POV SHAY
Ik word wakker van natte likjes op me wang. Ik open me ogen en zie dat Kiko op me ligt. Ik grinnik en aai hem achter ze oortje, waardoor die een grappig gezichtje trekt. Ik ga rechtop zitten en pak me telefoon.
Ik ga op snapchat en zet een hartjesfilter op me hoofd. Ik doe Kiko naast me en trek een gekke bel naar hem, hij kijkt me schuin aan met zijn oortjes raar en zijn tongetje uit zijn bek. Ik zet erbij: Wakin' up & do crazy with bae 🐶💞. Ik stuur hem naar Luca, Maddy, Me broer, Finn, Danielle, Latisha, Bo, Vincent & Tom. Het is vandaag oudjaarsdag en ik heb er zin in. In dit jaar is veel gebeurd, leuke maar ook slecht dingen. Gelukkig ben ik nu blij, blij dat ik Maddy Luca en de rest heb ontmoet. Ik weet nogsteeds niet wat ik voel voor Luca. Met Maddy en Miquel gaat het goed, heel goed. Ze waren zelfs trouwplannen aan het maken, jullie moesten me gezicht zien. Ik pak me telefoon en open snapchat. Ik heb een foto van Luca. Het is een foto van zijn ochtend hoofd en hij heeft een pruilende lip, er staat bij: Dus ik ben alweer vervangen 😪💔. Ik glimlach en ga op de camera, ik doe me lippen in een kus vorm en doe me ogen dicht en klik. Ik zet erbij: Goedmaak kus 🤗😘? Ik stuur hem naar Luca en vergrendel me telefoon.
Ik pak Kiko op en zet hem op de grond, als ik zelf ook opsta. Ik pak me telefoon en loop naar beneden. 'Goedemorgen mijn favoriete mensen!' roep ik vrolijk en geef iedereen een kus op hun wang. Me broer grijnst duivels en ik grinnik. 'En waarom is Shaytje zo blijtjes?' vraagt die met een lach. Ik haal me schouders op. 'Het is bijna nieuwjaar en ik mag het vieren met leuke mensen, wie wilt dat nou niet!' roep ik opgewonden terwijl ik een broodje smeer met pindakaas. 'Jaaaa, KOMT LUCA OOK?!!' gilt me zusje. Ik lach en draai me hoofd naar haar. 'Je kan het vragen, wil je hem bellen?' vraag ik glimlachend terwijk ik met me broodje en telefoon in me hand naar Alana toe loop. Ik neem plaats op de stoel naast haar en bel Luca.
Ik geef me telefoon naar haar en begin aan me broodje. 'Babygirl? Ik ben al groot hoor!' gilt Alana lachend naar me telefoon. Miki, Mama en John kijken me aan met een grijns. Ik word rood en kijk hun aan met een "Het-is-niks" gezicht. Ik pak de telefoon en zet hem op luidspreker.
telefoon gesprek:
L: Oh, um hee laantje!
A: Kom je ook!
L: Voor jou kom ik altijd.
Alana giechelt.
S: Alana vraag of die eten mee neemt.
L: Shay ik hoor je gewoon.
M: Omg Shay je bent echt dom.
S: Miki hou je kop.
Ma: He he doe normaal!
L: Sta ik op de luidspreker?
Shay loopt rood aan en schraapt haar keel.
S: um soortvan ja?
Luca lacht.
L: Goedemorgen iedereen.
Ma: Jij ook, oh Shay wat een leuke jongen. Als jij hem niet houdt hou ik hem hoor!
J: Zo gemeen.
S: Mam!
Luca lacht hard.
S: Um ja ik ga zie ik je zo?
L: Ja tuurlijk, bye babe.
S: um doei.Einde telefoon gesprek.
Ik kijk me moeder boos aan, die inmiddels John aan het troosten is die nep huilt. 'Serieus mam, anders hou ik hem wel.' zeg ik grinnikend. We schieten allemaal ik de lach. Na een tijdje ga ik naar boven om te douche. Ik wil muziek opzetten maar eerst open ik de snap van Luca. Het is een filmpje dat die knipoogt en er staat bij: Om 00:00 graag 😉. Ik glimlach en zet muziek op. Ik stap onder de douche en zing mee.
Ik stap uit de douche en droog me af. Ik doe me paarse lingerie setje aan en droog me haar. Ik doe me badjas aan en knoop hem dicht. Ik open de badkamer deur en gil als ik iemand in me kamer zie staan. Diegene draait zich met een ruk om, oke dont worry, het is Luca maar. Ik kijk hem boos aan wanneer die naar me toe loopt met een grijns. 'Ik kreeg bijna een hart aanval ja.' zeg ik met een pruilende lip. 'Awh babe, het spijt me.' zegt die en hij doet me na. Ik loop naar me kast en kijk moeilijk. Wat zou ik aan doen. Het is tenslotte al 14:00. Ik speur langs me kleding. Ik pak me glitter jurkje met me witte hakken.
JE LEEST
If I could
RomanceShayenne zag het niet zitten om te verhuizen naar een ander land. Totdat ze in de ogen van Luca keek en wist dat dit niet een saai schooljaar zou worden...