Sofia
Když jsem se ráno probudila, šla jsem udělat snídani jelikož Sea stále spala. Zřejmě ještě dopíjela to víno když jsem včera odešla do postele. Dělala jsem si čaj a projížděla telefon když v tom mi přišla zprava od Joshe:
Sejdeme se v jednu v ateliéru, neptej se všechno pochopíš tam.
Nechápavě jsem se dívala na zprávu. Co když mě chce vyhodit protože jsem byla nepříjemná na Finna. Přemýšlela jsem. Ale ne to by snad neudělal, je to můj kamarád.. ale zároveň vlastně šéf. Vrtalo mi to hlavou, ale ani ve snu by mě nenapadlo ze je v tom Finn. Šla jsem tedy vzbudit sestru a ve 12 se vydala ven jelikož jsem to měla docela daleko. Nedávno jsem dostala řidičák a tak jsem nasedla do mého auta, které máme společně se Sea a vyrazila jsem.
Finn
Josh poslal zprávu a já už jsem čekal v ateliéru a doufal ze mě Sofa nezabije. Bylo za pět minut jedna a já jsem byl nervózní a vůbec jsem nevěděl proč. Mnul jsem si ruce když v tom se otevřeli dveře s já upřel pohled na červenovlasou dívku která stala v nich.
Sofia
To snad není pravda. Pomyslela jsem si když jsem spatřila kudrnáče. ,,Kde je Josh?" Zeptala jsem se a stále jsem stala ve dveřích. ,,Umm není tu." Řekl nejistě a tak jsem se otočila a chtěla odejít. ,,No tak počkej." Přiběhl ke mně a chytil dveře. Užasle jsem se na něj podívala. ,,Josh chce aby jsme se lépe poznaly prý nechce mít na place neshody." Vysvětlil mi a já jen zvedla obočí.
Finn
Stal jsem u ni tak blízko a koukal ji do oči ale ona nic neříkala. A tak jsem se zeptal rovnou na tu zásadní otázku. ,,Co proti mě máš?" Ona se jen usmála. ,,Ne každý je z tebe na větvi Wolfharde." Bylo to zvláštní ze mi řekla příjmením, něco se mi na tom líbilo i když ta odpověď nebyla zřejmě myšlena dobře. ,,Tak mě zkus poznat a třeba změníš názor." Snažil jsem se ji přesvědčit. ,,Jak?" Zeptala se. ,,Jakkoli, třeba ze půjdeme na kafe." Řekl jsem nadějně. Chvíli přemýšlela a pak řekla: ,,Fajn ale nic víc od toho nečekej." Pustil jsem dveře a ona vyšla ven, nezmohl jsem se na nic víc než na úsměv.
———————————
Zdravím🖤
Za to jak jste na mě hodný tady mate novou část🙈a zase moc moc děkuji za ohlasy🖤A jestli mate rádi ship Reddie tak se podívejte na video nahoře protože je naprosto afghjdl😍😄
Btw. Mood 👇
ČTEŠ
WANTED YOU (Finn Wolfhard)
FanfictionJako herečka jsem zvyklá na předstírání, ale jak můžu předstírat tuhle lásku?