35. keuken dingen

327 3 3
                                    

POV LUCA

Ik word wakker en kijk omhoog. Shay is al weg en ik gaap. Ik pak me telefoon en stap uit bed waarna ik zachtjes naar beneden loop. Ik bel me vader en vertel hem van de inbraak van gisterenavond. Hij zoekt uit wie het was en hij zegt me dat ik goed op Shay moet letten.

Ik wrijf met me handen over me gezicht en loop naar de keuken. Waar ik Shay zie staan in mijn trui, aan het koken. Ik glimlach en loop naar haar toe. Ik ga naast haar staan en trek der in een knuffel. 'Goedemorgen baby.' zeg ik en ik druk een kus op haar voorhoofd. Ze kijkt me glimlachend aan en slaat haar armen om me heen. 'Jij ook goedemorgen.' zegt ze vrolijk en ze drukt een kus op me neus. Ik laat haar los en ga op het aanrecht zitten.

Ze gaat weer verder met het bakken van de eieren met bacon en ik kijk haar toe. 'Stop met zo naar me te kijken.' zegt ze lachend en ze draait de eieren om. Ik glimlach en spring van het aanrecht. 'Wat moet ik anders doen?' vraag ik zuchtend en ze grinnikt. 'Je mag de tafel wel dekken.' zegt ze poeslief en ze geeft me een lieve glimlach. Ugh, ik haat tafel dekken. Ik rol me ogen en druk een kus op der wang. 'Alleen omdat jij het bent dan.' zeg ik in haar oor en druk nog een kusje achter haar oor. Ik pak de borden en zet ze op de tafel neer. 'Me ouders en zusje eten ook mee.' roept ze vanuit de keuken en ik zucht. Nogmeer dekken.

Nadat ik de tafel heb gedekt zet ik de 5 borden naast haar neer. Ze legt er 1 voor 1 een boterham op en daarna het ei. 'Eet je broer niet mee?' vraag ik wanneer ik nog een keer de borden heb geteld. 'Owja kut, Maddy is ook boven he?' vraagt ze en ik geef lachend ja als antwoord. Ze maakt nog snel 2 eieren en ik dek nog snel de tafel. Iedereen komt naar beneden lopen en neemt plaats. 'Goedemorgen meneer en mevrouw.' zeg ik glimlachend en ik krijg van haar moeder een lieve glimlach terug. Haar vader knikt naar me en pakt de krant. Ik weet niet wat er met hem is, maar volgensmij mag die me niet. Alana komt naar me toegerend en springt op me schoot. 'Hoi Lukie! Ik heb je gemist.' roept ze enthousiast en ze geeft me een knuffel. Ik glimlach en druk een kus op haar haar. 'Ik jou ook kleintje.' zeg ik zacht en grinnik. 'Eten is ready.' zegt Maddy die met 3 borden aan komt lopen, ze zet ze neer en neemt zelf plaats.

Shay komt onhandig aanlopen met 4 borden en ik zie dat ze moeite heeft met balans houden. Ik zet Alana naast me op de stoel en sta snel op. Ik pak 2 borden over en zet ze neer op de tafel. 'Dankje, het ging volgensmij bijna vallen.' zegt ze lachend en ze neemt zelf plaats. Ik neem weer plaats aan de tafel en druk een kus op haar slaap. 'Geen probleem prinses.' zeg ik in haar oor waarna ze bloost. 'Oke, aanvallen!' zegt Miki hard en we beginnen allemaal lachend aan ons eten.

'Dus, waar zie je jezelf volgendjaar?' vraagt John opeens. Iedereen is stil en kijkt naar mij. Ik kijk iedereen aan en slik me eten door. 'Um, ik hoop dat ik geslaagd ben en ik wil daarna graag op mezelf wonen.' begin ik. Ik voel Shay haar hand op me been en ik kijk even snel naar haar. 'En ik wil me vaders bedrijf overnemen.' zeg ik als laatst. Na die zin haalt Shay haar hand weg en kijkt naar Maddy. 'Oh, en wat voor bedrijf is dat? Is het wel goed onderhouden? Dus je kan niet faillet gaan?' vraagt hij opeens. Ik kijk en open me mond een beetje. Ja wat moet ik nu zeggen.

Ja me vader heeft een maffia en nee is niet veilig. Dan mag ik mooi nooit meer hier komen.

'Nou John, het is hier geen politie bureau met al die ondervragingen.' zegt de moeder van Shay en ik kijk haar dankbaar aan. 'Ik heb zo iets geks meegemaakt.' begint Miki en we luisteren allemaal. Het is verder heel gezellig en we hebben over vanalles en nog wat gepraat. Shay was alleen een beetje afwezig maar ik liet het maar gaan. Op dit moment staat Shay de vaatwasser in te ruimen en ik kijk toe. Ze zucht diep en staat recht, met haar rug naar mij toe. 'Wil je echt het bedrijf van je vader overnemen?' vraagt ze opeens. Wow, waar komt dit in eens vandaan. 'Is dit waar je mee zit?' vraag ik en ik kijk vragend naar haar. Ze draait zich om en zucht. 'Ik, kijk ik snap het, het moet ook. Maar wat nou als we kinderen hebben, dalijk worden die tegen je gebruikt. Of ik? Het is gevaarlijk.. Je kan dood gaan.' ratelt ze in een keer door.

Ik schud lachend me hoofd en trek haar aan haar arm tegen me aan. 'We kinderen hebben?' vraag ik met een grijns. Ze word langzaam rood en kijkt naar beneden. 'I-ik dacht dat ja um nee laatmaar.' mompelt ze en ik duw zachtjes haar kin omhoog. 'Lijkt me een top plan.' zeg ik zacht en druk een kus op haar lippen. Ze glimlacht en haalt een hand door me haar. 'Als je toch toekomst plannen wilt maken moeten we er voor gaan zitten.' zegt ze vastbesloten en ik knik meteen. 'Wat de prinses maar wilt.' zeg ik lachend. Het is even stil en ze gaat langzaam met haar hand over mijn buik, richting mijn kruis. Ik slik en ik kijk haar aan. 'Shay, niet hier alsjeblieft je ouders zijn thuis en je zusje zit in de woonkamer.' zeg ik zacht en ze bijt op haar lip. 'Extra spannend toch.' zegt ze hees en ze drukt een kusje op me kaak daarna in me nek. Ik sluit me ogen en zucht diep. 'Shay.' mompel ik zacht. Ze kijkt op en drukt haar lippen op de mijne.

Ik pak haar heupen vast en duw haar tegen me aan. Ze ziet er zo hot uit in mijn trui dat ik haar echt wil doen. Gewoon hier, in de fucking keuken. Onze zoen word heftiger en lustiger. Ik til haar op en zet haar op het keukeneiland, zonder dat onze lippen elkaar verbreken. Ze haalt haar handen door me haar en ik kreun zacht. Ze maakt me gek. Ik streel met me hand over haar been en duw me tussen haar benen. Ze leun een beetje naar achter waardoor ik mee ga. Ik voel dat me mannetje al wakker aan het worden is en grijns. Ik verbreek de kus en druk kusjes in haar nek. Met me andere hand houd ik haar haar vast en trek er een beetje aan zodat haar hoofd naar achteren hangt. Ik zuig aan een stukje huid en streel haar bovenbeen. Ze kreunt zachtjes en trekt aan me shirt. Ik begrijp de hint en trek me shirt uit. Ze bijt op haar lip en scant me lichaam.

Damn, een ding is zeker als ik een eigen huis heb laat ik haar alle hoeken van de kamer zien.

Ik druk me lippen op die van baar en zoen haar. Opeens horen we iemand zijn keel schapen en ik kijk op. 'Wat heeft dit te betekenen?' vraagt John met een frons. Ik slik en kijk naar Shay. Ze spring van het aanrecht en is zo rood als een tomaat. 'Omg Shay in de keuken? Serieus?' zegt haar moeder en ze probeert haar lach in te houden. Ik schaam me echt. Ik ben betrapt door haar ouders. Hell, John mag me nu al helemaal niet meer. 'Dit is echt te erg voor woorden.' zegt haar moeder en ze lacht zacht. John zucht diep en slaat een arm om haar moeder heen. 'Voor deze keer zie ik het door de vingers maar ik hoef dit niet meer te zien, het is geen porno plaats hier.' zegt john lachend en ik zucht opgelucht. Shay pakt me hand en trekt me mee. 'Wacht is.' zegt John nog. We draaien om. Nu komt het, ik voel het. Hij pakt me shirt en gooit het naar me toe. 'Anders vat je nog kou.' zegt die en haar moeder proest het uit.

Ik schud lachend me hoofd en loop met Shay naar boven. 'Dat was zo awkward.' mompelt ze. Ik ga op haar bed liggen en trek haar op me. 'Het kon erger.' zeg ik lachend en ze slaat me zacht.

Hier is weer een hoofdstuk! Ik heb t best druk met school want ik heb examens dus heb niet echt tijd om te schrijven. Ik probeer het wel. Sorry voor t ongemak hou van jullie xxx

bewerkt

If I could Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu