Sofia
Bylo už pozdě. Šla jsem z ateliéru rovnou domu. Odemkla jsem, svlékla si kabát a boty a přišla do kuchyně kde seděla jako obvykle moje sestra se skleničkou vína. ,,Ahoj." Pozdravila jsem ji a přisedla si k ni. ,,Tak jak bylo? Byla jsi tam dlouho." Řekla a napila se. ,,Jo promiň. Pracuji s hodně lidmi takže bylo dlouhé seznamování a také jsme řešili scénář." Vysvětlila jsem. ,,A už víš kdo ti hraje tvoji spřízněnou duši?" Zeptala se škodolibě a drkla do mě. ,,Je to jen film Sea." Řekla jsem otráveně. Moje sestra se jmenuje Sierra ale já ji říkám Sea jako moře. ,,Tak kdo to je?" Vyzvídala dal. ,,Finn Wolfhard." Protočila jsem očima. ,,Cože? Ten Finn Wolfhard ze Stranger Things?" Vyjekla. ,,Ale no tak vždyť je mu patnáct Sea!" Okřikla jsem ji. ,,Nojo na mě je moc mladej ale pro tebe ne." Řekla sarkasticky. ,,Ty už nepij." Zasmála jsem se. ,,A proč z toho vůbec nejsi nadšená?" ,,Proč bych měla být?" Pokrčila jsem rameny. Ona se znovu napila. ,,Jak jsem říkala je to jen film a mám možnost za to dostat peníze které potřebujem." Vysvětlila jsem a ona se usmála. ,,Maminka by na tebe byla pyšná." Pohladila mě po tváři. ,,Na tebe taky." Řekla jsem a viděla jak se ji v očích zaleskly slzy.
Finn
Snažil jsem se s ní ještě mluvit, ale pokaždé si našla důvod někam odejít. Rozhodl jsem se dnes spát u Joshe a když jsme jeli domu stále mi to vrtalo hlavou. Ona mi vrtala hlavou. ,,Co se s tebou děje?" Ptal se Josh když jsme už byli u něj a já jsem vůbec nevnímal. Podíval jsem se na něj a hledal v hlavě výmluvu. ,,Pravdu prosím." Řekl dřív než jsem stačil něco vymyslet. ,,No dobře." Odmlčel jsem se. ,,Ta dívka." ,,Jaká, Sofia?" Kývl jsem. ,,A co s ní?" Ptal se nechápavě Josh. ,,Já nevím, nemůžu ji nějak dostat z hlavy." Josh se na mě jen podíval. ,,Chovala se ke mě tak chladně a nevím proč." Vysvětlil jsem. ,,Hele nechci aby jsem měl na place nějaké neshody takže ji zkus třeba pozvat na kafe a vyřešte si to." Řekl Josh. ,,Nemyslím si ze by se mnou chtěla jít." Řekl jsem sklesle. ,,No tak nemusí vědět ze jde s tebou." Mrkl na mě a já pochopil co chce udělat a tak jsem se usmál.
——————————————-
Tak je tu nová část!😏
Chtěla bych moc poděkovat za hezké komentáře a hlasy, moc si toho vážím!🖤A ještě chci poděkovat secretly111 a Klaudi_i ze mě začali sledovat a čtou můj příběh🙈
Jinak tady jsou nějaké fotky jelikož v tomhle photoshootu je naprosto úžasnej😍
ČTEŠ
WANTED YOU (Finn Wolfhard)
FanfictionJako herečka jsem zvyklá na předstírání, ale jak můžu předstírat tuhle lásku?