POV SHAY
'Shay word wakker!' zegt een bekende stem. Ik draai me om en open rustig me ogen. Het is Maddy die met een glimlach van hier tot Tokyo naar me kijkt. Ik ga rechtop zitten en gaap. 'Wat is er en wat doe je hier?' zeg ik slaperig. Ze maakt haar ogen groot en wijst naar de tijd. Ik kijk naar me klok. U GOT TO BE KIDDING ME. 08:30. Ik spring uit me bed en ren naar me kast. 'Doe een rokje aan dan matchen we!' gilt Maddy in me oor. 'je hoeft niet zo te gillen Mads ik hoor je.' zeg ik lachend en ik hoor haar giechelen. Ik pak een random rokjes outfit, ren naar de badkamer en kleed me snel om. Ik doe me haar los en maak van een paar plukjes een knotje. Ik doe nog me makeup op en dit keer een rode lipstick wat bij me truitje past en deo en ren snel de badkamer uit.
OUTFIT MADDY
OUTFIT SHAY
'U slay gurl!' gilt Maddy half en ik begin te lachen. Ik pak me tas en we rennen samen naar beneden. 'Moet je niet wat eten Shay?' hoor ik John zeggen. 'Ik eet wel iets op school.' roep ik terug en we rennen snel naar de auto. 08:50. nog 10 min dus. 'We hebben een record.' mompel ik in mezelf. Dan worden me ogen groot en kijk ik naar Maddy die trots haar auto showt.
AUTO MADDY
'Woow, hij is zo mooi en gaaf!' gil ik en ze glimlach trots. 'En nu instappen anders zijn we te laat!' ik stap in en zij ook en we rijden naar school. Ik stap uit haar auto en zie dat Danielle en Finn aankomen lopen. 'Mooie auto Mads.' zegt finn opgewonden en bekijkt heel de auto. De rest van de jongens komen ook aan gelopen, de enige die ik ken zijn me broer en Luca. Ze gaan allemaal om de auto heen staan en bewonderen de auto. Danielle geeft mij en Maddy een knuffel en we praten over van alles en nogwat. Ik zie dat Finn, Luca en me broer een sigaret opsteken en slik. De lust die is er maar ik moet er tegen vechten.
Ze komen bij ons staan en Luca houd zijn pakje voor me neus. 'Ook eentje.' zegt hij terwijl hij een sigaret tussen ze lippen heeft. Ik moet toe geven het staat hem sexy en zijn lippen, wauw, volgensmij zijn die echt zacht.
JE LEEST
If I could
RomanceShayenne zag het niet zitten om te verhuizen naar een ander land. Totdat ze in de ogen van Luca keek en wist dat dit niet een saai schooljaar zou worden...