1. část

1.6K 76 5
                                    

Sofia

Byl tu můj první den. Josh Ovalle, což byl režisér, sice mladý, ale hodně dobrý, mi napsal, v kolik se sejdeme v ateliéru a že dnes bude jen takový seznamovací den. Josh byl totiž jediný koho jsem znala, nevěděla jsem s kým budu hrát ani s kým budu pracovat. Oblékla jsem si na sebe něco vhodnějšího a na moje červené vlasy jsem si nasadila buřinku. Byla jsem připravená jít.

Finn

„Tak co můžeme jít?" Houknul na mě Josh z vedlejšího pokoje, jelikož jsme už za chvilku měli být v ateliéru na seznamovačce jak tomu říká. Ano, můj nejlepší kamarád je režisér tohoto filmu, ale to neznamená, že právě proto jsem dostal jednu z hlavních rolí. Moc mě zajímá, kdo mi bude hrát mojí druhou polovičku, protože mi to Josh nechce říct.

Sofia

Čekala jsem před ateliérem, ale Josh tam ještě nebyl. Když v tom přede mnou zastavilo auto a z něho vylezl Josh a.. to snad ne. Řekla jsem si v hlavě. Je to opravdu on? Doufám, že je tu jen jako doprovod s Joshem. Přemýšlela jsem zatím, co jsem civěla na kudrnatého chlapce, kterého jsem moc dobře znala. Konečně jsem se vzpamatovala, když došli ke mně. „Super už jsi tady!" Řekl Josh a kudrnáč se na mě jen podíval. „Ano na rozdíl od tebe včas." Odpověděla jsem a založila si ruce na prsou. Josh se ušklíbnul a odemknul. Vešli jsme dovnitř a já si šla odložit věci.

Finn

„To je ona?" Ptal jsem se Joshe, když jsem zíral na červenovlasou dívku, která si odkládala věci. „Ano, tvoje druhá polovička." Drknul do mě Josh a já jsem se vydal za ní se seznámit. Došel jsem k ní a ona zvedla hlavu. „Ahoj, já jsem Finn Wolfhard." Řekl jsem a natáhl k ní ruku. Ona se na mě podívala a místo toho aby mi ruku podala, jen řekla: „Já vím, kdo jsi." „Uhm, no, dobře, skvělý." Vykoktal jsem ze sebe, jelikož jsem nevěděl co jí na to odpovědět. To už se ale ode mne odvracela.

Sofia

Viděla jsem, že do místnosti, přišli další lidé a tak jsem měla příležitost od něho odejít. „Počkej." Zastavil mě. Otočila jsem se a zvedla tázavě obočí. „Asi jsi to nepochopila, to já s tebou hraji hlavní roli." Sakra. Jak jsem mohla být tak naivní a myslet si, že mu Josh nedá hlavní roli, když je to jeho nejlepší kamarád. „Řekneš mi aspoň, jak se jmenuješ?" Zeptal se po chvíli, když jsem nic neříkala. „Jsem Sofia." Řekla jsem bezvýrazně a vydala se seznámit s dalšími lidmi.

Finn

Sofia, jak krásně jméno. Byl jsem jí fascinovaný, i když se ke mně nechovala moc pěkně. Ale proč?

-------------------------------------

Tak první část je na světe!🖤 Ještě nikdy jsem nepsala z pohledu dvou osob tak doufám, že se vám to bude líbit🙈

Btw. dnes je 23. prosince což znamená, že má Finn narozeniny!😍

Happy birthday Finnie❣️

Happy birthday Finnie❣️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
WANTED YOU (Finn Wolfhard)Kde žijí příběhy. Začni objevovat