POV LUCA
Miquel en ik zitten met een red cup buiten op hun terras. Ik leun met me armen op me boven benen en draaide me cup een beetje. 'Dus hoe was het bij de basis.' vraagt Miquel terwijl hij een slok neemt. 'Goed, we houden nogsteeds Jace in de gaten voor het geval dat.' mompel ik terwijl ik voor me uit staar. Ik wil niet dat Shay hem ooit weer ziet. Ze verdient dat niet. Ik zucht diep en giet me drinken naar achter. 'Oke, de mensen komen zo.' zegt Miquel en we staan op en lopen naar binnen.
Me mond valt open zodra ik Shay zie staan. Ze is zo mooi en sexy. Ze is bezig met het huis te versieren. Ik loop naar haar toe en laat haar schrikken. 'Boe!' roep ik hard. Ze gilt en valt bijna. Ik hou haar tegen en lacht. Ze draait zich om en slaat op me borst. 'Niet grappig.' zegt ze zielig en ik geef een kus op der wang. Ze word rood en duwt snel versieringen in me hand. 'Kan je dat buiten ophangen?' vraagt ze lief en ik glimlach. 'Tot uw dienst prinses.' zeg ik en ik knipoog.
Het is al aardig druk, iedereen van de gang is er en jammer genoeg de bitches ook. Ik loop door de menigte heen om
Shay te vinden. Ik word opeens aan me arm getrokken en plof op de bank. Als ik naast me kijk zie ik Daisy zitten.Wtf doet zij hier.
Ik kijk rond de tafel en zie Shay naast Maddy en Bryce zitten. Ik glimlach snel naar haar en ze glimlacht terug. 'Okee, We doen never have i ever.' roept Maddy opgewonden. 'Finn begint.' zeg ik met een grijns naar Finn. Hij grijnst terug. 'Never have i ever verder gegaan met een beste vriend dan alleen zoenen.' zegt hij met een grijns. Ik, Shay, Maddy, Miquel en een paar andere pakken een shotje en slaan hem achter over. Ik kijk naar Shay en ze is rood, waardoor er een glimlach op mijn gezicht verschijnt.
'Never have i ever seks gehad met een persoon uit deze kring.' zegt Daisy. Iedereen, behalve Shay, pakt een shotje en slaan hem achterover. 'Never have i ever naakt fotos gestuurd.' zegt Shay en haar blik staat gericht op Daisy. Daisy en Miranda nemen een shotje en iedereen lacht. 'Never have i ever gevoelens gehad voor een beste vriend.' zegt Maddy en ze lacht naar Shay. Shay, Danielle, Tom, Noa en ik nemen een shotje.
Het is heel gezellig en iedereen heeft het naar zijn zin. Ik en veel andere zijn al aardig aangeschoten.Na een tijdje ga ik opzoek naar Shay. Ik zie dat ze aan het lachen en praten is met een jongen. Ik bal me vuist en grom. Wacht, ben ik nou jaloers? Ik loop op hun af. 'Sorry ik moet even iets doen.' zeg ik snel en ik druk me lippen op die van Shay.
A/N: zoals die gif.
POV SHAY
Ik heb net een jongen ontmoet die hier nieuw is. Zijn naam is Mick en ik geef toe hij is grappig.
JE LEEST
If I could
RomanceShayenne zag het niet zitten om te verhuizen naar een ander land. Totdat ze in de ogen van Luca keek en wist dat dit niet een saai schooljaar zou worden...