niet hoezo ik dat deed, maar ze zei dat ze bang was je kan het zelfs aan Vinc vragen. Maar een ding weet ik zeker, eigenlijk wel twee. Ik ben voor je gevallen en je maakt me gek.' zeg ik en ik laat al me gevoel gaan, ik wil haar niet kwijt dus ik moet wel soft zijn nu.
Ze is stil en ik zie allemaal emoties in der ogen voorbij flitsen, de enige twee die ik kon onthouden is angst en liefde. Ik slik. Heb ik iets verkeerds gezegd of houd ze niet van me? 'Shay zeg iets.' smeek ik haar en ik pak der handen vast. Ze kijkt me aan en ik zie tranen in haar ogen. 'Hey babe, niet huilen oké?' zeg ik en ik veeg de traan weg. Ze trekt me tegen zich aan en plant een lange, liefdevolle kus op me lippen. Ik weet dat ze al die gevoelens moeilijk vind door haar ex, maar ik wil dat ze me vertrouwd. Ik wil haar en zou haar nooit pijn doen. Ik laat los en kijk haar liefdevol aan. 'Het spijt me.' zegt ze zacht en ik glimlach. 'Mij ook, ik hou van je.' zeg ik en druk een kus op haar lippen. 'Ik ook van jou.' mompelt ze tegen me lippen aan.
Natuurlijk moet iemand weer onze kus sessie verstoren.
'Hey tortelduifjes! We moeten in de bus kom!' roept Maddy. Ik pak haar hand en loop naar de bus, we stappen in en rijden weg. Op naar het hotel dan maar.
POV SHAY
Zodra we bij het het hotel aan zijn gekomen kijk ik me ogen uit. Het is echt een mooi hotel en vier sterren nog wel. Iedereen pakt zijn koffers en loopt richting de lobby. 'Oke zoals jullie weten hebben we kamer indelingen gemaakt, meisjes bij meisjes jongens bij jongens. Ik wil niks vies merken hier in dit hotel en als je het doet doe het veilig we hebben geen zin in zwangere tieners.' zegt onze mentor lachend, waardoor iedereen grinnikt. 'We geven jullie nu de pasjes zodat jullie je kamer in orde kunnen maken, je krijgt hier een uur voor. Dus om 14:00 beneden in de lobby staan want we gaan met ze alle Griekenland verkennen.' zegt een andere docent die mee is gegaan.
JE LEEST
If I could
Roman d'amourShayenne zag het niet zitten om te verhuizen naar een ander land. Totdat ze in de ogen van Luca keek en wist dat dit niet een saai schooljaar zou worden...