9. část

738 61 2
                                    


Finn

Ležel jsem v posteli a přemýšlel jsem nad tím, jaký jsem idiot. Teď bude Sofia vědět, že se mi líbí. Myslel jsem si ale, že se jí líbím taky a nechápu proč mě tak odmítla. Vstal jsem, oblékl si tričko a šel si do kuchyně udělat si snídani. „Bré ráno." Pozdravil jsem Joshe, který seděl u stolu a pravděpodobně stříhal nějaké video. Otevřel jsem ledničku a podíval se do ní. „Hele kdy máte ten koncert?" Zeptal se mě Josh, když jsem pil mléko z krabice. „Zítra kámo, už jsem ti to říkal, po dnešním natáčení odjíždím do New Yorku." Řekl jsem a otřel si pusu. „Sakra, asi mi to úplně vypadlo." Sykl. „Tak se pak zastav doma, když mě nezabije jeden den natáčení, tak ani dva." Mrknul na mě. Zůstávám totiž u Joshe jelikož se to natáčí tady v Seattlu a i když to mám do Vancouveru jenom dvě hodiny autem, stejnak se mi nechce každý den dojíždět. Ukázal jsem mu palec, jelikož jsem si právě kousl do donatu. „A co vůbec Sofia?" Ušklíbl se po chvíli a já protočil očima. „Ty jsi to včera viděl?" Zeptal jsem se a on kývl a zasmál se. „Zkusím jí dneska pozvat na ten koncert." Řekl jsem. „Tak to přeji hodně štěstí, aby tě zase neposlala do prdele." Zasmál se a já mu ukázal prostředníček, zatím co jsem odcházel do sprchy.

Sofia

Když jsem se probudila, svítilo slunce a venku bylo krásně. Což bylo ideální, jelikož se má dnes natáčet scéna s táborákem a naší romantickou scénou venku. Odpoledne už jsem byla na místě, zaparkovala jsem auto a šla k Joshovi. „Ahoj, tak co jsi připravená?" Pozdravil mě Josh. „Já jsem se narodila připravená." Usmála jsem se a on kývl. Když jsem se však podívala na Finna, který seděl na lavičce a četl si text, měla jsem divný pocit. Jako kdybych z toho byla nervózní a nevěděla jsem proč. Po chvíli už jsme seděli u táboráku a Josh řekl: „Akce!" Měla jsem sklopenou hlavu a Finn seděl vedle mě. Chytil mě za bradu a podíval se mi do očí. „Tvoje oči." Hlesl. „Co je s nimi?" Zeptala jsem se. „Jsou tak nádherné." Pronesl a já už jsem pak ani nevnímala, co říkal dál, jelikož jsem se ztratila v těch jeho očích. Jenomže to jsem nehrála. „Střih." Vyvedl mě z Finnových očí konečně hlas Joshe. „To bylo úžasný!" Radoval se. „Skoro bych věřil, že jste vážně zamilovaní." Mrkl na nás a já se zasmála.

Finn

Sofia seděla ve stínu a já dostal další šanci, pozvat jí na ten koncert. Přišel jsem k ní a ona ke mně zvedla hlavu a nakrčila nos, jelikož jí sluníčko svítilo do obličeje. „Copak Wolfharde?" Usmála se. „Jen jsem se na něco přišel zeptat a doufám, že zas nedostanu košem." Ušklíbl jsem se. „No podle toho na co." Pozvedla obočí. „Máme s kapelou zítra koncert v New Yorku, napadlo mě, jestli bys nechtěla jet." Zeptal jsem se nadějně. „Nevěděla jsem, že máš kapelu." Řekla překvapeně. „Můžeš sebou klidně vzít i sestru bude tam i můj bratr." Dodal jsem. „No tak bez ní jsem ani nepřemýšlela jet." „To znamená ano?" Zeptal jsem se nadšeně. „No když mě tak hezky přemlouváš." Ušklíbla se a já se šťastně usmál. Tentokrát jsem to nepodělal!

WANTED YOU (Finn Wolfhard)Kde žijí příběhy. Začni objevovat